بازاریابی

بازاریابی بین‌المللی | بازاریابی جهانی

International Marketing بازاریابی بین الملل

       فهرست فصل اول  کلیات بازاریابی بین‌المللی هدف کلی هدف کلی این فصل،‌ آشنایی دانشجو با فرآیند بازاریابی بین‌المللی و تفاوت آن با بازاریابی داخلی است. همچنین به دانشجو کمک می‌کند تا عضو بهتر و موفقتری در بازاریابی بین‌المللی باشد. این هدف از طریق تهیه‌کردن اطلاعات در مورد اینکه چه اتفاقی در بازار بین‌المللی می‌افتد و با کمک آن‌ها در انتقال دانش در زمینه معاملات تجاری موفق به انجام می‌رسد. هدف‌های رفتاری   از شما انتظار می‌رود پس از مطالعه این فصل بتوانید:   ◄مفاهیم بازاریابی را تعریف کنید ◄بازاریابی بین‌المللی را تعریف کنید. ◄تفاوت بازاریابی بین‌المللی را ...

ادامه متن »

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس: علی خویه khooyeh.ir

کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir   سرفصل های دوره: غرفه داری چیست؟ هدف از برگزاری نمایشگاه چیست؟ بایدها و نبایدهای غرفه داری اهمیت و ضرورت مدیریت اثربخش غرفه وظایف غرفه داران ویژگیها و شایستگی های حرفه ای غرفه داران ویژگیهای مدیر غرفه ویژگیهای کارشناس پاسخگویی (راهنمای بازدیدکنندگان) ویژگیهای پوشش غرفه داران اطلاعات غرفه داران (اطلاعات عمومی نمایشگاه، اطلاعات تخصصی غرفه) اصول ارتباطات صمیمانه ارتباطات حرفه ای در غرفه اصول گوش کردن به بازدیدکنندگان کلیدهای طلایی پاسخگویی حضوری (مثبت) روشهای فعال کردن غرفه (مسابقه، هدایا و …) مخاطب ...

ادامه متن »

بازاریابی و فروش املاک برج اداری تجاری مسکونی

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار، کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران، تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا، با مدیریت مهندس علی خویه -www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی، مجری فروش چندین پروژه مختلف، مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه ...

ادامه متن »

بازاریابی و فروش املاک و مستغلات

فعالیت های چند ماه اخیر علی خویه اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات، مدرس دانشگاه، با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی، مجری فروش چندین پروژه مختلف، مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران، مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و …در داخل و خارج از کشور، مشاور چندین شرکت ...

ادامه متن »

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟ ۱٫ شما خریداران را توجیه نمی‌کنید. این کافی نیست که فقط به آن‌ها بگویید که شما چه می‌خواهید. شما باید به آن‌ها توضیح دهید که چرا این پیشنهاد قانونی و منطقی است. مهم نیست که چقدر پیشنهاد شما از نظر خودتان منطقی به نظر می‌رسد، اگر قادر به توجیه آن نباشید دلیل خوبی برای رد یا نادیده‌گرفتن آن ایجاد می‌کنید. پیشنهادات خودشان صحبت نمی‌کنند، باید آن‌ها را توضیح دهید. چرا پیشنهاد شما برای یک دوره مذاکره انحصاری با مشتریان مناسب است؟ اگر به زمان بیشتری برای فکرکردن در مورد پیشنهاد احتیاج دارید، چرا ...

ادامه متن »

زمان «اُفت فروش» چکار کنیم؟!

زمان «اُفت فروش» چکار کنیم؟! هر کسب و کاری ماه های خوب و ماه های بد دارد اما برخی از کسب و کارها در صنایعی مانند خوراکی و خدمات گردشگری باید به ماه های خوب شان متکی باشند تا بتوانند در مابقی ماه های سال به فعالیت خود ادامه دهند. اگر کسب و کار کوچک شما حتی برای چند هفته نتواند درآمدی تولید کند، چکار می کنید؟ پاسخ دادن به این سوال برای بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک سخت است به ویژه اگر در صنایعی کار کنند که فروش آنها در فصول مشخصی از سال دچار کاهش های ...

ادامه متن »

نحوه ی جلب رضایت مشتریان

فلسفه مدیریت نوین رضایت مشتری را به عنوان یکی از شاخص‌های اساسی عملکرد و تعالی سازمانی در نظر می‌گیرد. علاوه‌بر این رضایت مشتری می‌تواند با ایجاد انگیزه در کلیه کارکنان سازمان، بهره‌وری را افزایش دهد. در محیط تجاری امروز که مشتری محوری به عنوان یکی از اصول مهم تعالی سازمانی محسوب می‌شود سازمان‌های زیادی رضایت مشتری را به عنوان یکی از شاخص‌های کلیدی عملکرد خود در نظر گرفته‌اند. چرا رضایت مشتری اهمیت دارد؟ در آغاز هزاره سوم و با تغییرات صورت گرفته در محیط کسب‌وکار (درون سازمانی و برون سازمانی) سازمان‌ها با تغییر رویکرد از محصول محور به مشتری محور ...

ادامه متن »

بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند برای حفظ مشتریان کلیدی (سودآور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازاریابی سنتی یا کلاسیک، بیش تر به انجام معامله توجه داشت و به حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازار ها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکت ها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکت ها با یک نظام اقتصادی رو به گسترش و بازار های در حال رشد روبرو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینکه شرکت ها برای بدست آوردن ...

ادامه متن »

برندسازی و بازاریابی فرش ماشینی و دستباف

همان گونه که می دانید صادرات فرش دستباف ایرانی از دیرباز در جهان شهره بوده است. چند سالیست که این حجم فروش به شدت کاهش یافته است و هر کدام از مدیران که در این حوزه بر سر کار می آیند، صحبت از عدم بازاریابی صحیح در این حوزه می کنند. وقتی از این مدیران سوال می شود که چه فعالیتی باید صورت پذیرد در پاسخ می گویند که فرش های ایرانی منطبق با سلیقه جهانی نیست و به همین دلیل صادرات فرش ایران کاهش یافته است. اما بررسی های کارشناسان رده بالا در حوزه مدیریت بازاریابی و تجاری سازی ...

ادامه متن »

بازاریابی و برندسازی فرش ایرانی

پروژه مطالعات بازار چین در موضوع بازاریابی فرش دستباف ایران پس از هفت ماه کار متمرکز و سفری طولانی به چند شهر شامل پکن، شانگهای، چیندائو، هانگجو و ارومچی به پایان رسید. مطالعات انجام شده در قالب یک پرونده طولانی آماده شده است. با توجه به اهمیت موضوع خلاصه‌ای از یافته‌ها و پیشنهادات را جهت ورود و توسعه در بازار چین به صورت خلاصه ارایه می‌دهیم. پنج استراتژی جهت ورود و توسعه فرش دستباف ایران در بازار چین شامل ایجاد برند و شهرت برند، اجرای برنامه‌های فرهنگی، عدم فروش در نمایشگاه‌ها، حضور دایم در بازار و مطالعه بازار است که ...

ادامه متن »