برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و … با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و … در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

 

قابل توجه مدیران گرامی و پرسنل محترم  بازرگانی و فروش

دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای در وصول مطالبات و تکنیک های و تاکتیک های وصول مطالبات به مدت ۱۶ ساعت در شرکت ………. برگزار می گردد جهت ثبت نام به دپارتمان بازاریابی و تحقیقات بازار مراجعه فرمایید.

 

محتوای دوره:

آکادمی مذاکره ایران:

مدرس: علی خویه

۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره
علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره

کاربردهای اصول و فنون مذاکره
روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات
انواع مذاکره

روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان

آشنایی با شیوه های فریب گونه و حیله های مذاکره کنندگان نا حرفه ای

روش های وصول مطالبات اثربخش به صورت علمی و عملی

روش های وصل مطالبات غیر علمی

نحوه مذاکره با مشتریان ناراضی

تاکتیک های و تکنیک ها و استراتژی های مذاکره

ابزارهای وصول مطالبات

۲ محیط مذاکره در وصول مطالبات
فرایند مذاکره حرفه ای
۳ مذاکرات به روش سنتی
مذاکرات مبتنی بر موضع گیری
مذاکره نرم و ملایم
مذاکره سخت و تهاجمی ۲ ساعت
۴ مذاکرات به روش علمی پیشرفته
ارکان مذاکره علمی  در وصول مطالبات
جهت‌گیری مذاکرات علمی
۵ عناصر اصلی روی میز مذاکره
تدابیر اضا کننده نیازها و خواسته‌ها
تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها
۶ روانشناسی مذاکره وصول مطالبات
رفتار شناسی در مذاکره
۷ زبان بدن
۸ اصول ارتباطات حرفه ای در مذاکره
تاکتیک‌های مذاکره
۹ حمله و تهاجی
گریز و مدارا
آگاهی دادن به طرف مذاکره
بازگشودن طرف مذاکره
۱۰ شیوه های برخورد در مذاکرات برای وصول مطالبات
شناخت مذاکره کنندگان

رزومه استاد
علی خویه

موسس بنیانگذار و مدیر آکادمی مذاکره ایران

مولف و مترجم ۱۲  عنوان کتاب تخصصی در حوزه بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات مذاکره و …
بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی درسمت های مختلف تخصصی
عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا
عضو انجمن وان تو وان آمریکا

 

[tie_full_img]

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، کلاس های آموزش اصول و فنون مذاکرات، آموزش سخنرانی و پیشبرد مذاکرات-اصول مذاکره حرفه ای- آموزش گویندگی و فن بیان

[/tie_full_img]

همراه با اعطای گواهی نامه رسمی شرکت در دوره

با امضای علی خویه

مدیر آکادمی مذاکره ایران

گواهی شرکت در دوره های اصول و فنون مذاکره آکادمی مذاکره

[padding right=”5%” left=”5%”]

 

 

دوره ی آموزشی بازاریابی و مذاکره تلفنی

سرفصل های دوره

ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی
اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش
اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
ارتقای بینش و نگرش
مدیریت تلفن
نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و  فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
مهارت پاسخگویی به تلفن
مهارت مدیریت تلفن
تکنیک گرفتن اطلاعات
تکنیک پاسخگویی به تلفن
تکنیک کار با تلفن
تکنیک سفارش گیری تلفنی
تکنیک مذاکره تلفنی
تکنیک درخواست تلفنی
تکنیک مدیریت زمان در  بازاریابی تلفنی
تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی
زبان بدن در بازاریابی تلفنی
تکنیک تعامل با مشتریان در  فروش و بازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
مخـاطبین و مدت دوره

مدت دوره:
۱۶  ساعت ( دو روزه)
مدرس: علی خویه، مدیر آکادمی مذاکره ایران

برخی از شرکت هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند:

گروه صنعتی مپنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت،وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تأمین اجتماعی)،شرکت فولاد مبارکه اصفهان،شرکت فولاد خوزستان،شرکت ذوب آهن اصفهان،شهرداری تهران،سازمان بورس و اوراق بهادار،شرکت پارس خودرو،شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس،بانک مرکزی،بانک ملت،بانک تجارت،بانک کشاورزی،بانک سپه،بانک پاسارگاد،بانک سرمایه،مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه،مؤسسه مالی و اعتباری مهر،،مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه،شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت،شرکت توزیع دارو پخش،شرکت فراب،شرکت ناردیس،گروه شرکت های پارس آنلاین،شرکت مبین نت،شرکت رهنما،شرکت مدیا موتورز،شرکت افزار پرداز رمیس،شرکت حمل و نقل بین المللی سیرود شبکه،شرکت سبلان پارت،شرکت بهین مشاوران آتیه ساز مدیریت،مؤسسه پویشگران عرصه سوم،شرکت یارا،شرکت داروسازی دکتر عبیدی،شرکت فرا جراح طب،گلستان، هیوندای، آلفا رومئو، بیگ بیر، ایستک، ….نوکیا- سامسونگ- کاله- پگاه- البرزدارو- همراه اول- سونی- سبحان دارو، دادانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت – بانک تجارت -بانک صادرات – بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد- به پخش، بستنی میهن- پخش هجرت- پخش سراسری- روزنامه های همشهری ایران دنیای اقتصاد – مجله های مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات – شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و….- فرش مشهد – مرکز توسعه کارآفرینی – پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و….. هواپیمایی آسمان ایران ایر و … دانشگاه های سراسر ایران- پتروشیمی اراک- گل گهر- ذوب آهن اصفهان- پرژک- مینو-


 

[/padding]

برگزاری دوره های آموزشی در محل کار شما

علی خویه
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از ۲۶۰ کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی

 

 

 

 

 


 

محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش

۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره
علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکره
روشهای مختلف مذاکره
انواع مذاکره ۲ ساعت
۲ محیط مذاکره
فرایند مذاکره حرفه ای ۲ ساعت
۳ مذاکرات به روش سنتی
مذاکرات مبتنی بر موضع گیری
مذاکره نرم و ملایم
مذاکره سخت و تهاجمی ۲ ساعت
۴ مذاکرات به روش علمی پیشرفته :
ارکان مذاکره علمی
جهت‌گیری مذاکرات علمی ۲ ساعت
۵ عناصر اصلی روی میز مذاکره
تدابیر اضا کننده نیازها و خواسته‌ها
تدابیر متوقف کننده نیازها و خواسته‌ها ۲ ساعت
۶ روانشناسی مذاکره
رفتار شناسی در مذاکره ۲ ساعت
۷ زبان بدن ۲ ساعت
۸ اصول ارتباطات حرفه ای در مذاکره
تاکتیک‌های مذاکره ۲ ساعت
۹ حمله و تهاجی
گریز و مدارا
آگاهی دادن به طرف مذاکره
بازگشودن طرف مذاکره ۲ ساعت
۱۰ شیوه های برخورد در مذاکرات سخت
شناخت مذاکره کنندگان ۲ ساعت

 

آکادمی اصول و فنون مذاکره

 

آموزش اختصاصی در محل کار شما برای کارکنان شرکت و سازمان شما

ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: “کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزاییدارد” هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروه تخصصی “آکادمی مذاکره ایران” با توجه بهشرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند. مشکلات سازمان  و محیط کاری شما ازنزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورتراهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.  یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان،شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیردکه این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است. فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حقاعمال نظر بیشتری دارند. آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس وفشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد. آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.

بنابراین آموزش درمحیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی “آکادمی مذاکره ایران”  است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبانگرانقدر ارایه دهد.
معرفی گروه تخصصی “آکادمی مذاکره ایران”
گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرای”آکادمی مذاکره ایران” با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران،مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات،برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما رادر ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند.

 


 

 

brand

۱-   برگزاری بیش از ۵۰ ساعت در ماه و بیش از ۳۰۰۰۰ نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال ۱۳۸۵ تا کنون
۲-   دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و …. از سال -تا کنون
۳-   کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و …- استاد علی خویه – سال ۹۰
۴-   دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش -استاد علی خویه
۵-   کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی -استاد علی خویه
۶-   دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات -استاد علی خویه
۷-   کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات -استاد علی خویه
۸-   کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر -استاد علی خویه
۹-   کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در یزد استاد علی خویه
۱۰-  کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها  و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و …. استاد علی خویه
۱۱-   برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه
۱۲-  دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت -استاد علی خویه
۱۳-  مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه
۱۴-  دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی -استاد علی خویه
۱۵-  دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای  کارکنان وزارت کشاورزی – استاد علی خویه
۱۶-  دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران،  و …. از سال ۱۳۸۶ تا کنون استاد علی خویه
۱۷-   کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت


 

 

 

کارگاه آموزش مذاکره ، کلاس مذاکره، تکنیک های مذاکره، روش های مذاکره درست

روز اول کارگاه

مجری

زمان

ساعت

موضوع

افتتاحیه کارگاه و بیان اهداف

۲۰ دقیقه

معارفه و انجام پیش آزمون

۳۰ دقیقه

مروری بر اصول جلب حمایت همه جانبه

۳۰ دقیقه

اصول مذاکره و آمادگی برای انجام آن

۴۰ دقیقه

استراحت و پذیرایی

۲۰ دقیقه

انجام کار گروهی ۱

۶۰ دقیقه

شرکت کنندگان

ارائه نتایج کار گروهی ۱

۴۰ دقیقه

دبیران گروه ها

ناهار و نماز

۶۰ دقیقه

مهارت های انجام یک مذاکره اثربخش

۴۰ دقیقه

انجام کار گروهی ۲

۶۰ دقیقه

شرکت کنندگان

ارائه نتایج کار گروهی ۲

۴۰ دقیقه

دبیران گروه ها

جمع بندی مطالب روز اول کارگاه

۱۰ دقیقه

روز دوم کارگاه

 

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، کلاس های آموزش اصول و فنون مذاکرات، آموزش سخنرانی و پیشبرد مذاکرات-اصول مذاکره حرفه ای- آموزش گویندگی و فن بیان

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکرهمذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، کلاس های آموزش اصول و فنون مذاکرات، آموزش سخنرانی و پیشبرد مذاکرات-اصول مذاکره حرفه ای- آموزش گویندگی و فن بیان

 

مجری

زمان

ساعت

موضوع

مروری بر مطالب روز اول

۱۰ دقیقه

اصول چانه زنی و کسب آمادگی برای انجام آن

۴۰ دقیقه

انجام کار گروهی ۳

۶۰ دقیقه

شرکت کنندگان

ارائه نتایج کار گروهی۳

۴۰ دقیقه

دبیران گروه ها

استراحت و پذیرایی

۲۰ دقیقه

اجرای تکنیک چانه زنی اثربخش

۴۰ دقیقه

ناهار و نماز

۶۰ دقیقه

کار گروهی ۴

۶۰ دقیقه

شرکت کنندگان

ارائه نتایج کار گروهی ۴

۴۰ دقیقه

دبیران گروه ها

مهارت های جلب حمایت رسانه ها

۴۰ دقیقه

جمع بندی مطالب و ارزشیابی پایانی

۴۰ دقیقه

 

 

 

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، کلاس های آموزش اصول و فنون مذاکرات، آموزش سخنرانی و پیشبرد مذاکرات-اصول مذاکره حرفه ای- آموزش گویندگی و فن بیان

آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکرهمذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، کلاس های آموزش اصول و فنون مذاکرات، آموزش سخنرانی و پیشبرد مذاکرات-اصول مذاکره حرفه ای- آموزش گویندگی و فن بیان

 

 

 


 

 

دوره اصول  فنون واستراتژی های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

اصول و فنون مذاکرات بین المللی به دو زبان انگلیسی و فارسی

بر اساس سیلابسهای مدرسه  مذاکره در دانشگاه هاروارد

به صورت علمی وعملی با کارگاه های کاربردی

توسط خانم فهیمه احمدی و علی خویه

www.

www.alikhooyeh.blogfa.com

http://negotiationschool.persianblog.ir/

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸                  ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ 

مدرسان دانشگاه، مولفان و مترجمان کتب تخصصی و مرجع مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

ارایه بیش از ۵۰۰۰ نفر ساعت آموزش حرفه ای کاربردی عملی در شرکت های مختلف و برندهای معتبر

عضو انجمن های ملی و بین المللی، کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management.

 

Based on Negotiation at Harvard School Sylabs

by: Ali Khooyeh & Fahimeh Ahmadi

University lecturers, authors and translators specialized reference books on management, marketing, sales, advertising, communications
Provided more than 5,000 hours of practical training in various companies and prestigious brands
Member of national and international TV and radio programs, some experts

سرفصل های دوره:

تکنیک های مذاکره با افراد

Techniques for negotiating with People
Negotiating in English
Marine talks with international clients
International letter-writing and negotiation skills
International Body Language
Different kinds of negotiation and the negotiators
Professional negotiation process
Features professional international negotiators
Traps and tricks to deceive the international negotiators
International career began negotiating techniques
Meeting Professionals International
International contract management techniques
Persuasion techniques and methods in the field of international
Bargaining approach International professionals bargaining techniques
the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management

Negotiators negotiate difficult situations and nightmares

Introduction to Negotiation

Nature of Negotiation

Efficiency of Negotiators

II. Distributive Negotiations

III. Integrative Negotiation – The Harvard Method

IV. Dealing with Obstacles and Complicating Factors

Nonverbal Communication and Lie Detection

Rationality and Cognition

Cross-cultural Negotiation

Multiparty Negotiation

مذاکره به زبان انگلیسی

فنون مذاکره با مشتریان بین المللی

فنون نامه نگاری و مذاکره بین المللی

زبان بدن بین المللی

انواع مذاکره و نقش های مذاکره کنندگان

فرایند مذاکره حرفه ای

ویژگی های مذاکره کنندگان حرفه ای بین المللی

دام ها فریب ها و حیله های  مذاکره کنندگان بین المللی

تکنیک های حرفه ای شروع مذاکره بین المللی

جلسات حرفه ای بین المللی

تکنیک های مدیریت قراردادهای بین المللی

تکنیک ها و روش های متقاعد سازی در عرصه بین الملل

روش های چانه زنی بین المللی تکنیک های چانه زنی حرفه ای

مدیریت مذاکرات بین المللی

استراتژی ها و تاکتیک های مذاکره و مدیریت ارتباطات حرفه ای

مذاکره در شرایط سخت و کابوس های مذاکره کنندگان

 

 

 

 


 

محتوای کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی

زبان بدن(Body Language)

 

www.khooyeh.com

مدرس : استاد علی خویه

محتوای دوره :
اهمیت و ضرورت ارتباطات کلامی و غیر کلامی
نقش و اهمیت زبان بدن در زندگی روزمره و کسب و کار
علت به وجود آمدن زبان بدن
دلایل موفقیت انسان های موفق
مهارت های استفاده از زبان بدن در موفقیت
درک مبانی و آشنایی با فرهنگ واژگان زبان بدن
قواعد خواندن دقیق زبان بدن
قلمرو و آداب فاصله گذاری
زبان بدن در فروش و بازاریابی
آشنایی با حرکات و معانی مختلف دست ها و انگشتان
آشنایی با تعاریف و مبانی زبان بدن و رفتار های غیر کلامی
مفهوم شیوه های مختلف دست دادن و اشاره های کف دست
مفهوم واکنش ها و اشاره های دست و بازو
مفهوم اشاره های دست روی صورت
مفهوم شیوه های مختلف نشستن و قرارگرفتن پاها
انواع اشاره های سرو صورت
ترتیب میز گفتگو و شیوه های مختلف نشستن
زبان چهره و کلیدهای تشخیص دروغ
نشانه ها و معانی بازو
لبخندها و خنده ها
نشانه های چشم
ارتباط چشمی و نقش آن در موفقیت ارتباطات
موی سر و مفهوم اشکال مختلف آن
مفهوم واکنش ها و رفتارهای کلی انسان
مفهوم اشاره ها و واکنش های چشم
اصول و تکنیکهای بازتابی در زبان بدن

نشانه ها و معانی پاها
ارتباطات غیر کلامی
علائم منفی زبان رفتار و بدن
قواعد بهبود ارتباطات غیر کلامی
نکات مربوط به نشستن (کجا بنشینم و چرا؟)
تفاوت های فرهنگی و سوء تفاهم ها
رازهای زبان بدن جذاب
اصول موفقیت زبان بدن
نمونه های موفق زبان بدن
همراه با نمایش فیلم و تحلیل زبان بدن تاجران و سیاستمداران موفق دنیا

مدرس : استاد علی خویه

آموزش زبان بدن، تکنیک های کلامی و غیر کلامی مذاکره، آموزش مذاکره، زبان بدن و بادی لنگویج body language

 

 

 


 

 

تکنیک‌ها و شیو‌ه‌های برخورد با مشتریان ناراضی در کارکنان فروش و خدمات پس از فروش

هدف از دوره: ارتقا مهارت برخورد با مشتریان ناراضی و افزایش مهارت ارتباطات اثربخش با مشتریان ناراضی

negotiation academy
سرفصل های دوره:
انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها
انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها
تکنیک های برخورد با مشتریان
تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
تکنیک های ارتباطی در خدمات پس از فروش
مهارت های برخورد با مشتریان در ارایه خدمات پس از فروش حین فروش و قبل از فروش
تکنیک های شناخت مشتریان
آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان
تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت
تکنیکهای وفادار سازی مشتریان
روشهای رضایت سنجی مشتریان
آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی در خدمات پس از فروش
۱۰ تکنیک ارتباطات خلاق با مشتریان
مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق
زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق
اصل تصویر سازی ذهنی
اصل مدلسازی در برخورد با مشتریان
کارگاه کارگروهی
بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت
نمایش فیلم

b1

مدرس: علی خویه

 

 

 

 


 

کلیات کارگاه آموزشی مذاکره و چانه زنی

مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت،ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

مقدمه

  تاثیرگذاری بر سیاستگزاران و تصمیم گیرندگان در حوزه ، با هدف ترغیب آنها به اصلاح سیاست های مرتبط با ، با جلب حمایت همه جانبه (Advocacy) میسر است. موفقیت این راهبرد نیازمند شناسایی و استفاده درست از رویکردها و فنون ارغیب کننده مناسب است. انتخاب رویکرد و تکنیک مناسب برای جلب حمایت همه جانبه، به ماهیت موضوع، منابع در اختیار برنامه ریزان و مخاطب اختصاصی دست اندرکاران بستگی دارد. از میان این فنون مذاکره (Negotiation) و چانه زنی (Lobbying) برجسته تر و پرکاربردتر از سایر موارد است و استفاده درست از آنها در برخورد با تصمیم گیرندگان و شرکای برنامه های  نتایج ارزشمندی به دنبال دارد. در این بخش قصد داریم تا گروه هدف را با اصول علمی و عملی استفاده از دو تکنیک موثر مذاکره و چانه زنی آشنا کنیم تا با کسب مهارت های لازم برای استفاده از این تکنیک ها، از آنها در ایفای نقش حرفه ای خود استفاده نمایند.

اهداف رفتاری

 انتظار می رود که در پایان این کارگاه آموزشی، شرکت کنندگان بدون مراجعه به منابع آموزشی بتوانند:

  1. مراحل استفاده از راهبرد جلب حمایت همه جانبه در برنامه های  را به خاطر آورند.
  2. مذاکره، چانه زنی و جلب حمایت رسانه ای را تعریف کنند.
  3. مراحل طراحی و اجرای مذاکره با گروه های دست اندرکار برنامه های  را شرح دهند.
  4. مراحل طراحی و اجرای چانه زنی با گروه های دست اندرکار برنامه های  را توضیح دهند.
  5. اصول استفاده از راهبرد جلب حمایت رسانه های جمعی را بیان کنند.
  6. نمونه ای از تکنیک مذاکره را برای یک موضوع خاص در کلاس اجرا کنند.
  7. نمونه ای از تکنیک چانه زنی را برای یک موضوع خاص در کلاس اجرا کنند.

گروه هدف کارگاه

گروه هدف اختصاصی در این برنامه آموزشی، کارشناسان مسئول واحدهای آموزش  دانشگاه های علوم پزشکی کشور، به عنوان افراد مرجع در برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی در حوزه  تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستند ولی با توجه به اهمیت نقش آموزش در فعالیت های سایر کارشناسان حوزه ، محتوای آن می تواند برای گروه های مختلف کارشناسی نیز مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به روش کارگاهی در ارائه این بخش، پیشنهاد می شود تعداد افراد شرکت کننده در کارگاه از ۳۰ نفر تجاوز نکند تا امکان استفاده بهینه از مطالب ارائه شده فراهم گردد.

عناوین مورد بحث

  1. یادآوری اصول استفاده از راهبرد جلب حمایت همه جانبه
  2. تعریف و مقایسه مذاکره، چانه زنی و جلب حمایت رسانه ای
  3. اصول کار در مذاکره با گروه های دست اندرکار برنامه های
  4. اصول کار در چانه زنی با گروه های دست اندرکار برنامه های
  5. اصول کار با رسانه های جمعی
  6. ۶٫      مدرس: استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت،ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir
  7. ۷٫      ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
  8. ۸٫      ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸

مدت کارگاه

کارگاه در دو روز متوالی برگزار می شود و شرکت کنندگان در هر روز حداقل هشت ساعت مفید در کارگاه حضور دارند. کارگاه متشکل از جلسات عمومی و کار گروهی است.

امکانات مورد نیاز برای اجرای برنامه

۱-  مکان کارگاه

  •  سالنی با ظرفیت ۴۰ نفر، با میز U شکل، صندلی های راحت و تجهیزات صوتی مناسب
  •  فضای مناسب برای برگزاری جلسات کار گروهی مجزا از سالن اصلی دارای میز و صندلی و وایت برد
  •  پرده نمایش و اورهد، ویدئو پروژکتور و کامپیوتر، وایت برد و ماژیک وایت بورد

۲-  مواد مصرفی

  • فولدر یا کلاسور حاوی چند برگه سفید A4، خودکار و بسته آموزشی کارگاه
  • طلق شفاف و ماژیک آن ثبت نتایج کارهای گروهی
  • پذیرایی متناسب با امکانات موجود

نحوه ارزیابی شرکت کنندگان

  • ارزیابی ابتدایی شرکت کنندگان با استفاده از پیش آزمون طراحی شده
  • ارزیابی مرحله ای با استفاده از پرسش های مرحله ای و سنجش میزان حضور فعال شرکت کنندگان
  • ارزیابی پایانی شرکت کنندگان با استفاده از پس آزمون طراحی شده

منابع مورد استفاده

  1. Janega P. Negotiation Skills Handbook. Availabl at: www.negotiationskills.com
  2. Negotiation Skills, Trainer’s Guide. Course designed by JCI Senator Kalada Apiafi, Port Harcourt, Nigeria.
  3. A Handbook for NGOs on Advocacy & Lobbying Skillsto Promote Electoral Reforms, 2006. Transition Monitoring Group.

 

 

در لیست زیر شما تعدادی از کدهای کوتاه و امکانات بی نظیر صحیفه را مشاهده میکنید

  • استفاده از بروز ترین متد های آموزشی
  • مشاوره ی تخصصی و اثر بخش
  • اجرای کارگاه های عملی 
  •  
  • کدهای کوتاه دکمه ها
  •  
  • استفاده از اساتید تراز اول و نخبگان ایران
  • برگزاری آزمون و ارائه ی نتایج به مدیران 

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دوره ی جامع فن بیان و مذاکره- زبان بدن

دوره ی جامع اصول و فنون مذاکره – فن بیان زبان بدن ...