این دوره طیف وسیعی از آموزش ها جهت کسب مهارت در بازاریابی ، مرچندایزینگ ، توزیع و مدیریت فروشگاه ، خرید ، افزایش فروش ازطریق تبلیغات ، منابع انسانی را دراختیار دانشجویان قرار می دهد وهمچنین امکان گذراندن دوره های کارآموزی و مسافرت به مراکز خرده فروشی دنیا را فراهم می کند وتا ازتجربیات آنها استفاده شود .
مدرس: علی خویه
برخی عناوین دوره :
مقدمه ای بر ایده پردازی Introduction to Design Thinking
راه حلهای خلاق مسئله Creative Problem Solving
طراحی وعملکرد بصری Design and Visual Presentation
دوره های خرده فروشی مرچندایزینگ Retail Merchandising Courses
طراحی لباس ، مرچندایزینگ و مصرف کننده Clothing Design, Merchandising, and the Consumer
طرح ریزی استراتژیک مشاغل Strategic Career Planning
خرید خرده فروشی Retail Buying
خرده فروشی چند کاناله Multichannel Retailing
خرده فروشی و تصمیم گیری مصرف کننده Retail Promotion and Consumer Decision
مرچندایزینگ بصری Visual Merchandising
مدیریت منابع انسانی و ارتباطات صنعتی Human Resource Management and Industrial Relations
اصول بازاریابی Principles of Marketing
تحقیقات بازاریابی Marketing Research
شاخص آمار اجتماعی اساسی Basic Social Statistics
چشم انداز چند فرهنگی در سخنرانی عمومی Multicultural Perspectives in Public Speaking
منبع یابی و خرید پیشرفته Advanced Buying and Sourcing
محیطهای خرده فروشی و رفتارانسانی Retail Environments and Human Behavior
روانشناسی مدیریت Managerial Psychology
آنالیز و طبقه بندی کالاهای عمومی Softlines Analysis
توسعه محصولات Product Development: Softlines
بررسی میدانی : ملی یا بین المللی Field Study: National or International
روندهای مد و آنالیز بصری Fashion Trends and Visual Analysis