برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک

سرفصل های دوره مهارت های توزیع و پخش و لجستیک
مدرس: علی خویه
تکنیک ها و مهارت های برخورد با مشتریان ناراضی
تکنیک ها مهارت های تحویل اجناس به مشتریان
مهارت های برخورد با مشتریان حین توزیع
نکات مهم اخلاقی و رفتاری در لجستیک
نکات مهم اخلاقی و رفتاری در حین توزیع و فروش محصولات به انواع مشتریان
آشنایی با انواع مشتریان و شیوه برخورد با آنها
مهارت های یک موزع حرفه ای
مهارت های یک راننده حرفه ای در شرکت های پخش و توزیع
مهارت های یک سرپرست توزیع و پخش و لجستیک
آشنایی با تکنیک های توزیع و چیدمان فروش
مهارت های چیدمان برای موزعان و راننده ها و سرپرست های پخش
آشنایی با مهارت های رفتاری مشتریان
تکنیک های رضایت سازی و رضایت سنجی مشتریان در حین توزیع و پخش
مهارت های حفظ نگهداری ومراقبت از سخت افزارها و نرم افزارهای لجستیک و توزیع

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش مدیریت فروش مویرگی، کانال های توزیع و پخش،CRM

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور و مربی تغییر بهبود و تحول سازمان و مدیریت

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه

مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت ...