خود را “به روز رسانی” کنید…
مشتریان امروز با مشتریان گذشته متفاوتند.
عجول ترند. پر توقع تر و آگاه تر و حساس ترند.
آنها گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. تنوع بیشتری در مقابل خود میبینند.
کیفیت بالا، خدمات بیشتر، قیمت مناسب، مشتری مداری بالاتر، همه ی اینها گزینه هایی هستند که در ذهن مشتریان امروزی به عنوان اولویت ها وجود دارد.
هر چقدر خود را در کسب و کار خویش قدرتمند، آگاه و زبردست بدانیم، می بایست خود را با شرایط بازار و رقابت امروزی تطبیق دهیم.
می بایست دانش و اطلاعات خود را بالا ببریم و از ” آموزش های لازم” برخوردار شویم.
می بایست در بزنگاههای شغلی از مشاورین مجرب در زمینه های بازاریابی و فروش بهره مند گردیم.
پس لطفا خود را ” به روز رسانی” کنید.