برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

شرکت های فامیلی و خطرات آن

 

بعضی از شرکت ها، به دلایل مختلف که برای خودشان توجیه پذیر است؛ تمام یا بخش هایی از شرکت را از فامیل و آشناهای  نزدیک خود پر می کنند. غافل از آنکه چند خطر بسیار بزرگ شرکتشان را تهدید می کند و طبق تحقیقات انجام شده ۹۸ درصد از کمپانی هایی فامیلی که بدون توجه به شایسته سالاری فقط از اشناها و فامیل خود استفاده کرده اند شکست ها و زیان های بسیار زیادی متحمل شده و حتی بسیاری از آنها پس از مدتی مجبور به خداحافظی از کسب و کار شده اند.
خطرات شرکت های فامیلی: ۱- حاکم شدن سلیقه محوری در تصمیم گیری ها ۲- عدم رشد سیستمی و ارتقا بهره وری ۳- رشد بیماری عدم پاسخگویی ۴- عدم مسولیت پذیری عمقی در تمام سطوح ۵- مقصر نبودن افراد و عدم تشخیص خطاکار واقعی در صورت بروز خطا
۶- عدم تحمل نیروهای بسیار حرفه ای و با تجربه ۷- ایجاد تبانی سازمانی که یکی از بزرگترین خطر برای فروپاشی
۸- ایجاد باندهای مخفی سازمانی و از هم پاشیدن زیرساخت های اساسی
۹ – رشد و توسمعکه مسائل حاشیه ای و خاله زنکی در شرکت ۱۰- کشیدہ شدن مسائل خانوادگی و مشکلات شخصی در شرکت
برای کسب و کار خود دکتر انتخاب کنید. با آموزش ها و مشاوره های مدیریتی همراه ما باشید.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

ارزیابی عملکرد بازاریابی

ارزیابی عملکرد بازاریابی سیستم های ارزیابی عملکرد بازاریابی بازخوردی را، با توجه ...