استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و…. www.khooyeh.ir ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
مشاوره فروش، |
مشاوره راهکارهای افزایش فروش، |
مشاوره مهندسی فروش، |
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، |
اجرای پروژه های مهندسی فروش، |
راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، |
راه اندازی و استقرار فروشگاه، |
اجرای پروژه های چیدمان فروش، |
تربیت فروشنده و ویزیتور، |
استخدام فروشنده و بازاریاب، |
راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، |
استقرار نرم افزارهای فروش، |
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، |
فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، |
مشاوره ارتقا فروش، |
مشاوره ترفیع فروش، |
اجرای جشنواره های فروش، |
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهایهدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداففروش و بازاریابی |
نظارت بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی، |
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهایحرفه ای و علمی، |
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، |
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازیسیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاریافزایش فروش، |
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، |
به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروشو بازاریابی، |
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایلنارضایتی مشتریان، بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. |
شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها بهرقبا، |
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک هایوفادارسازی مشتریان، |
بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش |
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش، |
پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریتفروش و بازاریابی در سازمان، |
طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، |
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانباهماهنگی مدیران، |
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش، |
تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، |
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، |
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریانجدید، |
بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجادجریان درآمد اضافی، |
ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ، |
شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرایخرید، |
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، |
تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندرفروش، |
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها، |
طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیاتستادی فروش، |
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروشوبازاریابی، |
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش |
· مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت |
· مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجیبازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت |
· مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران |
· مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت |
· مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت |
· مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند وپروموشن پلن |
· مشاوره در زمینه مهندسی فروش |
· آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامیزمینه های علمی عملی و تخصصی |
· پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایهمشاورههای لازم جهت آینده شرکت |
· در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه هایتخصصی به پرسنل |
· ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیریموارد مختلف به مدیران و پرسنل |
· برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشوبازاریابی با کمک مدیران |
· انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل |
· انتقال مشکلات سازمان به مدیران وارایهراهکارهایی برای رفع آنها |
· نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده |
· آموزش های لازم به مدیران و پرسنل |
· توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبهاهداف شرکت |
· پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد وبهبود شرکت و سازمان |
· اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان |
· تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای |
· اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازمبرای پیشبرد اهداف شرکت |
· نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویتبرند و … |
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش |
· بررسی و ارزیابی وضعیت موجود |
· بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی |
· بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروشوتبلیغات |
· تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیوفروش |
· تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی |
· شناسایی فرصتها |
· هدف گذاری و برنامه ریزی |
· اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب |