برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
روش های افزایش فروش sales increase
روش های افزایش فروش sales increase

روشهای افزایش فروش

روشهای کمک به افزایش فروش

-بعضی از عادات خود را تغییر دهید

– بخاطر داشته باشید که تلفن وسیله مهمی است که می توانید هر روز به نفع خود از آن استفاده کنید. بشرط آنکه آن را بطور موفقیت آمیز و مداوم بکار ببرید.

صبح که از خواب بیدار می شوید، در طول مسیر محل کار نکات کلیدی فروش و اصول و قوانین را با خود مرور کنید. ( خود را برای فروش موفق گرم کنید.)

-روز خود را با شکم خالی شروع نکنید. در اداره به خوردن نپردازید، اداره جای کار است نه مکان خوردن. شاید بپرسید ” اگر بخواهم در وقت ناهار کار کنم چطور؟” جواب من این است: “این کار نکنید.”

– میز کار خود را مرتب کنید.

-همنیکه شروع به تلفن زدن (ارتباط برقرارکردن) می­کنید، تصورکنید: آدم موفقی هستید. هیچ چیز یاری بخش تر از اینکه در پای تلفن ( میز مذاکره) خود را موفق ببینید، نیست.

-خوب گوش بدهید.

-حرف زدن خود را کوتاه کنید. خود را جای مشتری بگذارید. سئوالات شما باید بمنظور روشن شدن مطلب باشد نه فقط معامله کردن. حرف طرف مقابل را قطع نکنید. ذهن خود را روی آنچه گفته می شود متمرکز سازید، یادداشت بردارید. به ایده ها گوش بدهید نه به کلمات. فوراً نتیجه گیری نکنید. به لحن صدا و اشارات گوش دهید. لبخند بزنید.
و خود و کارى را که انجام مى دهید و به محصولى که مى فروشید و به سازمانى که در آن کار مى کنید اعتقاد و باور داشته باشید.

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

مشاور و مدرس رفتار مصرف کننده

مفهوم رفتار مصرف کننده در مطالعه متون و نوشته های مرتبط با ...