برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

نکات انتخاب کانال بازاریابی

عوامل موثر برانتخاب کانال :

 

۱) پوشش اثر بخش بازار هدف

۲) کنترل کافی بر عوامل کلیدی موفقیت شرکت از طربق کانال

۳) حداقل هزینه

۴) انعطاف پذیری کانال در صورت لزوم تغییرات

۵) سازگاری با فرهنگ و راهبردهای سازمان

۶) تاثیر سرمایه لازم بر نقدینگی شرکت

۷) تداوم فعالیت کانال ، در صورت ترک پرسنل کلیدی

۸) کمک به رقابت

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

دوره ی مهندسی فروش

دوره ی مهندسی فروش ، مدیریت فروش حرفه ای، فروش اثر بخش، ...