Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

žسامانه برنامه ریزی منابع سازمان

برنامه‌ریزی منابع سازمانی (Enterprise resource planning)

žسامانه برنامه ریزی منابع سازمان ž ((ENTERPRISE RESOURCE PLANNING   امروزه مدیران جهت اداره کارآمد و بهره گیری موثرازمنابع یک سازمان نیازمند برنامه ریزی هستند.سازمانها امروزه در جهت جهانی شدن رقابت می کنند.تغییرات و پیچیدگی فعالیت های کسب و کاروافزایش رقابت باعث شده تا ازآخرین فناوری اطلاعات تحت عنوان ERP درزمینه فعالیت سازمانها با هدف اعمال مدیریت یکپارچه برمنابع سازمان وایجاد ارتباط بهتر بین اجزای مختلف  یک سازمان وساختاری قابل اعتماد و اطمینان؛استفاده گردد. žتاریخچه ERP : žازاوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی،ظهور نرم افزارهای یکپارچه ای تحت عنوان ERPبا هدف استفاده در سازمانهای بزرگ،توسعه زیادی پیدا کردند این نرم افزارها سیستمهای ...

ادامه متن »

سیستم تشویق و سیستم پاداش

  راههای مختلفی برای طبقه بندی طرحهای پرداخت تشویقی وجود دارد . یک راه خوب ومفید برای این کار در نظر گرفتن پرداختها تحت عناوین فردی ، گروهی یا گروههای کوچک ( مثل تیم‌های کاری )‌، سازمانی یا گروههای بزرگ است. تفاوت سیستم تشویق و سیستم پاداش: به برنامه هایی که به منظور افزایش فروش قبل از عملیات اجرا می شود سیستم های تشویق گفته می شود در صورتی که سیستم هایی که بعد از انجام یک عملیات خوب فروش به فروشندگان و واسطه های توزیع برای تکرار این کار اهدا می شود سیستم پاداش اطلاق می شود. پاداش، جایزه‌ای ...

ادامه متن »

روش ها و اصول تشویق و ترفیع کارکنان و کارمندان سازمان

همان طور که می‌دانیم در حال حاضر بسیاری از کارکنان تنها حقوق یا دستمزد ساعتی نمی‌گیرند، بلکه آنها از انواع پاداشها و مزایا و منافع نیز بهره مند می‌شوند . یکی از این موارد، سیستم‌های پرداخت تشویقی یا پرداخت بر اساس عملکرد است. تحقیقات نشان می‌دهند که پرداختهای تشویقی فردی در حدود ۳۰% و پرداختهای تشویقی گروهی در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد بر عملکرد افراد و در نتیجه عملکرد کل سازمان اثر می‌گذارد . هدف از این مقاله توضیح مفهوم پرداختهای تشویقی و چرایی استفاده گسترده تر از آن در سالهای اخیر، بیان اهداف کلیدی برنامه های پرداخت تشویقی، ...

ادامه متن »

سیستم های ترفیع و تشویق کارکنان فروش

سیستم های ترفیع و تشویق کارکنان فروش      سیستم‌های ترفیع از مکانیزم‌های بسیار مهم مدیریت منابع انسانی هستند که بر تمامی جوانب سازمانی تأثیر دارند. این سیستم‌ها با شناسایی تواناییهای موجود در سازمان و استفاده از نظام پاداش، بهینه‌سازی منابع انسانی را ممکن می‌سازند. سیستم‌های ترفیع تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر عملکرد فعلی کارمندان (نگرش کارکنان) و فاکتورهای اصلی سازمان مانند نرخ برگشت سرمایه و سطح فروش سازمان می‌گذارند. (Allen, 1997) ترفیع به معنای پیشرفت و جابه جایی فرد به پست‌های بالاتر و پرمسئولیت‌تر و چالش برانگیزتر و دارای اختیارات بیشتر نسبت به شغل قبلی است و معمولاً با اضافه ...

ادامه متن »

طراحی و بهینه‌سازی شبکه لجستیک

لجستیک معکوس ارسال توسط : علی خویه در پخش و توزیع کالا, پخش و توزیع مویرگی, توزیع و لجستیک, دوره های آموزشی فروش مویرگی ۱۲ روز قبل۰ ۲۳ بازدید اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی ...

ادامه متن »

راه اندازی ساختار فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی- پخش و توزیع مویرگی

پخش و توزیع کالا راه اندازی ساختار فروش مویرگی ارسال توسط : علی خویهدر پخش و توزیع کالا, پخش و توزیع مویرگی, توزیع و لجستیک, دوره های آموزشی فروش مویرگی, شرکت های پخش مویرگی, کانال های بازاریابی,مقالات پخش مویرگی۶ روز قبل ۰ ۳۳ بازدید علی خویه اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن ...

ادامه متن »

راه اندازی سیستم پخش و توزیع کالا

توزیع و پخش مویرگی

دوره ی مدیریت زنجیره تامین :: مدیریت فروش مویرگی :: فروش مویرگی :: مزایای توزیع مویرگی : :: همایش فروش مویرگی :: مدیریت منطقه فروش و ویزیت :: اجرایی مهندسی فروش sales engineering :: / تعریف توزیع و پخش مویرگی :: مشتری شناسی، مشتری سازی در صنعت پخش و توزیع فروش مویرگی :: فروش مویرگی حرفه ای :: اجرای طرح های مهندسی فروش :: مدیریت فروش مویرگی :: پخش مویرگی :: شرکت پخش و فروش مویرگی :: پخش مویرگی :: کانالهای توزیع مویرگی ، مزایا و معایب آن :: مشاور فروش و پخش مویرگی :: رتبه بندی عوامل موثر درافزایش کارایی کانالهای توزیع و پخش :: کانال های توزیع و روشهای پخش :: مدیریت کانال های توزیع :: بررسی عوامل ...

ادامه متن »

اهمیت برندسازی در صنعت گردشگری ایران

تهران، مسکن، ملک و مستغلات

«برند» و لوگو در صنعت گردشگری دنیا چه اهمیتی دارد؟ همه «برند» دارند جز ایران صدرا محقق- روزنامه ی شرق «برند؛ جمله، شعار، آرم، موسیقی یا قطعه فیلمی مناسب با توانمندی‌های گردشگری کشوری خاص است که همیشه در ذهن مصرف‌کننده یا همان گردشگر باقی می‌ماند.» این تعریفی است که کارشناسان صنعت گردشگری از برند ارایه داده‌اند. با نظر به این تعریف، باید گفت کشور ایران با همه ادعاهای مسوولان صنعت گردشگری و جذابیت‌های پرشماری که دارد، فاقد برند گردشگری است. این در حالی است که به‌تعبیر متخصصان امر تبلیغات، برند در صنعت گردشگری باعث تکرار خاطراتی در ذهن گردشگران می‌شود ...

ادامه متن »

مزایا و معایب فروش مویرگی

پخش و توزیع مویرگی-صادرات و واردات کالا

مزایا و معایب فروش مویرگی چیست ؟ استفاده از سیستم های فروش مویرگی پیوسته رو به فزونی می باشد . در سالهای ابتدایی این صنعت ، توزیع محصولات غذایی و دارویی رواج داشت اما امروزه صنایع دیگر نیز برای کسب فروش بیشتر به این سیستم روی آورده اند . اما استفاده از این روش برای فروش محصولات چه مزایایی دارد ؟ در مقابل مخاطرات و معایب آن چیست ؟ در ادامه با برشمردن برخی از این ویژگیها سعی می کنم به کسانی که برای انتخاب این کانال توزیع نیاز به اطلاعات بیشتری دارند کمک کنم ! ادامه مطلب

ادامه متن »

وظایف مدیر فروش

وظایف مدیر فروش .. وظایف مدیر  فروش : در شرکتهای پخش مویرگی یکی از مهمترین پستهای سازمانی سرپرست / مدیر فروش می باشد  و طبعا آشنایی با شرح وظایف ایشان مهم است . در زیر به صورت اختصار و تیتروار سعی شده است با برخی از این وظایف آشنا شویم لیکن تاکید می گردد هرکدام از این موارد نیاز به بسط و شرح جزئیات دارد !      ادامه مطلب

ادامه متن »