بازاریابی

بازاریابی چای، دمنوش، قهوه و…

بازاریابی، فروش و برندسازی بازاریابی چای، دمنوش، قهوه و… دوره آموزشی بازاریابی، فروش و برندسازی بازاریابی چای، دمنوش، قهوه مدرس: علی خویه   https://www.instagram.com/p/BqxsgtWA5An/  

ادامه متن »

بازاریابی، فروش و برندسازی مواد غذایی

مواد غذایی یکی از اساسی ترین نیارهای جوامع بشری بوده و مجموعه ی عوامل تامین و توزیع یا بازاریابی موادغذایی از اهمیت شایانی در توسعه جوامع برخوردار است. نظام بازاریابی مواد غذایی به عنوان یک سیستم جامع تولید ، توزیع و مصرف اینگونه مواد سهم بسزایی در اقتصاد ملی دارد و مطالعهی این نظام از جهات مختلف ، راهگشای مسائل و مشکلات ان در جهت نیل به توسعه ملی خواهد بود. در این مطالعه که به روش اسنادی انجام گرفته با یک رویکرد سیستمی ضمن پرداختن به موضوع بازاریابی و نظامهای بازاریابی موادغذایی سیر تکاملی و مدلها یا چارچوب های ...

ادامه متن »

تشخیص و درمان بیماری های مدیریت بازاریابی فروش برند و بیماری های کسب و کار

علی خویه مدرس بازاریابی مدرس فروش مدرس برند مدرس مذاکره مدرس بازاریابی مشاور بازاریابی فروش مشاور برند مشاور فروش حرفه ای مدرس مدیریت مشاور مدیریت

خدمات مشاور و مدرس بازاریابی و فروش، استاد علی خوبه www.alikhoobeh.ir   مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  –  علی خوبه Khooyeh.ir خدمات مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  علی خوبه khooyeh.com •  مشاور و مدرس  بازاریابی و فروش  جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و بازاریابی و فروش  analyses 360 sales •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های بازاریابی و فروش  sales consulting system •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد بازاریابی و فروش •  مشاور و مدرس بازاریابی و فروش  برای ...

ادامه متن »

قیمت‌گذاری و برندینگ در بحران

تاکتیک‌های قیمت‌گذاری و برندینگ در بحران مترجم: مریم مرادخانیمنابع: Watsoncreative, Blackcurve نوآوری؛ مزیت رقابتی عصر جدید تبلیغات، طراحی محصول و وب، بسته‌بندی، هویت، استراتژی و وعده ثبات برند، همه از اجزای جدایی‌ناپذیر بازاریابی‌اند که وجودشان لازم است اما برای عبور از بحران، کافی نیستند. وقتی خطرات ما را احاطه کرده‌اند، برای آنکه بقای خود را تضمین کنیم، باید از تکنولوژی‌های جدید و تحقیقات و نظرسنجی برای پیش‌بینی دورنمای رقابتی استفاده کنیم. به اعتقاد ما، نوآوری یکی از بهترین نمونه‌های مزیت رقابتی است و با اینکه ریسک کردن و امتحان ایده‌های جدید همیشه ترسناک است، در قرن بیست و یکم چاره‌ای ...

ادامه متن »

تبلیغات و بازاریابی هتل ها

عناصر کلیدی در برنامه‌ریزی تبلیغات هتلداری  پاسخ به سوالاتی همچون میهمان هتل کیست، چگونه می‌توان خدمات و امکانات هتل را به اطلاع آنان رساند، چگونه می‌توان با تدوین استراتژی‌های ارتباطات بازاریابی، تقاضاهای در حال تغییر و چالش‌برانگیز میهمانان مدرن را برآورده کرد و چگونه می‌توان در این دوران پر تغییر و پر رقابت، مزیت رقابتی هتل را حفظ کرد و ده‌ها سوال دیگر همواره از سوالاتی است که پاسخ به آنها می‌تواند راهکاری ارزنده برای مدیریت هتل محسوب شود. برای رسیدن به موفقیت در زمینه فروش و سود، هتل باید بتواند از موثرترین وسایل ارتباطی و تبلیغی برای معرفی خدمات ...

ادامه متن »

بهترین مدرس فروش ایران چه کسی است؟

بهترین مدرس فروش ایران چه کسی است این سوالی است که شاید خیلی ها بپرسند معمولا هر کسی برای پیدا کردن بهترین پدیده ها در تلاش است به هر کسی که می رسند می پرسند بهترین مدرس فروش چه کسی است بهترین مدرس بازاریابی چه کسی است بهترین مدرس مدیریت چه کسی است برای اینکه به این پرسش پاسخ دهیم ابتدا بهتر است سوال را کامل باز کنیم بهترین مدرس فروش ایران چه کسی است؟ اول باید این پرسش را پاسخ دهیم که ایران چه کشوری است که مدرس فروش ایران باید چه کسی باشد به نظر شما کسی که ...

ادامه متن »

انتخاب مدرس فروش، انتخاب مدرس بازاریابی و فروش، انتخاب مدرس مذاکره، انتخاب مدرس CRM

علی خویه استاد و مدرس بازاریابی فروش مدیریت برند مذاکره

بهترین مدرس بازاریابی فروش مدیریت و برند در ایران چه کسی است؟ برای انتخاب یک مدرس حرفه ای با تجربه در حوزه بازاریابی فروش برند مذاکره مدیریت چه باید کرد؟ در انتخاب مدرس بازاریابی و فروش خود بسیار دقت کنید در انتخاب مشاور و مدرس بازاریابی و فروش به خصوص در انتخاب مدرس فروش خود حتما سعی کنید تا در مورد این موضوع بررسی های لازم را انجام دهید چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید با دقت در مورد انتخاب مدرس شرکت خود در حوزه بازاریابی فروش مذاکره مشتری مداری و مدیریت توجه کنید. ۱- بررسی کنید که ...

ادامه متن »

برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی

برندسازی فروش و بازاریابی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی توسط استاد علی خویه با 19 سال تجربه اجرایی

  دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی          بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش   بازاریابی محصولات  تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی    راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی        مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی  ، عضو انجمن های ملی و بین­المللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...

ادامه متن »

دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی

استاد علی خویه مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی فرهنگی با 19 سال تجربه اجرایی

بازاریابی موسسات آموزشی بازاریابی آموزشی برندسازی آموزشگاه ها دوره های آموزشی استاد علی خویه برای آموزشگاه ها دوره های آموزشی بازاریابی فروش و برندسازی در آموزشگاه ها و موسسات آموزشی چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی و سازمانی در محل شرکت شما www.khooyeh.ir ۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی ۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت ۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی ۴- رضایت بیشتر مخاطبان و کارکنان، تمرکز مخاطبان و کارکنان ...

ادامه متن »

برندسازی، بازاریابی و فروش در صنعت مبل و دکوراسیون

برندسازی بازاریابی و فروش در صنعت مبلمان و دکوراسیون توسط استاد علی خویه

    دوره آموزش جامع مدیریت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته استاد خویه: ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸-۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ www.khooyeh.com برخی از سرفصل ها روز برخی از سرفصل ها اول مفهوم برند نام و نشان تجاری اهمیت و ضرورت برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته کارگاه تحلیل نام و نشان های تجاری brand analyze عوامل فیزیولوژیکی و پزشکی برند دی ان ای(DNA) برند دوم اصول مهندسی برند معماری برند در صنعت مبلمان، دکوراسیون و صنایع وابسته brand engineering استراتژی نام تجاری Brand strategy اصول ساخت برند و نام و نشان تجاری تحقیقات برند ( تحلیل عوامل بازار محصول و مشتریان) ...

ادامه متن »