اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »اصول قیمت گذاری کالا و خدمات
قیمت گذاری یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت بازاریابی بینالمللی تصمیم گیری در مورد تعیین قیمت های فروش است. استراتژی قیمت گذاری منظور از استراتژی قیمت گذاری، سیاست کلی شرکتها در زمینه قیمت گذاری است و با تاکتیک هایی که شرکت برای یک دوره زمانی محدود یا برای یک محل معین به آن متوسل می شود فرق دارد. استراتژی قیمتگذاری یک خط مشی اساسی است که در برنامه بازاریابی تثبیت شده است. روش های قیمت گذاری عمده ترین روش های قیمت گذاری را می توان به شرح زیر بیان کرد: *روش قیمت گذاری رقابتی *روش قیمت گذاری بر اساس بازار ...
ادامه متن »چرا معامله فروش شما به سرانجام نمیرسد؟
چرا معامله فروش شما به سرانجام نمیرسد؟ ۱٫ شما خریداران را توجیه نمیکنید. این کافی نیست که فقط به آنها بگویید که شما چه میخواهید. شما باید به آنها توضیح دهید که چرا این پیشنهاد قانونی و منطقی است. مهم نیست که چقدر پیشنهاد شما از نظر خودتان منطقی به نظر میرسد، اگر قادر به توجیه آن نباشید دلیل خوبی برای رد یا نادیدهگرفتن آن ایجاد میکنید. پیشنهادات خودشان صحبت نمیکنند، باید آنها را توضیح دهید. چرا پیشنهاد شما برای یک دوره مذاکره انحصاری با مشتریان مناسب است؟ اگر به زمان بیشتری برای فکرکردن در مورد پیشنهاد احتیاج دارید، چرا ...
ادامه متن »بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند برای حفظ مشتریان کلیدی (سودآور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازاریابی سنتی یا کلاسیک، بیش تر به انجام معامله توجه داشت و به حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازار ها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکت ها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکت ها با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازار های در حال رشد روبرو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینکه شرکت ها برای بدست آوردن ...
ادامه متن »استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی علی خویه علی خویه Khooyeh.ir gmas.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور ...
ادامه متن »مشاوره و آموزش بازاریابی-فروش-برندینگ
دوره های آموزشی گروه مشاوره بازاریابی مدرس بازاریابی مشاور و مدرس بازاریابی فروش و برند Khooyeh.ir ردیف نام دوره استاد ۱ اصول بازاریابی علی خویه ۲ اصول و فنون مذاکرات حرفه ای علی خویه ۳ اصول خرده و عمده فروشی علی خویه ۴ بازاریابی و فروش تلفنی علی خویه ۵ اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار علی خویه ۶ مدیریت منطقه ویزیت علی خویه ۷ اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده علی خویه ۸ پخش و لجستیک علی خویه ۹ بازاریابی و فروش بین المللی علی خویه ۱۰ روانشناسی ارتباط با مشتری ۱۱ مدیریت زمان علی خویه ...
ادامه متن »بازاریابی هتل
بازاریابی آنلاین هر روز پیچیدهتر میشود؛ بهخصوص برای هتلدارانی که باید در مورد این نوع تاکتیکها بیشتر بدانند و در سایتهای جستوجو برای هتلها موقعیت بهتری را نسبت به بقیه هتلها پیدا کنند. متخصصان بازاریابی الکترونیک برای هتلها ۱۵ نکته کلیدی مهم در این مسیر را برشمردهاند که در ادامه به این موارد اشاره و آنها را توضیح خواهیم داد: ۱- شخصیسازی: مسافران در سایتهای متنوعی به دنبال هتل مورد نظر خود میگردند، از اینرو این موضوع بسیار حیاتی است که شما فضای اختصاصی خود را در اینترنت داشته باشید؛ وبسایت، وبلاگ و… توجه کنید که شبکههای مجازی خانه خود ...
ادامه متن »سنجش رضایت مندی مشتریان بانک ها
درسالهای اخیر، توجه زیادی به نیازهای مشتریان در رابطه با سطوح کیفیت خدمات شده است سطوح بالای ارائه خدمت به مشتریان به عنوان ابزاری در جهت نیل به مزیت های رقابتی استفاده می شود به موازات افزایش آگاهی مشتریان از خدمات قابل ارائه توسط بانکها و سایر موسسات مالی بطور فزاینده ای نسبت به کیفیت خدمات دریافتی حساسیت نشان می دهند به منظور حفظ رابطۀ بلند مدت توام بارضایت مشتریان بانکها باید بدانند که چگونه می توانند خدماتی با کیفیت بالا ارائه دهند ( دکتر داور ونوس- صفائیان، میترا، بازاریابی خدمات بانکی ۱۳۸۴،ص۲۰۰) سازمانهای بخش عمومی دریافته اند که ارائۀ ...
ادامه متن »بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی و مدیریت بازار تعریف بازاریابی و مدیریت بازار بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد. انواع کالا ۱- محصولات فیزیکی ۲-خدمات ۳- ایده ها، عقاید و اندیشهها ۴- سازمانها، مکانها، فعالیتها عوامل تشکیل بازار ۱- عرضه کننده ۲- تقاضا کننده ۳- نیاز یا احتیاج ۴- قدرت خرید تعاریف بازاریابی بازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، ...
ادامه متن »دانلود کتاب بازاریابی خدمات
دانلود کتاب خلاصه کتاب بازاریابی خدمات(khooyeh.ir) برای دانلود روی لینک بالا کلیک کنید
ادامه متن »