برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

اهمیت و ضرورت آموزش و مشاوره مدیریت برند بازاریابی و فروش در محل شرکت

وقتی شما مریض می شوید و مشکل جسمی برای شما پیدا می شود پیش دکتر می روید و بدن خود را کاملا در اختیار پزشک قرار می دهید تا پزشک با آزمایش ها و معاینات مختلف بر روی جسم شما ضمن تشخیص، تجویز مناسبی برای شما داشته باشد و اگر نیاز به جراحی داشته باشید در یک بیمارستان مجهز عمل جراحی بر روی بدن شما انجام می گیرد.
اگر شرکت شما مریض شود..
اگر سازمان شما دچار مسائل و مشکلات گردد..
اگر فروش شما کاهش یابد..
اگر برند شما تضعیف گردد..
اگر عارضه های مختلفی درگیر سازمان شما شود ..
و ....
چه می کنید؟؟؟ آیا می توانید شرکت خود را پیش یک مشاور و مدرس برده و در دفتر ایشان از مشاور  بخواهید که معاینه کند؟
آیا یک مشاورو مدرس از راه دور و بدون کنش و درگیری محیطی می تواند یک نسخه مناسب و اثربخش به شما ارایه کند؟
بارها و بارها در جلسات تدریس و مشاوره خود به شرکت ها و مدیران توصیه کرده ام که سعی کنید از مشاور و مدرس در محل شرکت خود استفاده کنید چرا که مشاور و مدرس در محل کار شما ضمن درگیری نزدیک با مسائل و مشکلات سازمان شما در کنش متقابل با تک تک سلول های سازمان شما نسخه اثربخش ارایه خواهد کرد.
مشاور و مدرس را در محل کار خود در داخل بدنه شرکت خود به کار گیرید تا اثربخش تر و موثرتر راهنما مدرس و مشاور شما باشد.
گروه مشاوره و آموزش gmas.ir
branddoctor.ir دکتر برند
doctorsales.ir دکتر فروش 
marketingdoctor.ir دکتر بازاریابی 
صفحه اینستاگرام 
instagram.com/khooyeh.ir
LikeCommentSave
  • khooyeh.irوقتی شما مریض می شوید و مشکل جسمی برای شما پیدا می شود پیش دکتر می روید و بدن خود را کاملا در اختیار پزشک قرار می دهید تا پزشک با آزمایش ها و معاینات مختلف بر روی جسم شما ضمن تشخیص، تجویز مناسبی برای شما داشته باشد و اگر نیاز به جراحی داشته باشید در یک بیمارستان مجهز عمل جراحی بر روی بدن شما انجام می گیرد.
    اگر شرکت شما مریض شود..
    اگر سازمان شما دچار مسائل و مشکلات گردد..
    اگر فروش شما کاهش یابد..
    اگر برند شما تضعیف گردد..
    اگر عارضه های مختلفی درگیر سازمان شما شود ..
    و ….
    چه می کنید؟؟؟ آیا می توانید شرکت خود را پیش یک مشاور و مدرس برده و در دفتر ایشان از مشاور بخواهید که معاینه کند؟
    آیا یک مشاورو مدرس از راه دور و بدون کنش و درگیری محیطی می تواند یک نسخه مناسب و اثربخش به شما ارایه کند؟
    بارها و بارها در جلسات تدریس و مشاوره خود به شرکت ها و مدیران توصیه کرده ام که سعی کنید از مشاور و مدرس در محل شرکت خود استفاده کنید چرا که مشاور و مدرس در محل کار شما ضمن درگیری نزدیک با مسائل و مشکلات سازمان شما در کنش متقابل با تک تک سلول های سازمان شما نسخه اثربخش ارایه خواهد کرد.
    مشاور و مدرس را در محل کار خود در داخل بدنه شرکت خود به کار گیرید تا اثربخش تر و موثرتر راهنما مدرس و مشاور شما باشد.
    گروه مشاوره و آموزش gmas.ir
    branddoctor.ir دکتر برند
    doctorsales.ir دکتر فروش
    marketingdoctor.ir دکتر بازاریابی
    صفحه اینستاگرام
    instagram.com/khooyeh.ir
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code

x

این مطلب را نیز بخوانید

ویژگی برندهای پیشرو

چگونه پویایی برندها را حفظ کنیم؟  تنها یک دهه پیش، بسیاری از ...