بازاریابی دیجیتالی

تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار

علی خویه مدرس بازاریابی مدرس فروش مدرس برند مدرس مذاکره مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشاور برند مشاور فروش حرفه ای مدرس مدیریت مشاور مدیریت

خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir   مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  –  علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  علی خوبه khooyeh.com •  مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش  analyses 360 sales •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش  sales consulting system •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  برای ...

ادامه متن »

برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی

برندسازی فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط استاد علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی

  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی          بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »

برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه

مهندس علی خویه مولف و مترجم 12 کتاب با 19 سال تجربه اجرایی مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی

فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...

ادامه متن »

روش و استراتژی مذاکره‌کننده

واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که افکار درونی‌شان به‌راحتی قابل شناسایی است و در نتیجه می‌توان واکنش‌ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی‌شان را تا حد زیادی پیش‌بینی کرد، ‏ همان‌طور که یک شطرنج‌باز حرفه‌ای، هر چقدر هم تلاش کند تا نیت و هدف اصلی از حرکت دادن مهره را پنهان کند، باز هم این امکان وجود دارد که دست او را خواند و فهمید که او چه استراتژی و هدفی را دنبال می‌کند. بنابراین شما هم می‌توانید بر اساس گفته‌ها و واکنش‌های طرف مقابلتان در مذاکره، به تمایلات و استراتژی‌های مورد استفاده او پی برده ...

ادامه متن »

به زودی کتاب دیجیتال مارکتینگ – بازاریابی دیجیتال منتشر خواهد شد.

به نام خالق هستی   کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital marketing) مدیریت شبکه های اجتماعی بازاریابی شبکه های مجازی و اجتماعی برندسازی بازاریابی و فروش در فضای دیجیتال و رسانه های اجتماعی بازاریابی محتوا و تکنیک های مدرن بازاریابی Digital Marketing Social Media Marketing SEO , SEM ویرایش اول   تهیه گردآوری و ترجمه: گروه آموزش و مشاوره علی خوبه مدرس دانشگاه، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، با ۱۹ سال تجربه اجرایی، مشاور و مدرس شرکت ها و برندهای معتبر ملی و بین المللی www.khooyeh.ir www.alikhoobeh.ir

ادامه متن »

اصول موفقیت در بازاریابی اینترنتی ( اینستاگرام و تلگرام )

۱۰ اصل طلایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین توفانی در جهان به پا کرده است و برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی باید اصول و مبانی آن را دانست. در این نوشتار به نقل از بازده، ۱۰ نکته مهم و حیاتی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی را مرور می کنیم. ۱- محتوا پادشاه است امروزه تمام متخصصان حوزه بازاریابی اینترنتی بر این موضوع توافق دارند که نوشتن محتوای خوب و کامل و کاربرپسند بهترین ابزار جذب مشتری است. زمانی که سایت شما اطلاعات به دردبخور و آنچه را مورد نیاز مخاطب است، به او بدهد می تواند وفاداری مشتری و سهم ...

ادامه متن »

برندسازی در شبکه های اجتماعی (اینستاگرام و تلگرام)

عصر حاضر با تحولات گسترده و سریع شناخته می شود. اگر زمانی استراتژی برندها برای توسعه کسب وکارشان تا چند سال تداوم داشت، اکنون در برخی حوزه ها با تغییر ماه به ماه شیوه های بازاریابی مواجه هستیم. دشواری های مدیریت کسب وکار در چنین شرایطی بر هیچ کس پوشیده نیست. در این مقاله آلیسون فاس به عنوان گزارشگر ویژه مجله INC ، به گفت وگو با دِیو کرپن، پژوهشگر و کارآفرین موفق آمریکایی پرداخته است. هنگامی که با دِیو روبه رو شدم، بی هیچ مقدمه ای گفت که پیش از شروع مصاحبه باید سه نکته را به عنوان مقدمه به یاد ...

ادامه متن »

برندسازی در اینستاگرام

برندسازی در اینستاگرام وجود میلیون ها کاربر فعال در اینستاگرام آن را به دومین شبکه اجتماعی محبوب (بعد از فیس بوک) تبدیل ساخته است. در همین راستا استفاده از آن در راستای کسب وکار تصمیمی هوشمند محسوب می شود. با این حال در این رابطه تنها ایجاد یک صفحه ملاک نبوده و باید به طریق حرفه ای عمل کرد. اگرچه امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارند، با این حال میزان جذابیت شبکه مذکور به قدری بالا است که بسیاری از کارشناسان آن را محبوب ترین می دانند. درواقع در حال حاضر فیس بوک صرفا به علت قدمت طولانی تر ...

ادامه متن »