طرح ریزی و برنامه ریزی استراتژی سازمان و شرکت
برچسب گذاری شده با :Business Planنوشتن بیزینس پلن استراتژی استراتژیک استراتژیک بازاریابی استراتژیک سازمانی اصول بازاریابی استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک برنامه ی استراتژیک برنامه ی سالانه شرکت بیزینس پلن تحلیل استراتژیک خطوط استراتژیک مدیریت استراتژیک بازار مدیریت استراتژیک برند
درباره مشاور فروش و بازاریابی
علی خویه
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….