خدمات مشاوره ای که توسط ما ارائه می شود بر مبنای تحقیقات بازار و اصول علمی و عملی می باشد که با هدف افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر قابل پیاده سازی در سازمان شما می باشد.
یک مشاور بازاریابی، فردی است که به یک کسب و کار شما کمک می کند تا تصمیم بگیرد که چگونه بهترین راه را برای رضایت مشتریان موجود، و جذب مشتریان جدید بگیرید، تعیین اینکه چه کسی دیگر بتواند محصول یا خدمات را امتحان کند و چگونگی گسترش پایگاه مشتری را با نگاه کردن به مدل کسب و کار موجود می باشد.
مشاور بازاریابی با در نظر بگیرد پتانسیل بازار و با توسعه یک استراتژی برای دستیابی به اهداف بزرگتر، راهکارهایی منحصر به فرد و اثر بخش را برای کسب و کار شما ارائه و اجرا می کنند. مشاوران بازاریابی معمولا با تیم های قوی و با مهارت در ارتباط هستند که می توانند سایر خدمات بازاریابی را ارائه دهند که رویکرد همگرا برای کسب و کار را فراهم می کند.
دکتر علی خویه
Khooyeh.ir
بازاریابی موثر و فروش یک محصول / خدمات جدید بر اساس یک طرح بازاریابی Marketing Plans قوی است که جزئیات استراتژی و تاکتیک ها (Strategic Alliance Development) را برای نفوذ به یک فرصت در بازار را به ارمغان می آورد. ما خدمات مشاوره ای را در زمینه های مختلف طرحبازاریابی ارائه می دهیم، از جمله:
شناسایی بازارهای هدف جدید و توسعه های بازار
شناسایی اطلاعات رقابتی قابل اجرا
Business Model Development
توسعه مدل کسب و کار
Business Plans
طرح ریزی و اجرای برنامه های تجاری
Strategic Alliance Development
توسعه اتحاد استراتژیک
Expert Witness and Marketing Strategy
کارشناسی استراتژی های بازاریابی
Vision, Mission and Opportunity Assessment
چشم انداز، ماموریت و ارزیابی فرصت ها
Marketing and Advertising Plans
Sales and Distribution Strategy
برنامه های بازاریابی، فروش و تبلیغات و استراتژی های توزیع
Market Segmentation
تقسیم بندی بازار
Product Positioning
موقعیت یابی محصول
Brand Strategy and Brand Equity Specification
استراتژی برند و مشخصات سهام نام تجاری
New Product Development
توسعه محصول جدید
Demand Forecasting
پیش بینی تقاضا برای محصول جدید
Launch Plan Creation
راهاندازی طرح ایجاد
Marketing Communications
ارتباطات بازاریابی
Account Planning
برنامه ریزی بودجه
Communications Strategy
ترسیم ارتباطات استراتژیک سازمان
Creative Strategy Direction and Brief
راهنمای استراتژی خلاق و خلاصه
Spending Models & Budget Allocation
تخصیص بودجه و پیاده سازی مدل های هزینه ای بر اساس عملکرد
Marketing Productivity Improvement
بهبود بهره وری بازاریابی
Marketing Audits
حسابرسی بازاریابی
Customer Relationship Management System Development
توسعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
Brand Equity Measurement
اندازه گیری ارزش سهام نام تجاری
Marketing Program Evaluation
ارزیابی برنامه بازاریابی
به چه دلایلی شما نیاز به یک مشاور بازاریابی یا فروش دارید؟
• شناسایی فرصت های جدید برای تعامل با مشتریان موجود و جدید
• ارزیابی بازار موجود و شرایط حال و آینده ، تعیین اینکه چگونه این مشتریان را هدف قرار داده و چذب نمود
• شکل دادن نام تجاری شرکت، برندسازی؛ برندینگ و مدیریت برند ، فرم دهی هویت یک شرکت و چگونگی توسعهبرند با شیوه زندگی مخاطبان (آیا برند شماحرفه ای است؟ منحصر به فرداست؟ قابل تشخیص است؟)
• درصورت بروز یک اتفاق ناخوشایند برای برند شرکت – چگونه باید مدیریت و رفع نمود؟
• بازگرداندن مشتریان سابق خود را با معرفی محصولات جدید یا فرصت های خدماتی
• بهبود مشارکت مشتری از طریق رسانه های اجتماعی، ایجاد فرصت برای ارتباط تعاملی برای افزایش رضایت، جذب و نگهداشت مشتریان
• مدیریت ارتباط با مشتریان CRM خدمات پس از فروش ، مدیریت تماس های مشتریان ، مدیریت ایمیل و کمپین هایبازاریابی رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی محلی
• مدیریت فعالیت های مربوط به بازاریابی، مانند نمایشگاه ، رویدادها و پروژه های کوتاه مدت