احتمالاً هیچ صاحب کسب و کاری در دنیا پیدا نشود که نسبت به رشد استارت آپ یا برند خود بیمیل باشد. اما از کجا مواد لازم برای رشد و توسعه یک برند و کسب و کار را تهیه کنیم. سایت entrepreneur.com اخیراً در مطلبی به این موضوع پرداخته است. باور داشته باشید یا نداشته باشید مدیریت یک کسب و کار همانند بازدید از شهری است که پیش از این به آن پا نگذاشتهاید. هیجان انگیز خواهد بود تا در مورد تمام احتمالات پیش رو فکر کنیم؛ ولی زمانی که سفر خود را آغاز میکنید اهمیت دارد درک کنید در حال ...
ادامه متن »بهبود و توسعه ی استراتژی های بازاریابی
قصد دارید شروع دوبارهای برای بازاریابی شرکت خود داشته باشید. این خیلی عالی است! اما اگر تصمیم به کسب نتایج بهتری نسبت به گذشته دارید، نیاز است رویکردهای متمایزی اتخاذ کنید. در این نوشتار مجموعهای از اقدامات برای بهبود و توسعه راهبردهای بازاریابی ارائه میشود: ۱) برای موفقیت در بازاریابی منابع کافی اختصاص دهید یکی از مهمترین موارد اثرگذار بر موفقیت راهبردهای بازاریابی، تخصیص منابع مناسب برای آن است. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی منابع (کارکنان و پول و…) برای رسیدن به اهداف تعیین شده اختصاص دادهاید. اندازه بودجه بازاریابی به میزان دسترسی شما به منابع ...
ادامه متن »فیلم مدیریت سازمان- علی خویه
مدیریت برند در هزاره سوم
مدیریت مدرن برندینگ استراتژی تکنیک و تاکتیک در دنیای امروز برندسازی تهیه و تدوین مشاورو مجری: علی خویه مدرس دانشگاه، متخصص و کارشناس ارشد برند، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، ۱۸ سال تجربه حرفه ای در حوزه برندسازی و مدیریت برند مشاور برندهای معتبر در سطح بین المللی، سخنران برتر چندین سمینار مختلف، مشاورو مجری ساخت توسعه تقویت و ارزشگذاری برند WWW.KHOOYEH.IR WWW.IBMA.IR کودکی متولد شد، پدر و مادر کودک به او نگاهی کردند و میخواستند صدایش کنند. نام او را چه بگذارند؟ چه صدایش کنند؟ چه نامی برازنده او است؟ نام او برگرفته از چه ...
ادامه متن »دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری
دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری -۱انواع مشتریان و نحوه ارتباط اثربخش با هر گروه -۲دسته بندی مشتریان -۳مهارتهای ارتباط با مشتریان که مخاطبان بد قلق و سرسخت -۴تکنیک های روانشناسی مشتریان -۵مهارت های روانشناسی ارتباط با مشتریان -۶شخصیت شناسی مخاطبان و نحوه برخورد با انواع شخصیت ها -۷ مهارت زبان بدن در ارتباطات -۸اصول اثرگذاری و اثر پذیری -۹آشنایی با قوانین NLP در ارتباط موثر با مشتری -۱۰ آشنایی با مهارتهای معجزه آفرین ارتباطات با مشتریان و مخاطبان -۱۱ مهارتهای ایجاد جذابیت ارتباطی
ادامه متن »چرا با وجود سخنرانی خوب از نتیجه جلسه راضی نیستید؟
مدیریت یعنی ایجاد ارتباط. خوب یا بد، مدیران ارشد همواره جلوی چشم هستند. این مدیران چه در جلسهای تک نفره باشند و چه برای جمعیتی هزار نفره سخنرانی کنند، پیامهایی غیرکلامی به مخاطب میفرستند که نظرات کارمندان را در مورد اعتبار آنها شکل میدهد. مدیران باتجربه و الهامبخش طوری آموزش دیدهاند که ارتباطات رهبری خود را به شیوههایی دارای اهمیت مدیریت میکنند. اما تلاش آنها برای ایجاد ارتباط موثر میتواند با کوچکترین ژستهای غیرکلامی مثل شیوه نشستن آنها در یک جلسه کاری یا طرز ایستادن پشت تریبون سخنرانی، نقش بر آب شود. وقتی برای یک جلسه مهم آماده ...
ادامه متن »بینش مشتری موتور محرک رشد کسبوکار
بسیاری از شرکتها بهرغم میل باطنیشان مبنی بر تمرکز بر نیاز مشتری، در عمل زمان خود را صرف پیگیری موضوعات داخلی میکنند. اگر از نقاط تمرکز سازمان خود رضایت کافی ندارید، روش زیر را آزمایش کنید: در جلسه داخلی بعدی شرکت، یک ورق کاغذ را به دو قسمت تقسیم کنید. در قسمت چپ آن موضوعات مطرح شده داخلی از قبیل توانمندیهای مالی و عملکردی، برنامههای سازمانی، موضوعات مرتبط با کارکنان و فرهنگ سازمانی را یادداشت کنید و در قسمت راست آن موضوعات مطرح شده مربوط به خارج از سازمان از قبیل رقابت، فناوری، نوآوری، شبکههای اجتماعی یا رفتار مشتریان، نیازها ...
ادامه متن »تدریس مدیریت بازاریابی
تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی
ادامه متن »راه های کاهش هزینه ها بدون اخراج کارکنان
راه های کاهش هزینه ها بدون اخراج کارکنان در دوران رکود کسب و کار و کاهش درآمد های بسیاری از کسب و کار ها به دنبال کاهش هزینه ها از طریق اخراج کارمندان و کاهش نیروی کار می روند. اتفاقی که باعث می شود کارمندان از نبود امنیت شغلی در هراس باشند و فضای بی اعتمادی در میان کارکنان تان ایجاد شود. علاوه بر این از دست دادن کارمندان قدیمی و ارزشمند به خاطر کمبود درآمد مقطعی و موقت ضرر های زیادی برای سازمان به همراه دارد. اما قبل از اخراج کردن کارکنان خود به این فکر کنید که با ...
ادامه متن »مدیریت منابع سازمانی ERP
مدیریت منابع سازمانی یا ERP کوتاه شده عبارت Enterprise Resource Planning می باشد. در این مطلب اطلاعات کاملی در مورد یکپارچه کردن منابع در سازمان و مدیریت صحیح منابع به کمک ابزار ERP در سازمان آمده است. در گذشته بسیاری از فعالیت های زنجیره تأمین به طور سنتی با کاغذ، تلفن و فکس انجام می شد، که بسیار ناکارآمد، پر هزینه، کند و پر خطا بود. بنابراین زمانی که استفاده از کامپیوتر در کسب و کار آغاز شد بسیاری از افراد خواستار خودکارسازی فرآیند های زنجیره ی تأمین شدند. تعریف ERP تعاریف بسیار زیادی برای ERP ارایه شده است از جمله : انجمن ...
ادامه متن »