خیلی ها سوال می پرسند که چطور بفروشیم !؟ به چه کسی بفروشیم ؟ با چه تکنیکی باید این کار را انجام دهیم ؟ چطور این فرآیند را آموزش دهیم !؟ پاسخ سوال سادست. باید دانش فروش و متقاعد کردن مشتری را فرا بگیریم. بزرگترین معلم برای فروش بهتر و بیشتر تجربه کردن است. اما نقش مربی در این فضا به عنوان کسی که بتواند این فرآیند را چک کرده، مورد ارزیابی قرار داده و نتایج آن را با الگوهای اصلی مطابقت دهد بی شک بسیار تاثیرگزار و حیاتی خواهد بود. مدل A.I.D.A چیست؟ مدل AIDA مراحل ابتدایی و پایهای ...
ادامه متن »برندسازی ملی
برندگذاری ملی پدیدهای جالب، پیچیده و مورد جدال است. جالب از آن جهت که بیانگر زمینهای است که تئوری آن کم، اما فعالیت جهانی در آن بسیار زیاد است. پیچیده از آن رو که بر انضباطهای ورای قلمرو محدود استراتژیهای برندگذاری متداول مربوط میشود و مورد جدل بهدلیل آنکه فعالیتی سیاسی شده است که سبب تولید دیدگاههای متضاد میشود. به علاوه، با اقبال کشورهای مختلف در سراسر دنیا، برندگذاری ملی اهمیت ویژهای یافته است. فصل یازدهم کتاب «مدیریت جامع برند: مکاتب، ارزشگذاری و توسعه برند ملی» بیانگر ارتباطات برندگذاری ملی بر اساس ارزشدهی استراتژی برند ملی به یک کشور و ...
ادامه متن »نحوه ی رشد و ارتقا کسب و کار
احتمالاً هیچ صاحب کسب و کاری در دنیا پیدا نشود که نسبت به رشد استارت آپ یا برند خود بیمیل باشد. اما از کجا مواد لازم برای رشد و توسعه یک برند و کسب و کار را تهیه کنیم. سایت entrepreneur.com اخیراً در مطلبی به این موضوع پرداخته است. باور داشته باشید یا نداشته باشید مدیریت یک کسب و کار همانند بازدید از شهری است که پیش از این به آن پا نگذاشتهاید. هیجان انگیز خواهد بود تا در مورد تمام احتمالات پیش رو فکر کنیم؛ ولی زمانی که سفر خود را آغاز میکنید اهمیت دارد درک کنید در حال ...
ادامه متن »چگونه مدیر بازاریابی شویم؟
بسیاری از بازاریابها در اموری مثل شناخت مشتری، ارتباط برند و کمپینهای رسانههای اجتماعی عملکرد عالی دارند. اما خیلی از آنها آرزو دارند درون شرکتهای خود جذبه بیشتری ایجاد کنند و سخت تلاش میکنند به رشد کسبوکارشان کمک کنند، اما این تلاشها همیشه به معنی نفوذ داخلی بیشتر نیست. همه رهبران بازاریابی موفق ویژگیهای مشترکی دارند: آنها به شرکتهای خود امکان میدهند نیازهای مشتریانشان را با نیازهای خودشان به عنوان یک کسبوکار ارتباط دهند. یافتن این همپوشانی از طریق تضمین اینکه تیم بازاریابی بر آنچه برای مدیرعامل و نیز برای مشتریان مهم است متمرکز میشود، اولین قدم در راه ...
ادامه متن »چالش های بازاریابی
وقتی راجع به رشد یک کسبوکار صحبت میکنیم، باید به تفاوت مراحل مختلفی که یک شرکت از نظر چرخه عمر کسبوکار پشت سر میگذارد آگاه باشیم، زیرا هر کدام از این مراحل چالشهای خاص خود را داشته و به استراتژیها و تاکتیکهای بازاریابی متفاوتی نیاز دارند. مهم است که بدانید کسبوکار شما بهطور مداوم در حال تغییر است و رشد کسبوکارتان با سرعتی یکنواخت همراه نخواهد بود. در ادامه آن دسته از چالشهای بازاریابی که در مراحل مختلف چرخه عمر کسبوکارتان با آن مواجه خواهید شد را برشمردهام و پیشنهادهایی برای انتخاب استراتژیهای بازاریابی ارائه کردهام: ۱) مرحله آغاز ...
ادامه متن »بازاریابی موبایلی و اینترنتی
امروزه همه ما در جیب یا کیف خود یک ابزار هوشمند موبایلی داریم، از تلفن همراه هوشمند گرفته تا تبلت یا رایانههای کمحجم همراه. کمتر لحظهای است که هر یک از ما از این ابزارها استفاده نکنیم. این ابزارها دیگر جزء جداییناپذیری از زندگی ما شدهاند و ادامه زندگی بدون این ابزارها اگر نگوییم غیرممکن اما سخت است. این روزها ما بهعنوان کاربران ابزارهای هوشمند، لحظهبهلحظه انواع مختلفی از محتوای مورد نیاز خود را از این گونه ابزارها پیدا کرده و مصرف میکنیم. بازاریابان دیجیتال و آنلاین هم این اهمیت را درک کرده و میدانند که در همه لحظات ...
ادامه متن »بهبود و توسعه ی استراتژی های بازاریابی
قصد دارید شروع دوبارهای برای بازاریابی شرکت خود داشته باشید. این خیلی عالی است! اما اگر تصمیم به کسب نتایج بهتری نسبت به گذشته دارید، نیاز است رویکردهای متمایزی اتخاذ کنید. در این نوشتار مجموعهای از اقدامات برای بهبود و توسعه راهبردهای بازاریابی ارائه میشود: ۱) برای موفقیت در بازاریابی منابع کافی اختصاص دهید یکی از مهمترین موارد اثرگذار بر موفقیت راهبردهای بازاریابی، تخصیص منابع مناسب برای آن است. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی منابع (کارکنان و پول و…) برای رسیدن به اهداف تعیین شده اختصاص دادهاید. اندازه بودجه بازاریابی به میزان دسترسی شما به منابع ...
ادامه متن »IMC ارتباطات بازاریابی یکپارچه
imc-modellls-khooyehدانلود اسلایدهای
ادامه متن »دوره مدیریت و مهندسی برند و تکنیک های برندسازی و توسعه برند
دوره مدیریت و مهندسی برند و تکنیک های برندسازی و توسعه برند. در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی کشور.
ادامه متن »سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری
شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: علی خویه Customer satisfaction seminar techniques
ادامه متن »
علی خویه مشاور و مربی فروش بازاریابی و برند و مدیریت