بازاریابی

روش و استراتژی مذاکره‌کننده

واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که افکار درونی‌شان به‌راحتی قابل شناسایی است و در نتیجه می‌توان واکنش‌ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی‌شان را تا حد زیادی پیش‌بینی کرد، ‏ همان‌طور که یک شطرنج‌باز حرفه‌ای، هر چقدر هم تلاش کند تا نیت و هدف اصلی از حرکت دادن مهره را پنهان کند، باز هم این امکان وجود دارد که دست او را خواند و فهمید که او چه استراتژی و هدفی را دنبال می‌کند. بنابراین شما هم می‌توانید بر اساس گفته‌ها و واکنش‌های طرف مقابلتان در مذاکره، به تمایلات و استراتژی‌های مورد استفاده او پی برده ...

ادامه متن »

اثر قیمت محصول بر تجربه مصرف‌کننده

اقتصاددانان سنتی انسان را موجودی با عقلانیت نامحدود فرض می‌کردند و رفتارش را به‌عنوان کنشگری در اقتصاد محدود به معادلات ریاضی می‌دانستند. اما انسان‌ها گاه تصمیماتی به دور از عقلانیت می‌گیرند که توجیهشان با معادلاتی که خواستِ بیشترین سود و کمترین ضرر را فرض اولیه خود قرار داده‌اند، ممکن نیست. برای بسیاری از ما پیش آمده است که کالا یا خدمتی را خریداری کرده‌ایم درحالی‌که از غیرعقلانی بودن بهای آن یا حتی بی‌نیازی‌مان به آن آگاه بوده‌ایم. برای مثال در جامعه ما تعارفات، چشم و هم‌چشمی‌ها و… مردم را به اخذ تصمیماتی وا می‌دارند که خود از غیرعاقلانه بودن آنها آگاهند. البته ...

ادامه متن »

روش های آموزش مدیریت بازاریابی فروش برند

آموزش کاربردی

ادامه متن »

مدرس مشاور پرسفر

مشاور و مدرس پرسفر

خاطرات کاری : khooyeh.irفکر کنم این آخرین سفر کاری من برای امسال است. حسابی خسته ام ولی ظاهرا. اما در دلم شاد و پر انرژی چون از این که می توانم خدمتی به دیگران داشته باشم خوشحالم. البته از وقتی دوقلوها به زندگی من اضافه شده اند از سفرها و پرواز های کاری من کم شده ولی فکر کنم امسال بیش از هفتاد پرواز و بیش از پنجاه هزار کیلومتر سفر کاری داشته ام. همین که خداوند به ما عنایتی کرده که با تجربیات و دانش خود باعث پیشبرد اهداف افراد و شرکت ها باشیم خدا را شاکریم. به امید ...

ادامه متن »

علی خویه و دکتر محمود محمدیان

همکاری مشترک دکتر محمود محمدیان و علی خویه،

    شروع همکاری علی خویه و دکتر محمود محمدیان تقریبا به ده سال پیش، با کتاب مشترکی که با یکدیگر تالیف کردند بر می گردد. khooyeh.ir  من اولین کتاب خودم تقریبا ده الی دوازده سال پیش را با همکاری دوست و استاد عزیزم دکتر محمود محمدیان چاپ کردم این کتاب واقعا در جایگاه خودش جزو تاثیرگذارترین کتب حوزه بازاریابی و تبلیغات بود. بعد از آن کتاب چند مقاله مشترک نیر چاپ کردیم. این یکی از مقالات مشترک من با ایشان بود.   کتاب سبک های تبلیغاتی تالیف و ترجمه: دکتر محمود محمدیان و علی خویه سبک‌های تبلیغاتی ناشر: رسا پدیدآوران: ...

ادامه متن »

مدرس تجربی MBA

دکتر علی خویه با بیش از 19 سال تجربه اجرایی

دورانی از جوانی که به شدت درگیر کارهای اجرایی بودم شبانه روز درگیر مسائل مختلف مدریریت و تصمیم گیری و تصمیم سازی و پیشبرد اهداف استراتژیک برای شرکت ها و کمپانی های بزرگ. اکنون این تجربیات را در کلاس های آموزشی و مشاوره ای خود دراختیار شرکت ها میگذارم البته هنوز هم درگیر کارهای اجرایی هستم و با افتخار خود را دانشجوی اجرا می دانم https://www.instagram.com/p/BRUzp5HBbVR/?taken-by=khooyeh.ir   https://www.instagram.com/p/BRUz7fKhfp9/?taken-by=khooyeh.ir دوره MBA از جمله دوره های آموزشی مدیریتی پررونق سالهای اخیر است. دوره MBA بیش از صد سال قدمت دارد؛ اگر چه شکل و سرفصل‌های آن به تدریج تغییر کرده است. رشته MBA ...

ادامه متن »

مدیر اجرایی کیست مدیریت اجرایی چیست

علی خویه مدرس دانشگاه با 19 سال تجربه اجرایی و حرفه ای

در فضایی که درگیر کار اجرایی نیز هستم   https://www.instagram.com/p/BW610m1BfDS/?taken-by=khooyeh.ir مدیر اجرایی، (به انگلیسی: Executive director) اصطلاحی است که اغلب برای اشاره به مَناسبی چون مدیر عامل اجرایی، مدیر عملیات یا ریاستیک شرکت، سازمان یا ابرشرکت بکار برده می‌شود.[۱] مدیر اجرایی بطور مشخص برای اشاره به پُست مدیر عامل یا رییس سازمان‌های ناسودبرمستقر در آمریکای شمالی و بطور گسترده در ایالات متحده آمریکا بکار گرفته می‌شود.[۲] مدیر اجرایی هر شرکت، بطور مشخص توسط اعضای هیئت مدیره آن، انتخاب می‌شود. یکی از مهم‌ترین وظایف یک مدیر اجرایی، جهت دادن به عملکرد کارمندان و مدیران بمنظور محقق شدن اهداف داخلی، همچنین تسهیل عملیات ...

ادامه متن »

آموزش به مدیران رایتل

اندگی استراحت در بین کلاس های مدیران شرکت رایتل   https://www.instagram.com/p/BMHVR8sjyH4/?taken-by=khooyeh.ir

ادامه متن »

مشاوره و آموزش به دوستان فرانسوی

    مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری, [۰۶.۰۱.۱۸ ۱۰:۲۴] [Forwarded from مدیریت ومهندسی فروشگاه و فروشگاه داری. مدیران و پرسنل فروشگاه ها و مراکز خرید و مجتمع های تجاری] دپارتمان استور چیست؟ Www.drmall.ir یک دپارتمان استور به طور معمول محصولات متنوعی از جمله پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی، مبلمان، لوازم‌خانگی، اسباب‌بازی، محصولات بهداشتی و حتی لوازم نقاشی و ابزارآلات به فروش می‌رسد، همچنین علاوه بر موارد ذکرشده مواد خوراکی، کتاب، جواهرات، لوازم‌برقی، لوازم‌التحریر، تجهیزات عکاسی، محصولات کودکان و نیز لوازم نگهداری حیوانات خانگی نیز یافت می‌شود. همچنین ...

ادامه متن »

آموزش های مشاوره ای به مدیران همراه اول

https://www.instagram.com/p/BQlfDlmhSHl/?taken-by=khooyeh.ir   آکادمی مذاکره ایران, چند تعریف ساده : مذاکره : مذاکره فرآیندی است که طی آن از طریق گفتگو و تعامل هدفمند به نقاط مشترک، تایید و رضایت برسند. پیش قرارداد : دوره قبل از انعقاد قرارداد نهایی است که طرفین با اعلام درخواست اولیه و قبول شرایط مقدماتی تا حدی به نظرات هم آشنا شده اند و سعی بر این دارند که ضمن حفظ شرایط موجود ، درخواست های نهایی و تکمیلی خود را اعلام و مکتوب نمایند.طول مدت پیش قرارداد یعنی دوره ای که طرفین سعی می کنند با حفظ شرایط موجود به سمت هدف نهایی خود ...

ادامه متن »