بازاریابی و فروش املاک و مستغلات real-estate-selling-marketing چاپ جدید کتاب بازاریابی املاک و مستغلات کتاب آموزشی مدیریت بازاریابی املاک و مستغلات مدیریت بازاریابی در صنعت ساختمان و مسکن تالیف و ترجمه علی خویه به چاپ دوم رسید برای تهیه کتاب به نشر دوران و دیدار ۶۶۹۶۱۶۲۲ و نشر آگاه ۶۶۹۶۵۸۰۴و۶۶۴۶۰۹۳۲و۶۶۴۷۳۲۳ در انقلاب مراجعه شود کتاب بازاریابی املاک و مستغلات ( راهکارهای علمی و عملی در خرید، فروش، رهن، اجاره و انتخاب ساختمان ملک و آپارتمان ) منتشر شد.www.khooyeh.com ترجمه و تالیف: علی خویه و فهمیه احمدی فهرست برخی از مطالب کتاب بازاریابی املاک و مستغلات. برخی از تعاریف و ...
ادامه متن »مشاوره ورود به بازارهای بین المللی
مدرس: علی خویه نویسنده ی کتاب پرفروش و مرجع “اسرار تجارت بین الملل” عناوین و سرفصل هایی که در این دوره پوشش داده میشود: دامنه و چالش بازاریابی بین المللی. پویایی کسب و کار بین المللی. جغرافیا و تاریخ: پایه های درک فرهنگی. پویایی فرهنگی در بازاریابی بین المللی. آداب و رسوم کسب و کار و شیوه ها در بازاریابی بین المللی. فضای سیاسی و حقوقی بین المللی. تحقیق بازارهای بین المللی. بازارهای نوظهور و رفتار بازار بازار چند ملیتی و گروه های بازار استراتژی های بازاریابی بین المللی. استراتژی ورود به بازار بین المللی. صادرات، مدیریت و تدارکات. ...
ادامه متن »استراتژی در کسب و کارهای بین المللی
نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی استراتژی طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقیت معقول دست یابد. استراتژی در حوزه فعالیت های بین المللی، برنامه ای است که بوسیلۀ آن سازمان بتواند در مقیاس جهانی فاصله ای مطمئن از رقبای خود گرفته ,به مزیت های رقابتی منحصر به فردی دست یابد. استراتژی های بین الملل، شرکت ها را به سمت و سوی مشتری ها و بازارها و کالاها ...
ادامه متن »راهکارها و مشکلات بازاریابی بین المللی
راهکارها و مشکلات بازاریابی بین المللی بهار ۱۳۹۱ فهرست مطالب عنوان………….صفحه مقدمه. ۱ تعریف بازاریابی بین المللی.. ۱ حیطه عم بازاریاب بین المللی.. ۴ عوامل قابل کنترل. ۴ عوامل غیر قابل کنترل خارجی.. ۵ رموز موفقیت در بازارهای بین المللی.. ۶ تجارت بین المللی.. ۹ نظریه های اقتصاد بین المللی.. ۱۰ نظریه بهره وری نیروی کار. ۱۰ نظریه عوامل تولید. ۱۱ نظریه دوره عمر محصول. ۱۲ روند تجارت جهانی.. ۱۳ مثلث اقتصادی جهان.. ۱۶ سیاست های تشویق صادرات.. ۱۶ مداخله دولت ها در تجارت بین المللی.. ۱۷ محدودیت های تجاری.. ۱۹ آمار بازرگانی خارجی ایران.. ۲۲ صادرات ...
ادامه متن »بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی و مدیریت بازار تعریف بازاریابی و مدیریت بازار بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد. انواع کالا ۱- محصولات فیزیکی ۲-خدمات ۳- ایده ها، عقاید و اندیشهها ۴- سازمانها، مکانها، فعالیتها عوامل تشکیل بازار ۱- عرضه کننده ۲- تقاضا کننده ۳- نیاز یا احتیاج ۴- قدرت خرید تعاریف بازاریابی بازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، ...
ادامه متن »دورههای آموزشی مدیریت استراتژیک و بازاریابی
دورههای آموزشی مدیریت استراتژیک و بازاریابی آگاهیها و تفکر استراتژیک Strategic thinking and Awareness هدف: از آنجا که آینده جهان در قرن بیست و یکم آکنده از رقابت، توسعه بازارهای نوظهور، عوامل محیطی نامطمئن، رواج تکنولوژیهای برتر و گسترش تجارت است، شرط توفیق در این میدان بهره گیری از فرصتها و رویارویی با چالشهای پیش رو است. این همه ایجاب می کند تا مدیران عالی سازمان نه تنها باید به محیط داخلی سازمان توجه کنند بلکه باید توانایی نگاه به آینده سازمان را در خود تقویت کرده و بر روی وابستگی های کلیدی سازمان و محیط تمرکز ...
ادامه متن »تمرکز بر کیفیت محصول و خدمات
مفهوم کیفیت خدمات کیفیت خدمات یک رشته علمی نسبتا جوانی است که در حدود دو دهه از تحقیقات در این زمینه می گذرد. این واژه برای افراد مختلف معنای متفاوت دارد. بهبود تعریف کیفیت نه تنها از جهت معنایی مهم است بلکه مهم تر از آ ن هدایت کننده تلاش های کارکنان در جهت رسیدن به خدمات با کیفیت تر خواهد بود. – کیفیت عبارت است از آماده بودن خدمت یا کالا برای استفاده کننده که خود نیازمند کیفیت طراحی، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمات است. – کیفیت هیچ و معنا و مفهومی به جز ...
ادامه متن »معیارهای جایزه ملی کیفیت و تعالی سازمانی
ارزش ها و مفاهیم بنیادی مدل EFQM (اساس دو جایزه ملی کیفیت و بهره وری و تعالی سازمانی EFQM در ایران) مدل EFQM چارچوبی روشمند برای ارزیابی عملکرد سازمان ها در دو حوزه فرآیند ها و نتایج حاصل از این فرآیند مدل ها است . دستاوردهای حاصل از ارزیابی در این مدل عبارتست از نقاط قوت سازمان و زمینه های قابل بهبود آن که برای دستیابی به بهبودها. فهرستی از برنامه های اولویت بندی شده را نیز پیشنهاد می کند. بر اساس آموخته های مدیریت کیفیت جامع ١، توجه به ارزش ها و مفاهیم بنیادین هشت ...
ادامه متن »خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری . ۲٫ آموزش فروشندگان . ۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫ تعیین مشتریان هدف . ۵٫ تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫ ...
ادامه متن »تهیه برنامه ی استراتژیک شرکت
یکی از مهمترین تغییرات در بسیاری از شرکتهای امروزی حرکت به سوی یک استراتژی قابلیت محور است. شرکتهایی که یک «روش بازی» را همراستا با مجموعه قابلیتهای کلیدی متمایز برای ارائه پیشنهاد ارزشی تعریف میکنند، از مزیت رقابتی مشخصی برخوردارند. بر همین اساس، شرکت خود شما هم ممکن است استراتژی شما را بازطراحی کند. بدون شک، شما از قبل سیستم مدیریت برنامهریزی و عملکرد یا به عبارت دیگر، طرح استراتژیک و بودجه شرکتی را داشتهاید. این سیستم، گروهی از روشهای تثبیت شده برای تخصیص هزینهها و پیگیری آنها است. حتی وقتی تیم ارشد اجرایی شرکت از استراتژی قابلیت محور استفاده میکند، ...
ادامه متن »