برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

بازاریابی حرفه ای از زبان پیشتازان بازاریابی

روزنامه کسب و کار: بازاریابان موفق معمولا از روش ها و شیوه های خاصی برای نفوذ در بازار استفاده می کنند. بعضی از این روش ها نشأت گرفته از استعدادهای ذاتی این اشخاص است و بعضی به صورت اکتسابی و به مرور زمان به عادات این اشخاص تبدیل می گردد. هر یک از سبک خاصی برای تشخیص نیاز مشتری و نحوه برآورده ساختن آن استفاده می کنند. مجله Enterpreneur در شماره اخیر خود این موضوع را بررسی کرده و پیشنهاد های این اشخاص را از زبان خودشان بیان می کند.

۱- جیسون فالز، کافه پرس

من ذاتا به مردم و آنچه سبب می گردد خرید کنند یا از یک برند حمایت کنند علاقه دارم. به نظر من، بازاریابی فقط فروختن نیست بلکه پرورش یک مخاطب از دوستان علاقمند و پرشور است که هر دو با هم و برای شما وارد معامله می شوند. این یک مفهوم آرمانی اما دست یافتنی است.

۲- جان جانتسیچ، داکت تیپ مارکتینگ

من به «کنجکاوی» به عنوان قدرت فوق العاده خود نگاه می کنم. من باید بدانم هر چیزی چطور کار می کند و چرا. این ویژگی من بعضی اوقات همسرم را عصبانی می کند اما سبب می گردد چیزهای تازه را تجربه کنم، راجع به مسائل غیرمرتبط با بازاریابی مطالعه کنم و فراتر از آنچه آشکار است، فکر کنم. اینها سبب می شوند که بازاریاب بهتری باشم یا حداقل ارزش بیشتری را به جامعه ارائه دهم.

۳- جیم جوزف، کوهن اندولف

من یک ملاحظه گر هستم. من دایما فعالیت برندها در بازار را ملاحظه می کنم. این نه تنها محتوی وبلاگ من را تامین می کند بلکه خلاقیت من را بیشتر می کند.

۴- اریک سیو، اریک اویسو

من بسیار سمج هستم. اینکه برای هر چیزی در زندزگی سماجت به خرج دهید فوق العاده مفید است اما بسیار وقت ها با شکست مواجه می شوید.

خیلی از چیزهایی را کهب رای بار اول امتحان می کنید درک نخواهید کرد اما هیچ کدام مهم نیست چون شما می دانید که پافشاری شما را به جایگاه مورد نظرتان می رساند.

۵- دی جی والدو

من به خود یادآوری می کنم که هیچ کس از بازاریابی نمرده! بازاریاب ها دکتر نیستند. ما در جایگاهی نیستیم که زندگی اشخاص در دستمان باشد. ما به کسب و کارها کمک می کنیم که با مشکلاتشان کنار بیایند، هزینه ها را کاهش دهند و سود بیشتری کسب کنند.

توصیه من این است: خوش بگذرانید، لبخند بزنید، بخنهدید، برقصید، لذت ببرید، انسان باشید، انرژی مثبت مسری است، آن را به دیگران سرایت بدهید.

۶- کارن للند، گروه بازاریابی استرلینگ

من خود رامتقاعد می کنم که هر کسی، برای همکاری مناسب نیست. این سبب می گردد از اتلاف زمان بیش از حد برای مجاب کردن دیگران جهت همکاری اجتناب کنم. به جای آن به دنبال ارتباطات آشکار می گردم. این سبب به وجود آمدن شادترین و موفق ترین ارتباطات با مشتری در بلندمدت خواهد شد.

۷- پیترشانکمن، شانکمنهونیگ

من از استعداد ذاتی در شاد کردن مردم برخوردارم. این همان چیزی است که همیشه سبب می شد دلقک کلاس باشم اما در بزرگسالی به من کمک می کند. می توانم تشخیص دهم یک نفر به چه نیاز دارد و چطور نیاز او را برطرف کنم. شما زمانی می توانیدن به راحتی با اشخاص وارد معامله شوید که اعتماد آنها را جلب و خنده را به لبانشان بیاورید.

۸- جانالورد بیگ دُر

من زمانی را برای ملاقات با موسسان استارت آپ ها اختصاص می دهم. ممکن است مشغله ما بسیار بسیار باشد ولی در هفته حداقل زمان های کوتاهی برای خوردن قهوه یا یک گپ کوتاه حضوری یا از طریق ایمیل پیدا می گردد. آنها معمولا درگیر مسائل تازه بازار می باشند که این موضوع سرچشمه خلاقیت شما خواهد بود.

۹- جیسن دمرس، اودینس بلوم

من بدون واهمه دست به اقدام می زنم. وقتی می دانم چه کار کنم وقت را تلف نمی کنم و در تصمیم گیری هایم اعتماد به نفس دارم. به نظرم اگر بتوانیم به عذر و بهانه ها و ترس هایمان غلبه کنیم به انسان های مفیدتری تبدیل خواهیم شد.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاوره و آموزش فروش بازاریابی و برندینگ در صنعت فرش مبلمان کفپوش و پادری توسط مشاور بین المللی khooyeh.ir

راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان

راه های افزایش فروش در فروشگاه فرش پادری کف پوش و مبلمان ...