سلسله مطالب چرا برندها برندند؟ دکتر علی خویه در صفحه ایستاگرام انجمن برند دکتر علی خویه کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ ———————————————————- . . قدرشناس هستید یا نمک نشناس ؟ چرا برندها برندند؟ . . @drkhooyeh.ir @Khooyeh.ir دکتر برند branddoctor.ir . . . برندها برندند چون قدرشناس هستند نمک نشناس نیستند چون خوش استقبال و خوش بدرقه هستند چون تشکر کردن بلدند چون نمک نشناس نیستند خوبی و محبت را فراموش نمی کنند اتفاقات بد و خطاها باعث از بین رفتن خوبی ها نمی ...
ادامه متن »دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست
گزارشات و مطالبی از دکتر علی خویه مشاور و مربی در حوزه مدیریت برند برندسازی دکتر برند مشاور برند مدرس برند کانال تلگرام دکتر برند اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ دکتر علی خویه از دغدغه های برندینگ جشنواره فجر می گوید / جشنوارهای که برند نیست برای ما که فضاهای بینالمللی زیادی برای نشان دادن هنر خود در حوزه سینما و تئاتر در اختیار نداریم، جشنواره بینالمللی فجر شاید یکی از همان برگ برندههایی باشد که به واسطه پتانسیلش بتوانیم هنر و فرهنگ ایرانیمان را ...
ادامه متن »چرایی و چگونگی ثبت برند مدیریت برند انجمن برند دکتر برند
چرایی و چگونگی ثبت برند و طبقه بندی علائم تجاری انجمن برند ایران. مدیریت و مهندسی برند. کلینیک برند و برندسازی. توسعه و ارتقا برند. Anjomanbrand.ir branddoctor.ir brandengineering.ir برندسازی علمی و عملی حرفه ای صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه instagram.com/khooyeh.ir کانال های تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش https://telegram.me/dr_khooyeh ———————————————————————————————————————- اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند https://telegram.me/branddoctor صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند https://www.instagram.com/anjoman_brand/ برای اینکه علامت شما دارای حمایت قانونی و حقوقی باشد شما باید آن را ثبت کنید و به این ترتیب آن علامت خاص را به خود ...
ادامه متن »انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM
بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...
ادامه متن »همایش رونمایی برند مدیریت برند و برندسازی
سخنرانی و آموزش در همایش رونمایی برند های شرکت آی تک تدریس و آموزش مدیریت برند و برندسازی تولد برند www.khooyeh.com (@khooyeh.ir) • Instagram 7photos and videos دانلود اسلاید های همایش رونمایی برند در کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند کانال تلگرام انجمن برند دکتر برند مشاور برند www.t.me/branddoctor دانلود کتاب جامع برندسازی و مدیریت برند http://khooyeh.com/کتاب-مدیریت–برند/ کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ
ادامه متن »فرآیند برندسازی شهری
باید ها و نباید ها در فرآیند برندسازی شهری برندسازی شهری چارچوب و ابزاری برای ایجاد تمایز، تمرکز و سازماندهی مشخصه های برتر و رقابتی یک شهر فراهم می آورد که البته باید ریشه در واقعیت ها داشته باشد. از آنجا که شهر ها برعکس محصولات، صاحب و متولی مشخصی ندارند، چالش های برندسازی شهری، متنوع تر و پیچیده تر است. فارغ از اینکه چه مدلی را برای تدوین وپیاده سازی برند شهری انتخاب کنیم، الزاماتی وجود دارد که مدیران و طراحان برند شهری باید به آنها پایبند باشند. در این نوشتار لیستی از باید ها و نبایدهای برندسازی شهری ...
ادامه متن »کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ
دانلود کتاب Pdf عنوان: دانلود کتاب Branding pdf آموزش برندسازی و برندینگ حجم: ۱۷٫۷ مگابایت تعداد صفحات: ۴۰۰ صفحه توضیحات: کتاب جامع آموزش برندسازی و مدیریت برند فهرست مطالب معنا و مفهوم برند برند دقیقاً یعنی چی ؟ دوم: برند تنها در ذهنها است: بازاریابی MARKETING فروش SALE برندینگ BRANDING – بازاریابی MARKETING – فروش SALE – برندینگ BRANDING تفاوت برند و نشان تجاری مزیت و اهمیت برندسازی هویت برند برند و انواع آن انواع برند brand – برند فردی Personal Brand : ۲- برند محصول Product Brand : ۳- برند خدمات Service Brand : ۴- برند شرکتی Corporate Brand : ۵- برند سرمایهگذار Investor Brand : ۶- برند موسسه غیرانتفاعی Non Profit Brand ۷- برند عمومی Public Brand : ۸- برند فعال یا عملگرا Activist Brand : ۹- برند مکان Place Brand : ۱۰- برند کشور Nation Brand : چرا باید برندسازی کنیم؟ اصول برندینگ و روش های ...
ادامه متن »تدوین استراتژی برندسازی شهری
رویکردهای تدوین استراتژی برندسازی شهری اصولا متخصصان و پژوهشگران برند شهری، دو رویکرد کلی را در تدوین استراتژی برندسازی شهری ارائه می دهند: ۱- برند ارگانیک شهر: به طور تاریخی شهرها همواره نوعی برند، نشانه، نماد شهری یا هر عنصری که به نوعی بتواند تصویر یا روایتی خاص از آن شهر ارائه دهد، داشته یا خلق کرده اند. این روایت ها بیان ساده ویژگی های ملموس و آشکار نبوده و در گذر تاریخ پدید آمده اند. در واقع، این برندها نتیجه حشر و نشر، تعامل طولانی و عمیق انسان های گوناگون با پدیده مورد نظر هستند. ۲- برند راهبردی یا ...
ادامه متن »مشکلات اصلی در برندسازی شهری
مشکلات اصلی در برندسازی شهری همچنین یکی از مشکلات اصلی در برندسازی شهری، مواجهه با گروه بسیار زیادی از مخاطبان و ذی نفعان است که می توان ذی نفعان را به سه دسته تقسیم کرد: ۱- گروهی از ذی نفعان در این فرآیند با وضع قوانین و الزامات، ورودی ها را تامین یا قوانین بالادستی را تعیین می کنند (مانند دولت یا نهادهای بین المللی) ۲- گروه دیگر، مسئول اداره و اجرای فرآیند برندسازی هستند (مانند شورای شهر، شهرداری ها، نهادهای اداره کننده شهر، رسانه، نهادهای آموزشی، ستادهای مردمی) ۳- گروه سوم، ذی نفعانی هستند که از منافع کوتاه مدت ...
ادامه متن »تکنیک های برندسازی
بخش هایی از کتاب مدیریت برند _ نویسنده: علی خویه با توجه به این معانی میتوان تاکتیک برندسازی را مجموعه فنون و شیوههای جنگ و رزم در میدان برندسازی بین شرکتها و مؤسسهها برای پیشبرد هدفهای خویش دانست. اما تاکتیک برندسازی فقط منحصر به شیوههای جنگ برندسازی نمیشود، بلکه هر راهکار خلاقانه برندسازی که بتوان شیوههای موفقیت و پیروزی در برندسازی را تضمین کرد و راهکاری یافت تا اهداف مؤسسه یا فرد یا شرکت پیش رود، را نیز میتوان بهعنوان تاکتیکهای برندسازی محسوب کرد. درواقع جنگ برندسازی را میتوان همان رقابت نام و نشان در بازاریابی دانست که هر ...
ادامه متن »