برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی برند و فروش لوازم خانگی و آشپزخانه khooyeh.ir
بازاریابی لوازم خانگی

عوامل موثر در افزایش فروش لوازم خانگی و آشپزخانه

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا بر وفاداری مشتریان

ـ توجه به خواسته مشتری و تولید کالا های با کیفیت ،

ـ ارائه ضمانت نامه معتبر به مشتریان که حتی در صورت خرابی نیز فروشگاه پاسخگو است ،

ـ نظر خواهی دوره ای از مشتریان قبلی در خصوص کیفیت کالاهای خریداری شده ،

ـ ارائه تبلیغاتی که بیانگر کیفیت بالای محصولات باشد ،

ـ سنجش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان ورفع نواقص و کاستی ها ،

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری حساسیت نسبت به نام تجاری کالا بر وفاداری مشتریان

ـ توجه به علم نامگذاری تجاری در صنعت لوازم خانگی ،

ـ توجه ب دکوراسیون داخلی و بیرونی فروشگاه به منظور جذب هر چه بیشتر مشتری ،

ـ فروش برند های معروفی که در کشورهای مطرح جهان در صنعت لوازم خانگی از قبیل ایتالیا یا ترکیه ساخته می شود ،

ـ شناخت مشتری و پیشنهاد کالایی متناسب با داشته وی ،

ـ اتخاذ راهبردهایی در راستای حفظ یا بهبود وضعیت فعلی نام و نشان تجاری کالا یا فروشگاه خود ، در راستای حفظ و جذب مشتریان جدید ،

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن کالا بروفاداری مشتریان

ـ ارائه جدیدترین کالاهای موجود در بازار ،

ـ تنوع در کالاهای موجود در فروشگاه ،

ـ شناسایی مشتریان پیرو مد و ارسال کاتالوگ های کالاهای جدید برای آنان ،

ـ ارائه کالاهای با جدیدترین سبک ،

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی بر وفاداری مشتریان

ـ توجه به صحبت های مشتری و ارائه پاسخ کامل به سوالات وی ،

ـ ایجاد فضای مفرّح در داخل نمایشگاه کالاها برای افراد ،

ـ استفاده از موسیقی آرام بخش در داخل سالن ،

ـ توجه به ویترین نمایشگاه ،

ـ توجه بیشتر به عوامل محیطی مانند رنگ ، نور، نحوه آرایش و حتی طراحی داخلی و فضای فروشگاه را برای جلوه بهتر محصولات ،

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

با توجه به تایید تأثیر سبک حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل بر وفاداری مشتریان

ـ توجه به اصول روانشناسی در قیمت گذاری محصولات ،

ـ ارائه سبد متنوعی ار کالاها که تمامی افراد با هر درآمدی بتوانند از فروشگاه خرید نمایند ،

ـ ایجاد تسهیلات برای کارمندان جهت خرید قسطی ،

ـ ارایه ارزش به مشتریان ،

ـ ارائه اطلاعات مناسب به مشتریان جهت تصمیم گیری ،

ـ بهره گیری از راهکار های تبلیغاتی را در راستای افزایش اطلاعات مشتریان ،

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی بر وفاداری مشتریان

ـ توجه به وقت مشتری و اهمیت به آن ،

ـ توجه به این مطلب که مشتری برای پول پرداختی خود ارزش قائل است و سوالات پرسیده شده نیز در راستای کاهش تردید ها است ،

ـ تلاش در راستای کاهش پشیمانی مشتریان پس از خرید ،

ـ بهره گیری از عناصر تبلیغات مقایسه ای با تاکید بر بعد کیفیت محصول جهت جذب مشتریان بالقوه ،

ـ تمرکز بیشتر بر جنبه های کاربردی و کیفی محصول و تفاوت آن با محصولات مشابه چرا که در میان بیشتر افرادی که از این سبک پیروی می کنند ، ارتباطی بین خرید و مبلغ آن وجود ندارد ،

با توجه به تأثیر سبک سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان بر وفاداری مشتریان

ـ پرهیز از ارائه حجم زیاد اطلاعات به مشتری ،

ـ تهیه کاتالوگ های مختصر و کوتاهی در خصوص کالاهای موجود در فروشگاه ،

ـ سعی در کسب شهرت مناسب و تمایز از سایر رقبا ،

ـ سعی در تمرکز بر نام های تجاری مشهور ،

با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری عادت گرایی و وفاداری نسبت به یک نام تجاری

ـ ارائه تخفیف به مشتریان دائمی ،             ـ دادن کارت خرید به مشتریان همیشگی ،

 

 

هادی هوتیاى-سحر السادات آگاه

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

افزایش فروش لوازم خانگی

عوامل موثر در وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی سبک تصمیم گیری ...