برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
alikhooyeh (23)

استقرار مهندسی فروش

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

مشاوره فروش،
 مشاوره راهکارهای افزایش فروش،
 مشاوره مهندسی فروش،
تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
اجرای پروژه های مهندسی فروش،
 راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،
 راه اندازی و استقرار فروشگاه،
اجرای پروژه های چیدمان فروش،
تربیت فروشنده و ویزیتور،
 استخدام فروشنده و بازاریاب،
 راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،
استقرار نرم افزارهای فروش،
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،
 فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،
 مشاوره ارتقا فروش،
 مشاوره ترفیع فروش،
اجرای جشنواره های فروش،
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهایهدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداففروش و بازاریابی
نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهایحرفه ای و علمی،
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،
 
 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازیسیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاریافزایش فروش،
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،
 به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیلدپارتمان فروشو بازاریابی،
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایلنارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.
 شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایشآنها بهرقبا،
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک هایوفادارسازی مشتریان،
 بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسیفروش،
 پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامعمدیریتفروش و بازاریابی در سازمان،
 طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمانباهماهنگی مدیران،
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسیفروش،
 تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،
 اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریانجدید،
 بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجادجریان درآمد اضافی،
ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،
 شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرایخرید،
آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،
 تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریاندرفروش،
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش بهآنها،
 طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیاتستادی فروش،
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروشوبازاریابی،
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی وفروش
 
·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروششرکت
·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازیبازارسنجیبازارگردی بازارگرمی کلیهمحصولات و خدمات شرکت
·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران
·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت
·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت
·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومیبرند وپروموشن پلن
·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش
·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامیزمینه های علمی عملی و تخصصی
·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایهمشاورههای لازم جهت آینده شرکت
·        در صورت صلاحدید مدیران مشاوره درزمینه هایتخصصی به پرسنل
·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیریموارد مختلف به مدیران و پرسنل
·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروشوبازاریابی با کمک مدیران
·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل
·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران وارایهراهکارهایی برای رفع آنها
·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه هایمطرح شده
·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل
·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبهاهداف شرکت
·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برایپیشبرد وبهبود شرکت و سازمان
·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان
·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای
·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازمبرای پیشبرد اهداف شرکت
·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویتبرند و …
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش
 
·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود
·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی
·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروشوتبلیغات
·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابیوفروش
·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی
·        شناسایی فرصتها
·        هدف گذاری و برنامه ریزی
·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

 

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

سمینار تکنیک های متقاعد سازی مشتری

شرکت پخش سایه سمن (سن ایچ، رد بول، نستله، شریستا) – مدرس: ...