برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی
بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

سبک تصمیم گیری مشتریان در لوازم خانگی

ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا : این نوع سبک تصمیم گیری مربوط به کیفیت کالاست .

مصرف کنندگان حساس به کیفیت از طریق یک فرآیند خریدنظام مند و دقیق به دنبال دستیابی به کالای مورد نظر با بالاتریت کیفیت هستند .

حساسیت نسبت به نام تجاری کالا : این نوع سبک تصمیم گیری مربوط به انتخاب نام های تجاری معروف و گران قیمت است . مصرف کنندگان با این نوع سبک تصمیم ، معتقدند که هر چه قیمت محصولی بالاتر باشد ،  کیفیت آن نیز بهتر است.

حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن کالا : این نوع ، سبک تصمیمی است که به دنبال محصولات جدید است  .همچنین انگیزه ای است جهت به روز بودن با سبک های جدید بازار و روند های مد.

لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی : این نوع سبک تصمیم گیری به خرید به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده می نگرد . خریداران با این نوع سبک تصمیم گیری از جستجو و انتخاب محصولات لذت می برند.

حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل : این نوع سبک تصمیم گیری به دریافت کالا به قیمت های پایین تر مربوط می شود . داشتن این مشخصه به معنای آن است که مصرف کننده نسبت به قیمت  حساس است و هدف وی دریافت بالاترین ارزش در قبال مبلغ پرداختی است.

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریان دوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی : سبک تصمیمی است که خریداران را به عنوان افرادی توصیف می کند که خرید هایشان بدون برنامه ریزی است و با مبلغ خرید آنها ارتباطی ندارد . مصرف کنندگانی که از این سبک پیروی می کنند امکان دارد ک بعداً از تصمیمشان پشیمان شوند است .

سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان : این نوع سبک تصمیم گیری نشان دهنده  بی اعتمادی و ناتوانی در مدیریت تعداد گزینه های در دسترس برای انتخاب است . مصرف کنندگانی که چنین مشخصه ای دارند حجم بالایی از اضافه بار اطلاعاتی را تجربه می کنند .

عادت گرایی و وفاداری نسبت به یک نام تجاری : این نوع ، سبک تصمیمی است برای خرید در فروشگاه های مشابه و تمایل به خرید نام های تجاری مشابه در هر بار خرید . وفاداری به نام تجاری در مورد مصرف کنندگانی به کار می رود که خرید های از روی عادت انجام می دهند و به خرید از نام های تجاری و فروشگاه های مطلوبشان وفادارند . این نوع سبک تصمیم گیری یک راهبرد کاهش ریسک است .

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و ...