مذاکره

آکادمی مذاکره ایران
برگزار کننده ی دوره های تخصصی اصول و فنون مذاکره
با مدیریت علی خویه
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره- اصول و فنون مذاکرات اثربخش- تکنیک های مذاکره- کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره -سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان -دوره های آموزشی اصول و فنون سخنرانی- اصول و فنون مذاکره بازرگانی -کلاس مذاکره- اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری- اصول مذاکره حرفه ای- زبان بدن در مذاکرات -همایش ها مذاکرات اثربخش- آموزش فروش- آموزش بازاریابی- مذاکره موفق زبان بدن(Body Language)- آموزش زبان بدن- کارگاه آموزشی فنون مذاکره -موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

مسایل مطرح در مذاکرات تجاری

مذاکره یا چانه زدن: فرایندی است که در آن دو گروه یا دو طرف کالا یا خدماتی را مبادله می کنند و هر یک می کوشد تا منافع خود را تامین کند مذاکره مبتنی بر برد و باخت:روح این مذاکره بر مبنای برد و باخت است که باید هر کس سهم مشخصی از یک مقدار ثابت یا مشخص بدست بیاورد پس منفعت یکی به ضرر دیگری تمام می شود.در این مذاکره هر یک از طرفین فقط تا میزان مشخصی کوتاه می آید.فاصله بین مرزهایی که دو طرف برای خود قائلند را دامنه یا حدود سازگاری می نامند.این نوع مذاکره کوتاه ...

ادامه متن »

نحوه ی مدیریت جلسه

مدیریت‌ اثربخش‌ جلسات‌   مولف/مترجم: صمد عالی‌ ‌امروزه‌ عواملی‌ چون‌ بزرگ‌ شدن‌ سازمانها، پیچیدگی‌ ساختار و فعالیتهای‌ آنها، افزایش‌ متغیرهای‌ محیطی‌ تاثیرگذار و… مدیران‌ را ناگزیر کرده‌ است. برای‌ انجام‌ بهتر وظایف‌ و اداره‌ موثر سازمان، از سایر اعضا کمک‌ بگیرند. بدین‌منظور، مدیران‌ معمولاً‌ جلساتی‌ را تشکیل‌ می‌دهند و با همفکری‌ و تعامل‌ درمورد موضوعهای‌ مطرح‌ شده‌ به‌ تبادل‌ اطلاعات‌ می‌پردازند یا تصمیماتی‌ را به‌ صورت‌ گروهی‌ اتخاذ می‌کنند. تشکیل‌ جلسات‌ نه‌ تنها منجر به‌ تبادل‌ اطلاعات‌ و اتخاذ تصمیمات‌ مطلوب‌ می‌شود بلکه‌ تا اندازه‌ زیادی‌ به‌ بهبود ارتباطات‌ و درک‌ متقابل‌ واحدها از همدیگر نیز کمک‌ می‌کند. البته‌ موارد ...

ادامه متن »

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟ ۱٫ شما خریداران را توجیه نمی‌کنید. این کافی نیست که فقط به آن‌ها بگویید که شما چه می‌خواهید. شما باید به آن‌ها توضیح دهید که چرا این پیشنهاد قانونی و منطقی است. مهم نیست که چقدر پیشنهاد شما از نظر خودتان منطقی به نظر می‌رسد، اگر قادر به توجیه آن نباشید دلیل خوبی برای رد یا نادیده‌گرفتن آن ایجاد می‌کنید. پیشنهادات خودشان صحبت نمی‌کنند، باید آن‌ها را توضیح دهید. چرا پیشنهاد شما برای یک دوره مذاکره انحصاری با مشتریان مناسب است؟ اگر به زمان بیشتری برای فکرکردن در مورد پیشنهاد احتیاج دارید، چرا ...

ادامه متن »

۱۴ نشانه مذاکره کننده خوب

۱۴ نشانه مذاکره کننده خوب عبارتند از ۱_ بدون داشتن اختیار هرگز پشت میز مذاکره نروند ۲_ با کسی مذاکره کند که به اندازه خودش حداقل صاحب اختیار است. ۳_ طرف مقابل و خودش را به گوشه دیوار نبرد بعبارتی راه گریز باشد و همه حرف ها یکجا نزنیم ۴_ سر میز مذاکره دوراهی عمل نکند نه به دروغ لازم است و نه به گفتن اطلاعات کامل ۵_ سوالی را نکند که جواب به ضرر بشنود ۶- راجع به مطلبی که تخصص ندارند بحث نکنند مثلا کوره گازی که ۱۲۵۹ درجه است درحالیکه ۲۵۰۰ بود. ۷_ از نقش پردازی برای ...

ادامه متن »

مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ

دوره های آموزشی گروه مشاوره بازاریابی مدرس بازاریابی مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی علی خویه ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه ۳ اصول خرده و عمده فروشی علی خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی علی خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار علی خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت علی خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده علی خویه ۸ پخش و لجستیک علی خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی علی خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان علی خویه ...

ادامه متن »

خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه

خدمات  و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه     www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫     تدوین و تبیین ساختار شرکت  مبتنی بر مشتری . ۲٫     آموزش فروشندگان . ۳٫     طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫     تعیین مشتریان هدف . ۵٫     تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫     تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫     طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫     ...

ادامه متن »

کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری

کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری کتاب هایی برای یادگیری اصول مذاکره، زبان بدن و فن بیان و سخنوری ۵۳ اصل مذاکره شابک: ۹۷۸۹۶۴۴۱۰۱۴۱۰ نویسنده: لی تامپسون مترجم : محمدرضا شعبانعلی مترجم : آرش قبایی ناشر: موسسه علمی فرهنگی نص قیمت: ۴۸,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۹۰ موضوع: مذاکره ارتباط بین اشخاص موقعیت بخش: دانشگاهی (پزشکی، فنی و …) سالن: ۲۱ راهرو: ۲ غرفه: ۵۸ ارتباط موثر و فنون مذاکره شابک: ۹۷۸۶۰۰۱۰۲۰۴۸۳ نویسنده: حسین علیان دلبر نیروشک ناشر: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی قیمت: ۱۰,۰۰۰  ریال سال نشر: ۱۳۸۹ موضوع: دانشجویان – راهنمای مهارتهای زندگی مذاکره ارتباط بین اشخاص موقعیت بخش: دانشگاهی (پزشکی، فنی و …) سالن: ۱۷ راهرو: ۲ غرفه: ۳۱۳ اصول مدیریت صادرات ...

ادامه متن »

مشتری را با یک فنجان چای مهمان کنید!

با مشتری صمیمی شوید مارک می گوید؛ در استانبول فرش فروشی را دیدم، که یک فنجان چای با مشتری می نوشید و مذاکرات پیرامون خرید و مشخصات فرش در حین نوشیدن صورت می گرفت و به این ترتیب فروشنده ضمن ایجاد فضای دوستانه، شانس بیشتری برای فروش محصول دارد.

ادامه متن »

دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات

دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات قابل توجه مدیران گرامی و پرسنل محترم  بازرگانی و فروش دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات به مدت ۱۶ ساعت در شرکت ………. برگزار می گردد جهت ثبت نام به دپارتمان بازاریابی و تحقیقات بازار مراجعه فرمایید. محتوای دوره: آکادمی مذاکره ایران: مدرس: علی خویه ۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره کاربردهای اصول و فنون مذاکره ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی بازاریابی و مذاکره تلفنی

دوره ی آموزشی بازاریابی و مذاکره تلفنی دوره ی آموزشی بازاریابی و مذاکره تلفنی سرفصل های دوره ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی ارتقای بینش و نگرش مدیریت تلفن نگرش و بینش بازاریابی تلفنی تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و  فروش تلفنی ارتقای مهارت و فن تکنیکی مهارت پاسخگویی به تلفن مهارت مدیریت تلفن تکنیک گرفتن اطلاعات تکنیک پاسخگویی به تلفن تکنیک کار با تلفن تکنیک سفارش گیری تلفنی تکنیک مذاکره تلفنی ...

ادامه متن »