برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
logistics_supplychain_small

دوره اصول و مبانی لجستیک و زنجیره‌ی تامین

اصول و مبانی لجستیک و  زنجیره‌ی تامین

شناسایی و یادگیری زنجیره تامین ، آشنایی با عوامل محیطی در کلیه اجزا زنجیره شامل طراحی محصول، تامین، ارسال …، معرفی روشهای کمی کاربردی در این حوزه

 

مدزس: علی خویه

banner-distribution1

 

مدرس دوره: علی خویه

مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با ۱۸ سال تجربه اجرایی در حوزه برند ، بازاریابی و فروش

 

موارد مورد بحث
معرفی تاریخچه و مبانی زنجیره‌ی تامین
تحلیل عدم انطباق عملی بکارگیری روش ROP در زنجیره تامین
آشنایی با سیستمهای تولید فشاری (PUSH SYSTEMS)   از قبیل ROP, MRP, ERP, APP
آشنایی با سیستم تولید کششی (PULL SYSTEM)  و تولید ناب
کارگاه تولید ناب و نمایش فیلم کارخانه هیولت پاکارد آمریکا در اجرای تولید ناب
مفهوم مدیریت یکپارچه لجستیک با توجه به ظهور پدیده جهانی شدن
تحلیل یکپارچه سازی زنجیره بوسیله ارائه کارگاه بازی نوشابه
مدیریت چرخه‌ی عمر و مدیریت پایان عمر محصولات
لجستیک و بازاریابی (محصول؛ قیمت؛ مکان؛ تشویق)
نقش تکنولوژی اطلاعات و مدیریت خرید و پدیده تجارت الکترونیک
تشریح مشارکت و ویژگیهای کاهش تعداد تامین کنندگان و توسعه آنها
ارزیابی عملکرد تامین کنندگان
تولید در داخل یا خرید از خارج (OUTSOURCING)
آشنایی با مدل SCOR
پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین و چالشهای پیش رو در صنایع
علی خویه استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

 
کانال تلگرام بازاریابی و برندسازی کانال تلگرام آکادمی مذاکره کانال آموزش اصول و فنون مذاکره - فن بیان و زبان بدن کانال تلگرام انجمن برند ایران - آموزش برندسازی، روش های برندسازی  

درباره علی خویه

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

*

x

این مطلب را نیز بخوانید

customer-care

مدیریت فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی توزیع و فروش مویرگی مدیریت استراتژیک توزیع و پخش ...