برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

عناوین پیشنهادی برای پایان نامه های رشته MBA

برخی عناوین پیشنهادی برای پایان نامه های رشته MBA  و بازاریابی عبارتند از:

تاثیر ابزارهای پیشبرد فروش بر واکنشهای پس از خرید مصرف کنندگان مواد غذایی )مورد مطالعه:
فروشگاههای ( x
رابطه بین کیفیت خدمات و ارزش نام تجاری در هتلهای چهار ستاره و پنج ستاره استانهایx
موانع و چالشهای توسعه گردشگری داخلی در استانx
شکاف های داخلی کیفیت خدمات و تحلیل ارتباط آن با رضایتمندی شغلی کارکنان در صنعت بیمه
)مورد مطالعه: شرکت بیمه (x
تعیین و اولویت بندی عوامل رضایتمندی نمایندگی های فروش شرکت x بر اساس روش FAHP
طراحی یک مدل مفهومی برای پذیرش تجارت الکترونیک در موسسات کوچک و متوسط صنعتی شهر
 ارائه یک مدل تلفیقی از تحلیلSWOT ، به منظور تحلیل استراتژیک مشتری محور مورد مطالعه : بانک
x
 مقایسه اثربخشی شرکتهای بیمه خصوصی و دولتی از دیدگاه رضایت بیمه گذاران در شهر x با تاکید
بر بخش خسارت بیمه x
 عوامل مؤثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از نظر مدیران بنگاه¬های کوچک و متوسط منطقه آزاد
تجاری- صنعتی x
 عوامل مؤثّر بر شکل گیری تصویر ذهنی مشتریان از بیمارستان های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی
و دانشگاه علوم پزشکی شهر x
 تاثیر بازاریابی اینترنتی بر افزایش درآمد هتلهای شهر x
 بررسی دلایل استفاده از بازاریابی رابطه مند در بین تامین کنندگان قطعات به شرکت x

 

تدوین استراتژی بهینه با استفاده از ماتریس SWOT (مطالعه موردی …)
بهینه سازی استراتژی های توانمندسازی منابع انسانی
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
بررسی رابطه گرایش کارآفرینانه کارکنان و موفقیت سازمانی
مدلسازی رابطه اخلاق سازمانی و عملکرد سازمان
ارزیابی کیفیت خدمات با استفاده از منطق فازی (موردی سازمان …)
طراحی مدل ترکیبی مدلهای تصمیم گیری چندمعیاره و فازی جهت سنجش کیفیت خدمات
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر قصد مشتریان از خرید کالای تولید داخل
بررسی رابطه رابطه سرمایه فکری و کارایی شرکتها
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش فساد مالی کارکنان
مدلسازی رابطه رفتار شهروندی سازمان، اخلاق سازمانی و رهبری
مدلسازی رابطه رفتار شهروندی سازمان، فرهنگ سازمانی و یادگیری سازمانی
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان
بررسی میزان تاثیرپذیری رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک و عملکرد سازمان از انعطاف پذیری (عملیاتی، مالی، ساختاری و تکنولوژیکی) مورد صنعت …
مدلسازی عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک سازمان …
مطالعه و بررسی رابطه بین استراتژی سرمایه انسانی و عملکرد سازمان
بررسی مدیریت ریسک در زنجیره تامین و رتبه بندی تأمین کنندگان (صنعت …)
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و MIS
طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق ERP در سازمان
مطالعه و بررسی رابطه عوامل سازمانی با پیاده سازی ERP در سازمان
شناسایی و رتبه بندی عناصر تفکر استراتژیک در دانشگاه جهت جذب دانشجویان خارجی
بررسی رابطه بین سبکهای تفکر بارضایت شغلی مدیران مدارس متوسطه شهر …
بررسی رابطه توانمندسازی و مهارت های ارتباطی با عملکرد شغلی کارکنان شرکت …
رابطه جو سازمانی وکیفیت زندگی کاری با بهره وری کارکنان آموزش وپرورش شهر …
رابطه بین اعتماد درون سازمانی و تعهد شغلی مدیران دبیرستان های شهر …
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با کارآفرینی سازمانی وخلاقیت مدیران دبیرستانهای شهرستان …
بررسی تاثیر جو سازمانی بر عملکرد و رضایت شغلی
مطالعه الگوی غالب رهبری در شرکتهای موفق ایرانی
تبیین ارتباط میان ساختار سازمانی و خلاقیت کارکنان
تبیین ارتباط میان ساختار سازمانی و کارآفرینی سازمانی
تبیین ارتباط میان سازمان یادگیرنده و خلاقیت کارکنان
تبیین ارتباط میان سبک رهبری مدیران و فرهنگ سازمانی
تبیین ارتباط میان هوش سازمانی و خلاقیت کارکنان
تبیین ارتباط میان هوش سازمانی و کارآفرینی سازمانی
تبیین ارتباط میان هوش هیجانی و خلاقیت کارکنان
ارزیابی عملکرد و استراتژی سازمان بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM
بررسی رابطه بین فرایند مدیریت دانش و نوآوری سازمان باعملکرد سازمان
تدوین استراتژی کارآفرینی (موردی …)
ارزیابی کارایی و رتبه بندی واحدها بر اساس بهره وری با استفاده از مدل تحلیل فراگیر داده ها (DEA)
شناسایی و اولویت بندی عناصر تفکر استراتژیک در سازمان … (با استفاده از معادلات ساختاری یا آنتروپی یا …)
طراحی مدلی جهت انتخاب تفکر استراتژیک بهینه برای مدیران
تفکر سیستمی و بهره وری کارکنان
بررسی موانع و راهکارهای پیاده سازی اقیانوس آبی در سازمان …
بررسی رابطه بین سبک های مدیریت تحول و اثربخشی سازمان ….
تاثیر رهبری تحول آفرین و ساختار سازمان
تاثیر رهبری تحول آفرین و خلاقیت سازمانی
رابطه شهروندی سازمانی با سودآوری سازمان …
رابطه عدالت سازمانی با سودآوری سازمان …
ارزیابی عملکرد منابع انسانی با رویکرد کارت امتیازی متوارن BSC و TOPSIS
مدیریت استراتژیک پروژه های کلان فناوری اطلاعات وارتباطات درشرکت ….
سنجش کیفیت خدمات و اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از روش های سروکووال و ای کووال
مدیریت استراتژیک ریسک در پروژه ها
بکارگیری تئوری فازی در کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور ارزیابی استراتژی های جاری سازمان
طراحی مدل بهینه سیستم کنترل موجودی مواد اولیه با رویکرد حداقل سازی ریسک و هزینه (موردی محصول …)
رابطه بین ارزش ویژه برند و نیات رفتاری مشتریان
رابطه بین ارزش ویژه برند و عملکرد سازمان ها
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر ارزش برند بانکها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
ارائه مدلی جهت پیش بینی تقاضا در زنجیره تامین با شبکه عصبی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اجرای برنامه های استراتژیک سازمان
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

code