بازاریابی

خدمات برندسازی و بازاریابی و مدیریت

خدمات آموزشی و مشاوره ای علی خویه ۱۸سال تجربه ی اجرایی مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع مشاور بیش از صدها برند مطرح در خاورمیانه     مشاوره بازاریابی و آموزش مدیریت بازاریابی بازاریابی (بازاریابی کالا و خدمات ) مشاوره طرح کسب و کار تجاری Business Planطرح کسب‌وکار تجاری Business Plan یا Business Proposal مشاوره طرح بازاریابی تجاری Marketing Planسند بازاریابی یا مارکتینگ ‌پلن مشاوره تبلیغات – طراحی کمپین تبلیغاتی تبلیغات محیطی، تبلیغات آنلاین تحت وب مدیریت بازاریابی  مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات مشاوره برندینگ – آموزش مدیریت برند طراحی استراتژی هویت برند CI Guide مشاوره برندینگ – ...

ادامه متن »

بازاریابی تجهیزات پزشکی ( medical equipment marketing)

بازاریابی و برندسازی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی

دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی    مدیریت  بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی        بازاریابی  تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی    تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی     راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی    مدرس : استاد علی خوبه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی تجهیزات پزشکی (medical equipment)، لوازم پزشکی، آزمایشگاهی، بیمارستانی   ، عضو انجمن های ملی و ...

ادامه متن »

مدیریت نوین و مدیران موفق

مبانی عمومی مدیریت   شناخت بهتر از سازمان و ابعاد آن   شناخت علمی و دقیق تر از مفهوم مدیریت و اصول و کارکردهای مربوط به آن   ایجاد بسترمناسب جهت برگزاری دوره های تخصصی در رابطه با مفاهیم و فنون مختلف مدیریتی   گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت     گفتار دوم: کارکرد های اساسی مدیریت گفتار اول: مفاهیم پایه سازمان و مدیریت ب-مدیریت (management) -اهمیت مدیریت -تعریف مدیریت -سطوح مدیریت -مهارتهای مدیریت -نقشهای مدیریت -وظایف مدیریت –مدیریت: علم یاهنر؟ –مدیریت موفق و مؤثر -کارایی / اثربخشی / بهره وری الف- سازمان (organization) -اهمیت سازمان -تعریف سازمان ...

ادامه متن »

اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی

طراحی و چیدمان فروشگاه دکوراسیون فروشگاه مرچندایزینگ بازارپردازی

طراحی و چیدمان فروشگاه طراحی و چیدمان فروشگاه “اصول استراتژی فروشگاهی و خرده فروشی“ مقدمه :  باتوجه به پیدایش وایجاد ساختار جدید و فن آوری نوین در بخش خرده فروشی و فروشگاهی ، شدت رقابت در بین آنها در حال افزایش است . علاوه برآن ، وجود تغییرات وسیع در نیازها و خواسته های  مشتریان ، فروشگا هها و برنامه ریزان را مجبور به توجه بیشتر به برنامه های بلند مدت و تفکر در خصوص برنامه استراتژیک نموده است . استراتژی فروشگاهی :  اصطلاح استراتژی فروشگاهی عبارت است از میزان و فراوانی فعالیتهایی که در یک واحد فروشگاهی انجام می ...

ادامه متن »

روش افزایش اثربخشی سازمان و شرکت

—فرهنگ سازمان —مقدمه: سه رویکرد بنیادی در تعریف ویژگی‌های فرهنگ سازمانی مورد بررسی قرار می‌گیرند و در پایان چگونگی استفاده از فرهنگ سازمانی جهت افزایش اثربخشی سازمان مورد بحث واقع می‌شود. —ماهیت فرهنگ سازمانی در اول سال‌های ۱۹۸۰ فرهنگ سازمان در محور مطالعات رفتار سازمانی قرار گرفت. صدها محقق در این زمینه شروع به تحقیق و مطالعه کردند. کتاب‌های متعددی منتشر شد. نشریات دانشگاهی مشهور، همه شماره‌های خود را به بحث درباره‌ی فرهنگ اختصاص دادند و تقریباً یک شبه، آن دسته از کتاب‌های رفتار سازمانی که فاقد فصلی درباره فرهنگ سازمانی بودند، بلامصرف ماندند. —فرهنگ سازمان چیست؟ در حقیقت، چنین ...

ادامه متن »

اشتباهات بازاریابی و فروش

هفت باور غلط در مورد فروش و بازاریابی   با وجود اینکه فروش و بازاریابی در سال‌های اخیر از نظر علمی پیشرفت زیادی داشته‌اند اما هنوز هم باورهای غلطی در بین فروشندگان و بازاریابان وجود دارد که باعث می‌شود نتوانند به اهداف موردنظر خود و شرکت‌شان دست یابند. در ادامه به تعدادی از این باورهای غلط اشاره شده است: ۱٫ قیمت اصلی‌ترین فاکتور افراد برای گرفتن تصمیم خرید است هرگز نمی‌توان این واقعیت را که قیمت یک عامل مؤثر در همه‌ی تصمیمات خرید مشتریان است، رد کرد اما اگر بتوانید ذهن مشتریان را به سمت ارزش محصول خود ببرید دیگر ...

ادامه متن »

کانال تلگرام بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ، مذاکره و تبلیغات

کانال تلگرام بازاریابی، فروش، مدیریت، برندینگ، مذاکره و تبلیغات جهت عضویت روی لینک زیر کلیک کنید: https://telegram.me/mmsbc  

ادامه متن »

ارتباطات سازمانی

ارتباطات سازمانی وخروج از مدیریت قارچی organizational communication فهرست مطالب عنوان                                                   صفحه ¡مقدمه ۳ ¡تعریف ارتباطات ۴ ¡فرایند ارتباطات ۵ ¡موانع برقراری ارتباط ۸ ¡انواع الگوهای ارتباطی ۱۰ ¡نقش های افراد در الگوهای ارتباطی ۱۸ ¡ارتباطات در مکاتب مختلف ۲۱ ¡نقش ارتباطات ۲۹ ¡چرخۀ حیاتی یک رابطه ۳۰ ¡روشهای بهبود ارتباطات ۳۷ ¡مهارت های لازم برای بر قراری ارتباط ۴۰ ¡ارتباطات اثربخش در شرکتهای پیشرو در مرحلۀ عمل ۴۳ ¡حقایق مربوط به ارتباط و مفاهمه ۴۹ ¡خروج از مدیریت قارچی ۵۰ ¡نتیجه گیری ۵۲ منابع ۵۳ مقدمه     ماهیت اجتماعی بودن زندگی انسان و تبدیل اقتصادها و جوامع صنعتی ...

ادامه متن »

استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

بازاریابی بین الملل

—نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی —استراتژی طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقیت معقول دست یابد. —استراتژی در حوزه فعالیت های بین المللی، برنامه ای است که بوسیلۀ آن سازمان بتواند در مقیاس جهانی فاصله ای مطمئن از رقبای خود گرفته ,به مزیت های رقابتی منحصر به فردی دست یابد. استراتژی های بین الملل، شرکت ها را به سمت و سوی مشتری ها و بازارها و کالاها ...

ادامه متن »

اصول قیمت گذاری کالا و خدمات

قیمت گذاری یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت بازاریابی بین‌المللی تصمیم گیری در مورد تعیین قیمت های فروش است. استراتژی قیمت گذاری منظور از استراتژی قیمت گذاری، سیاست کلی شرکت‌ها در زمینه قیمت گذاری است و با تاکتیک هایی که شرکت برای یک دوره زمانی محدود یا برای یک محل معین به آن متوسل می شود فرق دارد. استراتژی قیمت‌گذاری یک خط مشی اساسی است که در برنامه بازاریابی تثبیت شده است. روش های قیمت گذاری عمده ترین روش های قیمت گذاری را می توان به شرح زیر بیان کرد: *روش قیمت گذاری رقابتی *روش قیمت گذاری بر اساس بازار ...

ادامه متن »