دوره های بازاریابی

دوره های تخصصی بازاریابی و فروش
مدرس: علی خویه
به کارگیری جدیدترین متدهای آموزشی
مشاوره تخصصی و اثر بخش
18سال تجربه ی اجرایی موفق
مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی

طراحی سیستم های بازاریابی و فروش

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

خدمات مشاوره، طراحی سیستم های بازاریابی تعریف مدیریت بازاریابی: « مدیریت بازاریابی، فرآیند تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای موردنظر، به منظور دستیابی به اهداف سازمان است» امروزه یکی از دغدغه های اساسی مدیران، تعیین سهم محصولات و خدمات سازمان در بازار هدف است. از طرفی برای ماندگاری در بازار، شناخت ابعاد ۹ گانه بازار (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارگرمی، بازارداری، بازارگردانی) بسیار مهم است تا بتوانیم با توجه به ابعاد ۸ گانه تقاضا (تقاضای منفی، عدم وجود تقاضا، تقاضای پنهان، تقاضای کندشونده، تقاضای نامنظم، ...

ادامه متن »

مدرس و مشاور بازاریابی و برندسازی

مدرس بازاریابی, استاد بازاریابی, معلم بازاریابی, مشاور بازاریابی ,سخنران بازاریابی, مشاوره مارکتینگ ,تدریس بازاریابی, آموزش بازاریابی ,مشاور مارکتینگ, معلم مارکتینگ, دوره بازاریابی, مدرس تحقیقات بازاریابی ,مدرس, مدرس فروش, مدرس تحقیقات بازار, مشاور تحقیقات بازار, آموزش دوره بازاریابی ,مدرس اصول و فنون مذاکره, بازاریابی صنعتی, دوره اجرای پروژه های چیدمان فروش, مدرس بازاریابی, وفاداری مشتری ,تدریس مارکتینگ ,مشاوره بازاریابی, استاد اصول و فنون مذاکره, کلاس رفتار سازمانی, مدرس رفتار سازمانی, سخنران رفتار سازمانی, دوره رفتار سازمانی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و ...

ادامه متن »

تدریس بازاریابی و برندینگ

تکنیک های متقاعد سازی مشتریان , اصول و فنون مذاکره , روش های وفادارسازی مشتریان , نحوه ی افزایش مشتری

مشاوره و تدریس بازاریابی و برندینگ در سازمان و شرکت شما برگزاری دوره های آموزشی سازمانی علی خویه مدرس بازاریابی و فروش، ۱۸ سال تجربه ی اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع شماره تماس مستقیم: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸  

ادامه متن »

تدریس CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)

تدریس CRM مدرس بازاریابی، مدرس فروش، استاد بازاریابی، دوره های بازاریابی و فروش، کلاس اصول و فنون مذاکره، مدرس مذاکره، مدرس زبان بدن، مدرس مدیریت، مدرس MBA ، دوره های تخصصی بازاریابی و فروش، مشتری مداری و افزایش فروش، افزایش مشتری، جذب مشتری

تدریس و آموزش مدیریت ارتباط با مشتری crm در بندر شهید رجایی- بزرگترین منطقه ی اقتصادی کشور-هرمزگان-بندرعباس  

ادامه متن »

همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند

دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه

همایش روابط عمومی های برتر ایران همایش مدیریت، توسعه و ارتقا برند سخنران: علی خویه  

ادامه متن »

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای در هتل ها

ادامه متن »

۵اصل مهم بازاریابی

بازاریابی، جذب مشتری، افزایش فروش، دوره های بازاریابی

اکثر بازاریابانی که از استراتژی بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، از عدم موفقیت خود شکوه دارند. در برخی از موارد هم فرآیند به گونه‌ای است که به ماهیت بازاریابی محتوا به دیده شک و تردید نگریسته می‌شود. اما این پرسش مطرح است که اگر بازاریابی محتوا شیوه‌ای است نوین و توسعه یافته به طوری که بیش از ۹۰ درصد صاحبان کسب‌وکار از آن استفاده می‌کنند، چرا برخی آن را شیوه‌ای بی‌اثر و ناکارآمد می‌دانند؟ آن‌طور که مشخص است، این روش از بازاریابی، شیوه‌ای نیست که در همه جا شکست خورده باشد. این تحلیل افراد بوده که آن را روشی ناکارآمد جلوه ...

ادامه متن »

دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری

crm

  دوره ی اصول و ارتباط موثر با مشتری -۱انواع مشتریان و نحوه ارتباط اثربخش با هر گروه -۲دسته بندی مشتریان -۳مهارتهای ارتباط با مشتریان که مخاطبان بد قلق و سرسخت -۴تکنیک های روانشناسی مشتریان -۵مهارت های روانشناسی ارتباط با مشتریان -۶شخصیت شناسی مخاطبان و نحوه برخورد با انواع شخصیت ها -۷ مهارت زبان بدن در ارتباطات -۸اصول اثرگذاری و اثر پذیری -۹آشنایی با قوانین NLP در ارتباط موثر با مشتری -۱۰ آشنایی با مهارتهای معجزه آفرین ارتباطات با مشتریان و مخاطبان -۱۱ مهارتهای ایجاد جذابیت ارتباطی  

ادامه متن »

تدریس مدیریت بازاریابی

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران - دانشجویان ارشد و دکتری

تدریس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران  دانشجویان ارشد و دکتری مدرس: علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی موفق مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی  

ادامه متن »

تغییرروش بازاریابی

تحقیقات بازاریابی

شکل و احساس برند چیزی است که مشتریان هنگام روبه رو شدن با آن مشاهده می کنند. این امر در واقع شبیه یک سیستم شناسایی تصویری عمل می کند که برند به محض دیده شدن توسط مشتریان تشخیص داده می شود. برای ایجاد هویت تصویری برای برند همواره نیاز به یک سری پیش نیازها دارید. این پیش نیازها شامل انواع مختلفی از لوگو یا سمبل است که می تواند شکل های متفاوتی به خود گیرد. در واقع می تواند به شکل یک شئ باشد که بیانگر برندتان است، در این رابطه بهترین مثال لوگوی اپل است یا حتی یک سمبل ...

ادامه متن »