برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

دوره مدیریت فروش حرفه ای

سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش حرفه ای شرکت پخش سن ایچ و ردبول و شریستا و ایسی مانکی و نستله و شیبا و شیبابا
مدرس: علی خویه

www.khooyeh.ir
Www.khooyeh.com:

Www.marketingdoctor.ir
مهارت های فروشندگان حرفه ای
آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای
تکنیک های مدرن فروش حرفه ای
آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان.
مدل foa در فروش حرفه ای
آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار
چگونگی شکستن قفل فروش
همراه با اجرایی فیلم  کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی

 

 

khooyeh marketing (1) khooyeh marketing (2) khooyeh marketing (3) khooyeh marketing (4) khooyeh marketing (5) khooyeh marketing (6) khooyeh marketing (7) khooyeh marketing (8) khooyeh marketing (9) khooyeh marketing (10) khooyeh marketing (11)

khooyeh marketing (12)

 

ارم شرکتها2

 

سر فصل های دوره حل مساله استاد علی خویه
هدف : آشنایی با روش تعریف اقدامات اصلاحی و پیشگرانه موثر،حل مشکلات سازمان ها از طریق یک فرآیند منظم و ارائه روش هایی کارآمد جهت جلوگیری از بروز خطا توانایی شرکت کنندگان پس از دوره: شناسایی مشکلات و پیدا کردن راه حل های مناسب در سازمان،پیشگیری از بروز خطا از طریق روش های خطا ناپذیر ساری.

محتوای دوره:
آشنایی با تکنیک های حل خلاقانه مسائل
problem solving چیست و مفاهیم آن چیست
راهکارهای مدیریت مسائل
آشنایی با انواع مساله و انواع تفکر
راهکارها و تکنیک های آشنایی با انواع تفکر و مسائل
راهکارها ومهارت های افراد در حل مسائل
آشنایی با فناوری های حل مساله
مفهوم خطا – روش های برخورد با خطا و کنترل آن
مروری بر روش های خطاناپذیرسازی فرآیندها
نقش خلاقیت در مدیریت و تصمیم گیری
آشنایی با مهندسی خلاقیت
آشنایی با مهارت های حل خلاقانه مسائل
تکنیک های حل خلاقانه مسائل تریز
مفاهیم تریز
راهکارهای بهبود تصمیم گیری
تعاریف و مفاهیم فلسفه حل مساله
آشنایی با استراتژی حل مساله تیم وگروه و فرآیند حل مساله
استفاده از تکنیک حل مساله با استفاده از مفاهیم PDCA

 

دوره آموزشی کارتیمی تیم وورک

استاد علی خویه
سرفصل ها و محتوای دوره:
سرفصل های دوره:
تعریف تیم و کار تیمی
طبقه بندی انواع کار تیمی
ارزیابی نیاز به کار تیمی
الگوی جامع شکل گیری تیم
نقش های اعضاء در کار تیمی
ویژگیهای مورد نیاز اعضاء
ارزیابی ویژگیها و مهارتها
موانع کار تیمی
آشنایی با مفهوم دسته، گروه و تیم و تفاوت های آن ها مراحل شکل گیری کارتیمی عضوگیری و تست خودشناسی و تحلیل نقش افراد در تیم های کاری تصمیم گیری در تیم های کاری حل تعارض در تیم های کاری چالش ها و موانع کار تیمی ۱۷ اصل کارتیمی معرفی الگوها و منابع کاربردی کارتیمی رهبری و کار تیمی کار عملی

سر فصل های دوره آموزشی مهارت های حرفه ای ارتباط با مشتریان مشتری مداری

مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه مولف و مترجم ۱۲ کتاب تخصصی کاربردی با ۱۹ سال تجربه اجرایی

محتوای دوره مشتری مداری و ارتباط با مشتری

آشنایی با مشتری و تعاریف آن

نردبان وفاداری

اهمیت مشتری مداری

آمار و ارقام مربوط با مشتری

تعریف ویترین های سازمان

محیط مشتری مدار
برخی آداب رفتاری در حضور مشتری

گذری بر زبان بدن

شناخت تیپ های شخصیتی بر مبنای مدل DISC

مدیریت مشتریان شاکی

اصول رفتار با مشتریان شاکی

گذری بر مهارت های ارتباط تلفنی

نمونه هایی از مشتری مداری و مشتری نداری

مراحل جذب و ارتباط با مشتریان

چندین داستان در خصوص مشتری مداری

مهارت های ارتباط با مشتریان

مهارت های گوش دادن فعال

فن بیان در ارتباط با مشتری

جملات ممنوعه

باید ها و نبایدهای در حضور مشتری

 

دوره آموزش تکنیک های فروشندگی حرفه ای ( فنون فروش بیشتر)

مدرس: علی خویه
مدرس دانشگاه مولف و مترجم ۱۲ کتاب تخصصی و کاربردی با ۱۹ سال تجربه اجرایی Khooyeh.ir
محتوای دوره آموزشی فروش حرفه ای
پنج گام مهم در ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان
چگونه احساس و تجربه ای لذت بخش برای مشتریان ایجاد کنیم
امپاتی و جایگاه آن در فروشندگی
روش های ایجاد اعتماد در مشتریان
استراتژی های فروش
مدیریت مشتری
• ایجاد مزیت رقابتی در فروش
• برنامه ریزی فروش
• مذاکرات فروش
• مخاطب شناسی
• رضایت مشتری در فروش
• ویژگی های یک کارمند فروش
• ویژگی های یک مدیر فروش
• ایجاد انگیزه در کارکنان واحد فروش
• سیستم ها و روال فروش (Input-Output)
• ارزیابی عملکرد واحد فروش
• نقش زبان بدن در فروش (Body Language)
• هدف گذاری و پیشبرد اهداف در فروش

 

کلاس آموزشی ویژه مدیران  به شکل حضوری و خصوصی.

سرفصل ها
۱. روش ها و متدهای افزایش مهارت نظارت و کنترل ۲ ساعت
۲. آموزش تفکر سیستمی ۲ ساعت
۳. مهارت های رهبری مدرن ۲ ساعت
۴. آموزش مهارت های تفکر و تئوری های مدیریت نوین ۴ ساعت
۵. آشنایی با رو شهای مدیریت و سبک های مدیریت در شرکت ها و برندهای مطرح و تفکرات مدیران مطرح دنیا ۲ ساعت
۶. آموزش مهارت کار تیمی ۲ ساعت
۷. آموزش مهارت های خلاقیت و نو آوری در مدیریت ۲ ساعت
۸ . تکنیک ها و مهارت های تصمیم سازی و تصمیم گیری حرفه ای در دنیای مدیریت ۲ ساعت .

 

لطفا اعلام آمادگی کنید تا برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

ممنون.

 

دوره جامع مدیریت فروش مویرگی

شرح دوره:
در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش مویرگی ، نسبت به افزایش مهارتهای فروش مویرگی حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش مویرگی دارد.
هدف دوره:
یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش مویرگی

مدرس:
علی خویه

 

محتوای دوره:
مهندسی فروش مویرگی ومهارتهای فروش مویرگی حرفه ای (۱۶ ساعت)

– مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش مویرگی در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش مویرگی در بازاریابی؛ فروش مویرگی و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش مویرگی و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش مویرگی و مهندسی؛ ارتباط فروش مویرگی و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش مویرگی در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش مویرگی باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش مویرگی در فرایند فروش مویرگی حرفه ای؛ فروش مویرگی حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروش مویرگی ندگان حرفه ای.

ابزارها و تکنیک‌های فروش مویرگی (۸ساعت)

– ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریهAIDAS- مدل SPIN- ابزارBoomerang- تکنیک FAB

برنامه‌ریزی فروش مویرگی
مدرس؛ علی خویه www.gmas.ir
(۸ ساعت)

– تکنیک‌های هدف گذاری فروش مویرگی ؛ پیش بینی فروش مویرگی ؛ برنامه ریزی فروش مویرگی و کنترل و بودجه بندی بندی فروش مویرگی .

مدیریت روابط مشتری (CRM)
مدرس: علی خویه www.khooyeh.com
(۱۶ ساعت)

– مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن درCRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM.

سیاستهای تشویقی افزایش فروش مویرگی و روابط عمومی (۸ ساعت)

– تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش مویرگی ؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش مویرگی ؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی.

مدیریت تیم فروش مویرگی
مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir
(۸ ساعت)

– ارزیابی و جذب نیروی فروش مویرگی ؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش مویرگی و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش مویرگی ؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش مویرگی و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش مویرگی در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش مویرگی و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی.

علی خویه
پخش مویرگی فروش مویرگی

 

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی – مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی
– مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …
– اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
– اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع
– مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش
ارتقای بینش – مدیریت و سرپرستی در مدل فروش
– تفکر خلاق و سیستمی
– مهندسی توزیع و لجستیک در فروش
– انواع توزیع در کنار فروش
ارتقای مهارت – مهارت مهندسی مدل های فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
– فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع
– مهارت نظارت کارکنان مدل فروش
– مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر و سرپرستی مدل فروش حرفه ای
– مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع
– مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع
– مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع
– مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش
– مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور
– مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور
– زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور
– مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی – برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
– فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
– انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
مدیریت و سرپرستی اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش
– نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش
مدیریت و سرپرستی ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع
– ۱۰ نقطه کور در مدل فروش و توزیع
– ۱۰ اشتباه در انواع مدل های فروش و توزیع
– ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع
– دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
– تکنیک های مدل فروش تلفنی
– پیگیری و ارزیابی مدل فروش
– جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
– چاشنی های مدل فروش
– مدل فروش خلاق
کارگاه – کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
این دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
همراه با ارایه مدرک معتبر
استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….

 

مدرسه فروش ایران در شرکت ها به صورت خصوصی در محل سازمان ها برگزار می کند.
www.saleschool.blog.ir
www.gmas.ir

سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش حرفه ای و مهندسی فروش اجرایی.

مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir
Www.khooyeh.com
Www.marketingdoctor.ir
.🍁 مهارت های فروشندگان حرفه ای
.🍁 آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای
.🍁 تکنیک های مدرن فروش حرفه ای
. 🍁آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان.
. 🍁مدل foa در فروش حرفه ای
.🍁آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار
.🍁 چگونگی شکستن قفل فروش
Www.doctorsales.ir
🍁تکنیک های افزایش سطر فاکتور
🍁افزایش پوشش فروش
🍁روش های افزایش فروش ریالی و سطری
🍁تاکتیک های بهبود کمی و کیفی فروش
🍁تکنیک های بهبود وصول هدف
🍁تکنیکهای کاهش مرجوعی
🍁تکنیک های پوشش کمی و کیفی مسیر
🍁تکنیک های مدیریت زمان مسیر فروش
🍁تکنیک های چانه زنی موثر
🍁مهارت های مذاکرات اثربخش ویزیتوری
.🍁 همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی (case study)
khooyeh.ir
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:……
۱- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
۲- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
۳- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
۴- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
……………………………………….
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران……..
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد…………
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن………
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد…..
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

 

دوره های پیشنهادی

۱- اصول ومهارت های رهبری و توسعه رهبری
۲- هنر رهبری
۳- تکنیک ها و فنون رهبری مدرن
۴- رهبران بزرگ دنیا چگونه می اندیشند و چکونه کار می کنند
۵- رهبری مدرن چیست و چگونه عمل می کند
۶- اشنایی با تفکرات و روش های رهبری و توسعه رهبری در کشور های پیشرفته
۷- مهارت های رهبران سطح پنجم در دنیا
۸- خصوصیات و ویژگی های رهبران مدرن دنیا در برندهای بزرگ و معتبر دنیا
۹- مهارت ها تکنیک ها و استراتژی های توسعه رهبری در دنیا

 

 فرایند عملیاتی راه اندازی و استقرار سیستم پخش توزیع و فروش مویرگی

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی

استقرار سیستم پخش و فروش مویرگی بر اساس آخرین متدهای علمی و عملی جهان

– ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ –توسط: علی خویه

مشاور و مجری شرکت های ارتباطات و مخابرات معتبر ایران،

مدرس دانشگاه، شرکت ۱۳۰ مولف و مترجم کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش برای اولین بار در ایران با بررسی بیش از پخش توزیع و فروش مویرگی در ایران و جهان سال تجربه اجرایی، عضو انجمن های ملی و بین المللی،۱۸ با بیش از مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی ریاست انجمن مهندسی فروش ایران اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش مولف پرفروش ترین کتاب حوزه بازاریابی فروش و تبلیغات مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی۳۵۰۰۰۰ارایه بیش از و . . .

 

طرح پیشنهادیه فروش صنعتی و سازمانی

تهیه و تنظیم: تیم مشاوره خویه

هدف:

ایجاد شبکه ی فروش ویژه به سازمانها و ارگانهای دولتی، شرکتهای تولیدی و صنعتی و سازمانی و بازرگانی و خدماتی که به هر نوع مصرف کننده محصولات نوشیدنی هستند.

بازاریابی صنعتی و سازمانی

در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی و سازمانی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده‌است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند.

به تعریفی جامع، فرآیند کشف ، ترجمه خواسته‌های مشتریان صنعتی و نیازها و الزامات آنها به محصولات و خدمات ویژه جهت ارتباط موثر شیوه‌های توزیع، قیمت‌گذاری، خدمات پس از فروش، متقاعد کردن بیشتر و بیشتر مشتریان برای استفاده مستمر از این محصولات و خدمات را بازاریابی صنعتی می نامیم.

هنگامیکه صحبت از شبکه ی فروش صنعتی و سازمانی به میان می اید منظور ایجاد یک تیم توانمند فروش است که بتواند ضمن شناسایی بازار های بالقوه ی صنعتی و سازمانی موجود، نحوه ی ورود و عرضه ی کالاها به این مشتریان را برنامه ریزی و عملیاتی نماید.

در اینجا منظور از بازارهای بالقوه ی صنعتی و سازمانی ارگان ها، شرکت ها، کارخانجات، تعاونی های مصرف، دانشگاه ها و تمامی نهادهای دولتی و خصوصی است که برای تامین نیازهای نوشیدنی پرسنل خود به محصولات عالیس نیازمند هستند

امروزه در محیط رقابتی بازارها بین المللی و پویا شده اند ، مشتریان تقاضاهای متفاوتی دارند. آنها کیفیت بهتر ، تحویل سریع تر و قابل اعتماد می خواهند. چرخه عمر محصولات کوتاهتر شده و توسعه تکنولوژیکی سریعتر اتفاق می افتد. برای پاسخگویی به این عدم اطمینان محیطی ، سازمان باید روابط خود را با مشتریان افزایش دهد.

انگیزه برخورداری از رابطه طولانی مدت بین تولید کننده و ارگانها و سازمانها ، باعث ایجاد رابطه بلند مدت از بازار و یکدیگر می شود وطرفین ، شرکای تجاری مناسب تری برای یکدیگر می شوند. اگر هر دو طرف منافع بیشتر و جدید تری را از رابطه یکدیگر کسب کنند انگیزه قوی تری برای ایجاد ، حفظ و توسعه رابطه خواهند داشت و رابطه قوی و متعهدانه بین طرفین تجاری شکل می گیرد.

در فرایند توسعه رابطه تجاری بین طرفین تجاری ، تعاملات انسانی و مذاکرات متعددی انجام می گیرد که در نتیجه آن طرفین به تبادل اطلاعات می پردازند و بازخورها و پیشنهادات مداوم برای بهبود را ارائه می دهند و از ایجاد تعارضات غیر کارکردی جلوگیری می کند. با توسعه روابط و افزایش تعاملات انسانی سرمایه گذاری روی رابطه افزایش پیدا می کند زیرا باید انطباق های اولیه و لازم صورت بپذیرد.توسعه روابط بلندمدت و ایجاد رضایت دوجانبه سودآور می باشد

امروزه شرکتها متوجه اهمیت حفظ مشتریان فعلی خود شده اند و به همین دلیل در زمینه بازاریابی رابطه مند سرمایه گذاری می کنند.

در این نوع بازاریابی گاهی اوقات خدمات مشتری اهمیت بیشتری از خود کالای فیزیکی دارد.خدماتی چون حمل به موقع ونحوه ارسال کالا و خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری می یابد.و اگر در کنار فروش کالای فیزیکی خدمات هم به

مشتری ارائه شود ، ارزش بیشتری برای مشتری ایجاد خواهد کرد.

در فروش صنعتی، زمان لازم برای ثمردهی فعالیت فروش طولانی است. تصمیمات خرید، بسیار پیچیده است.با توجه به نحوه خرید خریداران سازمانی و دراز مدت است ،روند وفاداری خرید بسیار قوی می باشد و روابط محکم خریدار و فروشنده به وجود می آید و با توجه به حجم خرید بسیار بالای این سازمانها ورود به این بخش موجب کاهش چشم گیر هزینه های بازاریابی شرکت عالیس می گردد.

مزایا و نکات مورد توجه در خصوص ایجاد شبکه ی فروش صنعتی و سازمانی

  • در هنگام ایجاد شبکه فروش صنعتی و سازمانی خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت.
  • در مقایسه با بازارهای مصرفی، قیمت در شبکه فروش صنعتی و سازمانی نقش متفاوتی دارد.
  • در بعضی موارد مشتریان صنعتی و سازمانی حاضرند قیمت بیشتری بدهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصه‌های خرید نقش قیمت پراهمیت‌تر می‌شود.
  • ماهیت بازاریابی صنعتی و سازمانی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.
  • در فروش صنعتی و سازمانی گاهی اوقات خدمات مشتری اهمیت بیشتری از خود کالای فیزیکی دارد. خدماتی چون حمل به موقع و نحوه ارسال کالا و خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری می یابد. و اگر در کنار فروش کالای فیزیکی خدمات هم به مشتری ارئه شود ، ارزش بیشتری برای مشتری ایجاد خواهد کرد.
  • در فروش صنعتی، زمان لازم برای ثمردهی فعالیت فروش طولانی است. تصمیمات خرید، بسیار پیچیده است. با توجه به نحوه خرید خریداران صنعتی و سازمانی و دراز مدت روند وفاداری خرید بسیار قوی می باشد و روابط محکم خریدار و فروشنده به وجود می آید و حجم خرید بسیار بالای این سازمانها ورود به این بخش موجب کاهش چشم گیر هزینه های بازاریابی شرکت عالیس می گردد .

اهمیت و ضرورت طرح

با توجه به گستردگی بازارهای صنعتی و سازمانی و سازمانی در سطح تهران و با توجه به تجزیه و تحلیل صورت گرفته در خصوص تعداد بیشمار سازمانها و ارگانهای دولتی ، شرکتهای تولیدی و صنعتی و سازمانی و بازرگانی و خدماتی موجود در سطح تهران و اطراف آن و همچنین تعداد بیشمار کارمندان شاغل در این سازمانها و ارگانها دستیابی به بازار بالقوه فروش به ارگانهای دولتی لازم و حیاتی است.

در اکثر کشورها سازمان های دولتی و شرکت ها ،خریدار بخش عظیمی از کالاها و خدمات هستند. دولت خود بزرگترین عضو گروه مشتریان در بسیاری از کشورها به شمار می ایند.

طبق آمار به دست آمده هم اکنون تقریبا در سطح تهران و کرج و اطراف آن

تعداد۱۴۰ بیمارستان، بیش از ۳۰۰ درمانگاه، تعداد ۲۲ شهرداری، نزدیک به ۲۰ وزارتخانه با بیش از ۱۰۰۰ پرسنل، بیش از ۳۰۰ ارگان دولتی، بیش از۱۰۰ ناحیه شهرداری، تعداد ۱۲۱ آتش نشانی ، بیش از ۱۵ پادگان، بیش از ۱۰۰ دانشگاه، تعداد ۲۴ بانک سراسری بابیش از ۲هزار شعبه ،بیش از ۲۰۰۰ کارخانه ،تعداد ۳۱۵ تالار پذیرایی ، تعداد ۴۱ فرهنگسرا ، تعداد ۵۷ موزه ، تعداد ۳۴ مجمع قضایی ، تعداد ۱۴ مرکز رادیویی ، ۸ صدا و سیما ، ۲۲ اداره آگاهی ، ۱۱۰ کلانتری ، تعداد ۳۱ سازمان تامین اجتماعی ، تعداد ۱۰۷ مراکز مخابرات ، تعداد ۸ اداره پست ،تعداد ۲۹ سازمان ثبت احوال ، تعداد ۹۶ سفارتخانه و … وجود دارد(کتاب اطلاعات جامع تهران).

مسلما این ارگانها بالغ بر میلیون ها پرسنل شاغل دارند و دستیابی به چنین بازار بالقوه ای و دست نخورده ای می تواند فروش را به چندین برابر افزایش دهد.

این کار نیاز به همت مدیران محترم عامل، حمایت و پشتیبانی و نظر ویژه عوامل تاثیر گذار دارد.

فرآیند اجرای کار

  1. درج آگهی استخدام برای فروشنده سازمانی و ایجاد واحد فروش سازمانی و صنعتی و سازمانی عالیس
  2. گزینش بهترین آنها
  3. تهیه بانک اطلاعاتی
  4. تهیه ابزارها و متریال ارتباطی
  5. ارتباط با آنها
  6. اجرای فروش و ارسال و بارگیری
  7. کنترل

 

 

دوره های عمومی جهت برگزاری در دانشگاه

نمونه های بسیاری از این دوره ها در دانشگاههای مختلف برگزار گردیده است.

لطفا نظر خود را اعلام فرمایید

با تشکر

خویه

www.khooyeh.ir

www.gmas.ir

 

  • تکنیک ها مصاحبه جهت استخدام
  • شیوه های تجاری سازی و مهارت های تجاری سازی ایده های دانشگاهی
  • هوش تجاری وتربیت هوش تجاری دانشجویان
  • شیوه های کسب در آمد دانشجویی
  • تکنیک های رزومه نویسی
  • مهارت های ارتباطی موفق
  • زبان بدن ومهارت های غیرکلامی درارتباطات
  • چگونگی یافتن راه های ثبات مالی و جهش اقتصادی با تبدیل ایده به سرمایه
  • تکنیک های سرمایه گذاری
  • روش های پس انداز
  • توانمندسازی برای استفاده اصولی از هشت استراتژی ثروت­آفرین و مهارت های لازم برای شروع از صفر
  • آشنایی با فرهنگ ثروت آفرینان، کاربردی ساختن ماتریس کسب درآمد، ایجاد فرآیند جریان نقدینگی و سیستم پویای مالی
  • مدل های هوش تجاری
  • تکنیک های آموزش شم اقتصادی
  • روش های شناسایی فرصت های ایجاد ثروت و شناخت قواعد نانوشته ثروت آفرینی
  • خلق مدل های طلایی ایجاد فرصت های ناب کسب و کار
  • روش های خلق ثروت
  • آشنایی با تربیت فکر اقتصادی
  • پرورش هوش تجاری کودکان
  • پرورش شم ثروت آفرینی در خانواده ها
  • روش های صرفه جویی در هزینه ها

 

 

کارگاه آموزشی باشگاه مشتریان customer club

یکی از مهم ترین اصول مشتری در عصر حاضر تلاش در جهت حفظ مشتریان کنونی است. بدین منظور سازمانها استراتژی های گوناگونی در راستای برنامه وفاداری مشتریان تدوین می کنند.

تحقیقات نشان می دهد موثرترین برنامه جهت افزایش نرخ وفاداری مشتریان، راه اندازی باشگاه مشتریان (Customer Club) می باشد. با طراحی برنامه های گوناگون جهت مدیریت تجربه مشتریان در باشگاه، علاوه بر ارائه خدمات جذاب گوناگون به اعضا، می توان از شبکه اجتماعی آنها نیز به عنوان مشتریان بالقوه بهره برد.

باشگاه مشتریان از جمله مهمترین ابزارهای وفادارسازی مشتری جهت تحکیم و تقویت فعالیت های بازاریابی است. در واقع تمرکز باشگاه مشتریان بر روی توسعه روابط با مشتریان فعلی است. در تعریفی دیگر ((باشگاه مشتریان به عنوان یک حلقه برقرار کننده ارتباطات با افراد تعریف می شود، که به وسیله بنگاه اقتصادی و به منظور ایجاد ارتباطات مستقیم و منظم با مشتریان ایجاد شده و راهبری می شود. هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست)). همچنین یکی از اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش دانش و اطلاعات بنگاه اقتصادی درباره رفنار و علایق مشتری خویش است. در واقع پس از ثبت نام مشتری در باشگاه مشتریان در هر بار مراجعه وی، بنگاه اقتصادی اطلاعات مفصلی در مورد رفتار مشتری، علائق و ساختار تقاضای وی دریافت می کند.

می توان نتیجه گرفت که فرآیند مدیریت یک باشگاه مشتریان، مجموعه اقدامات سازمان یافته در جهت ایجاد، حفظ و افزایش وفاداری مشتریان نسبت به یک برند هستند و بر خلاف تصور رایج، در یک محصول نرم افزاری خلاصه و محدود نمی‌شوند. اما توسعه فناوری اطلاعات در فضای کسب و کار این امکان را به وجود آورده است تا بتوان از این ظرفیت در جهت اهداف مد نظر از راه اندازی باشگاه مشتریان به نحو مطلوب استفاده نمود.

محورهای دوره های آموزشی:

محتوای آموزشی دوره:

  • تعریف باشگاه مشتری
  • اثرات حفظ‌کنندگی یک باشگاه مشتری
  • زنجیره حفظ‌کنندگی باشگاه مشتری
  • گام‌های ایجاد یک باشگاه مشتری
  • تحلیل رفتارمشتری و هدف‌گذاری باشگاه
  • چگونگی طراحی سناریوی باشگاه مشتری
  • یکپارچه کردن باشگاه مشتری با سازمان
  • پایگاه اطلاعاتی باشگاه مشتری
  • تشریح Social CRM و  مسئولیت اجتماعی
  • بررسی استاندارد ISO26000 در مدیریت مسئولیت اجتماعی سازمان
  • ابزارهای موجود در ایران جهت راه‌اندازی باشگاه
  • مورد کاوی نمونه‌های ایرانی و بین‌المللی باشگاه مشتریان
  • آشنایی با مفاهیم وفاداری مشتریان و نحوه اندازه گیری آن
  • انواع باشگاه مشتریان
  • اهداف و خدمات قابل ارائه در باشگاه مشتریان
  • طراحی سناریوی باشگاه مشتریان
  • ۱۰ فرمان راه اندازی باشگاه مشتریان
  • ابرازهای مورد نیاز راه اندازی باشگاه
  • بررسی نمونه های موردی

 

معرفی مدرس و سخنران:

علی خویه www.khooyeh.com

علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی

بنیانگذار آکادمی باشگاه مشتریان درایران

ریاست انجمن مهندسی فروش ایران

مولف و مترجم ۱۱ عنوان کتاب تخصصی، بیش از ۱۶ سال تجربه اجرایی

اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش

مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی

مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور

مجری بیش از ۲۰۰ پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور

مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از ۱۰۰ کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور

عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش

مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران

راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه

مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور

مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما

دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان

بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار

مدرس دانشگاه، مشاور مجری شرکت های معتبر، عضو انجمن های ملی و بین المللی ، بابیش از ۱۶ سال تجربه اجرایی

مولف مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی

مشاور و مجری افزایش فروش در بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران

راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه

مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور

مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما

مشاورو مدرس در حوزه مدیریت، ایزو، بازاریابی فروش و تبلیغات و برند در صدها شرکت معتبر کشور

 

 

نرم افزار مدیریت باشگاه مشتریان

امروزه استفاده از ابزارهای جدید در مدیریت بهتر با مشتریان در دستور کار سازمانهای مشتری مدار قرار گرفته است.

باشگاه مشتریان یکی از آن ابزارهایی است که هر سازمان می تواند در بالا بردن میزان شاخص رضایت مشتری از آن سود ببرد. هر سازمان با توجه به استراتژی خود در بخش بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش می تواند از باشگاه مشتریان بهره ببرد.

باشگاه مشتریان با رویکرد بازاریابی

باشگاه مشتریان با رویکرد فروش

باشگاه مشتریان با رویکرد خدمات پس از فروش

 

از مزایای باشگاه مشتریان:

  1. ایجاد ارتباط دوطرفه
  2. ایجاد ارتباط نزدیک تر با مشتریان
  3. ایجاد امکانات بیشتر برای معرفی بهتر سازمان و یا محصولات
  4. ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر در مدت زمان کمتر
  5. دریافت اطلاعات تکمیلی از مشتریان و علاقه مندی های آنها
  6. ایجاد زیرساخت های لازم برای دریافت شکایات ،  پیشنهادات و انتقادات
  7. ایجاد نظرسنجی های دوره ای و هدفمند از مشتریان
  8. دریافت فیدبک یا عکس العمل مشتریان در خصوص خدمات ویا محصولات
  9. اندازه گیری و ارزیابی میزان رضایت مشتریان
  10. دسترسی به شاخص های وفاداری مشتریان و ارزیابی آن
  11. نیل به سمت ایجاد مشتریان هوادار و ارائه سرویس های ویژه به مشتریان هوادار

 

این سیستم می تواند در انواع سازمانها کاربرد داشته باشد:

  1. باشگاه مشتریان ویژه بانکها و موسسات بانکی
  2. باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده مواد غذایی
  3. باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای تولید کننده پوشاک
  4. باشگاه مشتریان ویژه فروشگاه های زنجیره ایی
  5. باشگاه مشتریان ویژه شرکت ها و آژانسهای هواپیمایی
  6. باشگاه مشتریان ویژه شرکتهای گردشگری و توریسم
  7. باشگاه مشتریان ویژه شرکت های خودرو ساز
  8. باشگاه مشتریان ویژه مراکز درمانی و بیمارستان ها
  9. باشگاه مشتریان ویژه شرکت های بیمه و کارگزاری های بیمه

این سیستم امکان اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را دارا می باشد و مدیریت اطلاعات در بستر یکپارجه این امکان را برای مدیران سازمان فراهم خواهد کرد تا با عنایت به مجموعه ایی از اطلاعات مشتریان به بهترین تصمیم در بحث ارتباط با مشتریان دست یابیم. شرکت هایی که دارای محصولات با تکرار فروش هستند عملا خود را در معرض خرید های بعدی مشتریان قرار می دهند و سعی می کنند تا مشتری را در انتخاب بعدی به سمت خود هدایت نمایند

دز شرکت هایی که سبد کالا وجود دارد شرکت سعی می کند بعد از خرید یکی ازکالاها توسط مشتری ، کالاهای دیگر موجود در سبد کالا  را به مشتری پیشنهاد بدهد . با توجه به اصول بازار یابی فروش مجدد به یک مشتری ۸ تا ۱۰ برابر کمتر از فروش به یک مشتری جدید هزینه دارد. در نتیجه باشگاه مشتریان با تقویت این فرایند در شرکت می تواند به کاهش هزینه و بالا بردن شاخص سود کمک نماید.

در شرکت هایی که خدمات پس از فروش به مشتریان در دستور مدیران می باشد باشگاه می تواند نقش فوق العاده ایی ایفا نماید دسترسی مشتری به خدمات سریع و دریافت گزارش های مربوط به خود در پانل اختصاصی حس متفاوتی را به مشتری خواهد داد .

سرمایه اصلی هر شرکت و بنگاه اقتصادی مشتریان آن هستند.همواره تکریم مشتری و بها دادن به ایشان پس از خرید، حس خوبی را در وی ایجاد می­کند که باعث وفاداری او و استمرار خرید و معرفی دیگران می­شود.

بها دادن به مشتری و تکریم او همیشه تخفیف نیست، گاهی اختصاص دادن یک جای پارک اتومبیل و یا منتظر نگه نداشتن او پشت خط تلفن، خاطره ای خوش در ذهن او از برند شما بجا می گذارد که هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

نوع طبقه بندی مشتریان، ارائه تسهیلات به هر سطح از مشتریان، بستر ارتباطی مشتریان با باشگاه و … همگی مواردی هستند که باید در هر صنف و حتی هر برند بررسی و طبق اهداف مورد نظر پیاده سازی شود.

بدین ترتیب اهمیت حفظ و ثبت اطلاعات مشتریان برای هر نوع ارتباط و ارائه سرویس های بعدی به او کاملا آشکار می شود و نرم افزار CRM برنامه ای ست که می تواند این کار را بخوبی انجام دهد.

ثبت دفعات مراجعه مشتریان، زمان تراکم مراجعات، همراهان او در هر خرید و ده ها اطلاعات با ارزش دیگر همگی از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان ایوان می باشد.

 

 

  • ثبت اطلاعات کامل مسافرین، کانترها، همکاران، کارگزاران و …
  • طبقه­بندی مشتریان بر اساس مقدار و تراکم زمانی خرید آنها و دادن تسهیلات و امتیازات به ایشان.
  • قابلیت ثبت و نگهداری نظرات مشتریان به دو روش آماری و توصیفی.
  • استخراج رفتارهای خرید مشتریان بر اساس زمان های مراجعه، نوع خرید، نفرات همسفر با وی در هر خرید یا قرارداد مانند: خانواده، دوستان، همکاران

 

با سرمایه گذاری در سه روز متوالی دکتر سازمان خود شوید…..

….

سومین کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی

اصول نگهداشت منابع انسانی افزایش وفاداری پرسنل و بهبود وارتقا کار تیمی و افزایش مشارکت سازمانی

(برگزار شده در تبریز، اصفهان و)

این بار در مشهد استان خراسان رضوی

و درتهران …

مدرسان: استاد علی خویه، دکتر فهیمه احمدی و همکاران ( رزومه اساتید به پیوست می باشد)

www.khooyeh.com

www.khooyeh.ir

۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

با متدهای روز آموزشی دنیا

به صورت کار تیمی ، مورد کاوی و اجرایی

 

مخاطبان : کلیه مدیران عامل، مدیران میانی و عملیاتی، سرپرستان، کارخانه داران، کسبه محترم، دست اندرکاران منابع انسانی، صاحبان صنایع مختلف شرکت های بزرگ و کوچک خصوصی و انتفاعی و غیر انتفاعی

سرفصل های کارگاه آموزشی:

روش های وفادارسازی پرسنل و کارکنان

تکنیک های انگیزه بخشی به پرسنل و کارمندان

استراتژی های وفادارسازی پرسنل و کارکنان

تکنیک های برخورد عملی و حرفه ای با کارکنان

روشهای مدرن مدیریت حقوق و دستمزد برای کاهش نارضایتی کارکنان

مدیریت روانشناسی پرسنل و کارکنان

روش های جلوگیری از تنش و تعارض در بین پرسنل و کارکنان

مدیریت تعارض کارکنان

مدیریت استرس در بین کارکنان و پرسنل

اصول برخورد حرفه ای با مدیران و سرپرستان

تکنیک های بهبود کارتیمی در شرکت بین پرسنل و مدیران ارشد

اصول و مبانی مدیریت رفتاری پرسنل و کارکنان

روش های ماندگارسازی پرسنل در سازمان و شرکت

استراتژی های کاهش اخراج در سازمانها و شرکت ها

استراتژی های استخدام اثربخش پرسنل و کارکنان

تکنیک های مدرن مصاحبه و استخدام کارکنان و پرسنل

روش های مصاحبه اثربخش

تکنیک های گزینش اثربخش

روش های علمی و مدرن استخدام و گزینش نیروهای انسانی

مدت زمان کارگاه: ۲۴ ساعت در سه روز متوالی چهارشنبه پنجشنبه و جمعه

همراه با تست های ویژه جهت شناخت پرسنل وفادار و ماندگار

محل کارگاه: یکی از باغ های تفریحی اطراف تهران.

اعطای گواهی نامه رسمی از یکی از ارگان های معتبر

سرمایه گذار ی دراین کارگاه: به ازای هر نفر ۹۵۰۰۰۰ تومان

به شرکت کنندگان گروهی تخفیف ویژه ای اهدا خواهد شد.

 

 

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دکتر علی خویه مشاور و مدرس مدیریت بازاریابی مدیریت فروش مدرس برند مهندسی فروش

مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه

باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – ...