برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

آکادمی منشی گری حرفه ای آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی

telephone marketing (2)
آکادمی منشی گری حرفه ای آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی

در محل کار شما برای منشی ها و مسولین دفاتر

دوره های آموزشی مهارت های مسولین دفاتر و مهارت های منشی گری مدرن در محل شرکت شما قابل برگزاری است

حتما بسیاری از مدیران علاقمند هستند که یک منشی حرفه ای و یک مسول دفتر قدرتمند با مهارت کامل داشته باشند

با ما تماس بگیرند تا این دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برای منشی ها و مسولان دفاتر آنها برگزار کنیم

نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها
آموزش منشیگری و تربیت منشی مدیر عامل و تربیت مسئول دفتر و مشاور مدیریت اصول مشاوره مدیریت تجزیه تحلیل، برن

چرا آموزش

نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها

به چه دلیل ؟

به چه دلیل نیاز به برگزاری دوره آموزشی می باشد؟

به چه دلیل دوره های آموزشی جنبه کاربردی پیدا نمی کنند؟

به چه دلیل مدیران در برابر برگزاری بعضی دوره ها مقاومت نشان می دهند؟

چه چیزی در مسئله آموزش در حال روی دادن است؟

چه ارتباطی بین آموزش و کارائی شغلی کارکنان وجود دارد؟

چه میزان افراد از مشکل آگاه هستند؟

چه محدودیت هایی در اجرای دوره های آموزشی وجود دارد؟

چه رابطه ای بین سابقه کار و آموزش وجود دارد؟

چه چیز باعث شده کلاسهای آموزشی از دید کارکنان صرفاً دوره ای جهت افزایش امتیاز شغلی باشد ولاغیر؟

به چه دلیل ساعت آموزش واحد برنامه ریزی بیشتر از متوسط اداره است؟

به چه دلیل هزینه های آموزش دانشکده های صنعت آب و برق خیلی بالا است؟

به چه دلیل هزینه آموزش صرف افرادی می شود که کار تخصصی ندارد؟

به چه دلیل آموزش خوبی اخذ نمی گردد؟

به چه دلیل مسئول آموزش همه کاری می کند به جز آموزش؟

به چه دلیل بعضی از واحدها هیچ گونه آموزشی ندارند؟

به چه دلیل بعضی از افراد به هیچ دوره آموزشی فرستاده نمی شوند؟

به چه دلیل به بحث آموزش بهایی داده نمی شود؟

به چه دلیل فقط از واحدهای خاص به آموزش فرستاده می شوند؟

چه آموزشهایی برای کارمندان مناسب است؟

چه نتایجی در آموزشهای کارمندان برای شرکت و کارمندان بدست می آید؟

چه تاثیری در عملکرد کارمندان خواهد داشت؟

دلیل به موقع برگزار نشدن دوره ها چیست ؟

دلیل کم شرکت کردن کارکنان در جلسات آموزش چیست؟

محتوای دوره های آموزشی تخصصی مربوط به هر دوره چیست؟

بودجه سالانه آموزش چقدر است؟

به چه دلیل باید حتماً دوره های آموزشی کددار برگزار شود؟

چرا آموزش ضرورت دارد؟

چرا برنامه مدونی برای آموزش وجود ندارد؟ یا اگر هم برنامه داریم فقط فرمایشی است و عملی نمی شود؟

چرا به لحاظ تامین اعتبار، هزینه های آموزشی در اولویت های آخر است؟

چرا آموزش صرفاً برای افراد خاص است و اغلب کارکنان در دوره های آموزشی بی بهره اند؟

چه  دوره های موردنیاز شرکت است؟

چه چیز باید از آموزش شرکت انتظار داشت؟

دلیل عدم تناسب آموزشها با نیازها و چالشهای شرکت چیست؟

مواردی که آموزشها متناسب با نیازها نبوده اند کدامند؟

چه امکاناتی برای اثربخشی بیشتر دوره های آموزشی موردنیاز می باشد؟

به چه دلیل آموزش نقشی در بهره برداری ندارد؟

به چه دلیل افراد به آموزش فرستاده نمی شوند؟

به چه دلیل کارکنان به رفتن دوره های آموزشی علاقه ای ندارند؟

به چه دلیل مسئولان آموزش فقط توجیه می کنند؟

به چه دلیل دوره های آموزشی فقط در مرکز برگزار می شود؟

به چه دلیل فقط در شرکتها دوره های آموزشی در مرکز برگزار می شود؟

به چه دلیل امور مالی با آموزش همکاری نمی کنند؟

آموزش ها در بعضی از واحدها شرکت بیش از سایر واحدها اجرا می شود؟

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

CRM چیست

معنی حقیقی CRM چیست؟   CRM واژه ای است که معانی مختلفی ...