۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانهها و راهحلها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر مترجم : اصغر اندرودی ناشر: دایره قیمت: ۳۸,۰۰۰ ریال سال نشر: ۱۳۸۸ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰ اشتباه نابخشودنی در بازاریابی (نشانهها و راهحلها) شابک: ۹۷۸۹۶۴۶۸۳۹۹۵۳ نویسنده: فیلیپ کاتلر ناشر: دایره قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ ریال سال نشر: ۱۳۹۳ موضوع: بازاریابی – مدیریت موقعیت بخش: عمومی سالن: شبستان راهرو: ۲۳ غرفه: ۱ ۱۰۰ ایده بزرگ بازاریابی از شرکتهای پیشرو موفق در سراسر جهان شابک: ۹۷۸۶۰۰۹۰۲۶۱۳۵ نویسنده: جیم بلایث ؛ مترجم:محمد فاریابی ؛ مترجم:خلیل رضوی ؛ مترجم:لیاح غفوری ناشر: آراد کتاب ...
ادامه متن »دوره های آموزشی کاربردی بازاریابی فروش برند
حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم ویزیتوری و جایگاه آن در بازاریابی – مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و … – اصول طرح ریزی و بهبود روش کار ویزیتور – اصول ویزیتوری – اصول و روشهای توانمندسازی ویزیتور ارتقای بینش – مدیریت تغییر – مدیریت استرس – تفکر خلاق و سیستمی – مهندسی فکر و مثبت اندیشی ارتقای مهارت – مهارتهای ویزیتوری و سرپرستی فروش حرفه ای – مهارتهای انگیزه در ویزیتورها و روش های آن – روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن – مهارتهای ایجاد هماهنگی در وزیتورها – مهارتهای نظارت و کنترل موثر ...
ادامه متن »دوره های بازاریابی و مدیریت فروش
بازاریابی و مدیریت فروش مهندسی بازار و بازاریابی تکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ...
ادامه متن »اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری
اصول و مهارت ها و تکنیک های حفظ مشتری ومشتری مداری حوزه آموزشی محتوای آموزشی ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم مشتری مدری – اصول طرح ریزی و کار با CRM – اصول مشتری مداری حرفه ای – اهمیت ضرورت و اهداف مشتری مداری و حفظ مشتری ارتقای بینش و نگرش – تفکر مشتری مداری – تعریف جدید اصول بازاریابی و مشتری مداری – تغییر نگرش به سوی واقعیت مشتریان – نگرش واقعی مشتری مداری ارتقای مهارت – مهارتهای مشتری مدای – مهارت های تعامل با انواع مشتریان – عناصر مشتری مداری – فرایند تصمیم گیری مشتریان و مصرف ...
ادامه متن »تبلیغات و بازاریابی خلاق
سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق سرفصل های ارایه مطالب تکنیک های بازاریابی خلاق و تبلیغات خلاق ارایه دهنده : مهندس علی خویه www.khooyeh.com khooyehali@yahoo.com مولف کتاب تاکتیک ها و تکنیک های بازاریابی تبلیغات مولف ۵ عنوان کتاب در زمینه بازاریابی، فروش ارتباطات و تبلیغات مشاور محقق مجری امور تبلیغات و بازاریابی و مدرس دانشگاه ۱- اهمیت و ضرورت بازاریابی خلاق در جهان امروز ۲- تعریف و مفاهیم بازاریابی خلاق ۳- اصول خلاقیت در بازاریابی ۴- منشور بازاریابی خلاق ۵- تکنیک های بازاریابی خلاق معمولی (اندازه طرح بسته بندی رنگ و …) ۶- تکنیک های ...
ادامه متن »بازاریابی و برندسازی محصولات لوازم خانگی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی بازاریابی محصولات لوازم خانگی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات لوازم خانگی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی فروش و تبلیغات صنعت محصولات لوازم خانگی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات لوازم خانگی، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های تخصصی صدا و سیما و … www.khooyeh.ir www.khooyeh.com مدیریت بازاریابی محصولات لوازم ...
ادامه متن »دوره جامع مدیریت فروش مویرگی
دوره جامع مدیریت فروش مویرگی شرح دوره: در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد. هدف دوره: یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی مدرس: علی خویه محتوای دوره: مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (۱۶ ساعت) – مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش ...
ادامه متن »آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند)
آسیب شناسی برند BRAND (چک لیست معاینه فنی برند ، کلینیک برند) به نام خدا چک لیست معاینه فنی برند BRAND کلینیک برند تهیه تالیف و گرآوری: علی خویه (مشاور برند) – www.khooyeh.ir علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ – www.ibma.ir – ریاست انجمن برند ایران. مدرس دانشگاه، مولف و مترجم کتاب مدیریت و مهندسی برند، عضو انجمن برند اروپا AIM ، ریاست انجمن برند ایران، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، دارای ۱۶ سال تجربه اجرایی، سخنران برتر ده ها سمینار ملی و بین المللی، عضو انجمن های معتبر بین المللی، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه و برند معتبر در ...
ادامه متن »دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها
دوره های آموزشی بازاریابی مخصوص فروشگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها دوره های بازریابی، فروش، برند، تبلیغات و مذاکره | دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT (عنوان دوره) : دوره آموزش تخصصی مدیریت فروش SALE MANAGEMENT مدرس: علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ www. www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۶سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه ...
ادامه متن »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های khoooyehali@gmail.com, khooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند. در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ می باشد. برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای ...
ادامه متن »