Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مدیریت فروش مویرگی

مدیریت فروش مویرگی توزیع و فروش مویرگی مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی تهیه و گردآوری : علی خویه مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مشاور و مجری سیستم ها برنامه ها و شرکت های پخش توزیع و فروش مویرگی ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸  تعریف بازاریابی مویرگی: توزیع مویرگی رساندن محصولات تا آخرین فروشنده است. مویرگها، رگهای کوچکی هستند که وظیفه‌ی رساندن خون به سلولها را به عهده دارند و با این استعاره، نظام توزیع مویرگی شکل گرفته است. توزیع مویرگی نظام و تفکری است که می‌بایست در تمام بنگاههای اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد. توزیع مویرگی فقط ...

ادامه متن »

نکاتی در مورد نرم افزارهای پخش مویرگی

قابلیتهای نرم افزارهای جامع پخش مویرگی ·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه (تحت وب) ·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه پخش مویرگی ·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه پخش مویرگی ·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور ·         گروه بندی مشتریان پخش مویرگی و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری ·         تعریف ویزیتورها، ...

ادامه متن »

راه اندازی ساختار فروش مویرگی

پخش و توزیع کالا

راه اندازی ساختار فروش مویرگی (کلیات سیستم) در این طرح سعی شده با شکل دهی به محصولات برای رفع نیازهای مشتریان، قیمت گذاری صحیح و کارآی محصولات، بررسی شکل صحیح معرفی محصولات به مشتریان و نحوه اطلاع رسانی در مورد مکان های دسترسی به این محصولات، ‌تحویل بهینه به مراکز فروش، اطمینان از رضایت‌مندی مجتمع تولید کننده،فروشندگان و مصرف کنندگان نهایی به دست آید. در این روش که بر اساس تکنیک های موثر بازاریابی طراحی شده است، ‌فرآیندی پاسخ‌گو برای شناسایی‌، پیش‌بینی و برآورده ساختن سودآور نیازهای مشتریان به وجود می آید. با این شیوه سازمان قادر خواهد بود محصولات ...

ادامه متن »

مدل‌های بازاریابی

مدل‌های بازاریابی:  مدل توسعه بازار – محصول (PMO)؛ ۲٫ مدل گروه مشاورین بوستون (BCG)؛ ۳٫ مدل تجزیه تجاری جنرال الکتریک (GEBS)؛ ۴٫ مدل پورتر (PSG) مدل توسعه بازار ـ محصول (PMO): این استراتژی بر این پایه استوار است که شرکت‌ها به دنبال بازار و محصول جدید با توجه به استراتژی‌ها و سیاست‌های خود هستند که با توجه به وجود دو عامل محصول و بازار می‌توان مدل زیر را ترسیم نمود. نکته: در مدل توسعه بازار – محصول اولین بار توسط شخصی به نام آنسف مطرح گردید. نکته: در مدل استراتژی بازار – محصول چهار استراتژی مشهود است که به توضیح ...

ادامه متن »

سیاست‌های بازاریابی

سیاست‌های بازاریابی واکنشی (انفعالی)؛ ۲٫ پیش‌بین؛ ۳٫ نیازآفرین بازاریابی واکنشی (انفعالی): این بازاریابی همان طور که از نامش پیداست حالت انفعالی دارد و برای شناسایی و ارضای نیازهایی بکار می‌رود که نمود عینی دارد که در این حالت اندک شم بازاریابی می‌تواند آن‌ها را در تشخیص و نوع نیازها یاری کند و به اختراع آن محصول یا خدمت اقدام نماید. به عنوان مثال: بانوان شاغل در ادارات دوست ندارند وقت زیادی را در آشپزخانه سپری کنند که با اختراع لوازم برقی مختلف مثل ماشین ظرفشویی، آرام‌پز و… این مشکل را رفع کنند. بازاریابی پیش‌بین: این بازاریابی زمانی صورت می‌گیرد که ...

ادامه متن »

استراتژی‌های موضع‌ یابی محصول

استراتژی محصول جدید

استراتژی‌های موضع‌یابی محصول توجه به نیاز مصرف کننده و سود مورد نظر آن: یکی از مهم‌ترین شیوه‌ها برای موضع‌یابی محصول توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و سودی که مورد انتظار است، می‌باشد. به عنوان مثال: شرکت کیوان با توجه به شناختی که از خانواده‌های ایرانی پیدا نمود محصولی به نام برشتوک در بازار عرضه کرد که جایگزینی برای نان‌های سنتی گردید. توجه به ویژگی ظاهری محصول: وقتی محصول ویژگی ظاهری دارد که می‌تواند از آن به عنوان یک مزیت رقابتی استفاده نمود که نسبت به آن برنامه‌ریزی خواهیم داشت. مثل: شرکت‌های خودروسازی تویوتا، هیوندا. توجه به کاربرد: مدیران بازاریابی می‌توانند از ...

ادامه متن »

عوامل موثر در خرید خریدار

جذب مشتری

عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری خرید: (چه چیزهایی در خرید تأثیر می‌گذارد) عوامل اجتماعی و فرهنگی؛ ۲٫ عوامل موقعیتی؛ ۳٫ عوامل روانی و فردی؛ ۴٫ عوامل مربوط به آمیخته بازاریابی (۴p) عوامل اجتماعی و فرهنگی: افکار، اعمال و باورها عمدتاً تحت تأثیر عوامل و نیروهای فرهنگی و اجتماعی قرار می‌گیرند که تعدادی از این عوامل عبارتند از: الف) تأثیرات فرهنگی: فرهنگ عبارت است از مجموعه پیچیده‌ای از باورها و روش‌ها که از یک نسل به نسل بعدی منتقل می‌شود که تعیین‌کننده رفتار افراد می‌باشد. نکته: فرهنگ ممکن است در طول زمان تغییر کند. ب) تأثیر طبقه اجتماعی: منظور از طبقه اجتماعی ...

ادامه متن »

شاخص های اثربخشی بازاریابی بانک ها

بانک

اهمیت توجه به مشتری در شاخصهای مربوط به اثربخشی بازاریابی بانکی مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی بانک به نتایج ارزشمندی مانند:رشد بلند مدت،افزایش رعایت مشتری،افزایش سهم از منابع مالی، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک بانک، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می کند. در نمودار زیر به اختصار به معرفی مؤلفههایی که موجب افزایش قدرت بانک ها درجذب منابع مالی و مشتریان می شوند می پردازیم. ،شاخص های بازاریابی بانکی ازطریق تحقیق ونظر خواهی علمی ازکارکنان و مدیران با تجربه درسیستم بانکی ومشتریان بانک ها شناسایی شده ...

ادامه متن »

مدیریت بازاریابی

نیاز: احساس محرومیت یک فرد نسبت به یک چیز را نیاز می‌گویند. خواسته: شکل برآورده کردن نیاز را خواسته می‌گویند که البته بر حسب عادات، فرهنگ، ذائقه و حتی شرایط مکانی و زمانی می‌تواند متفاوت باشد. مثل: رفع گرسنگی که با یک تکه نان خشک یا صرف غذا در بهترین رستوران شهر. محصول: زاییده نیازها و خواسته‌های افراد می‌باشد که برحسب ملموس بودن یا مشهود بودن یا نبودن می‌تواند به سه دسته تقسیم شود: الف) مشهود و ملموس مثل کالا؛ ب) غیرملموس و مشهود مثل خدمت؛ ج) غیرملموس و غیرمشهود مثل فکر، ایده و خلاقیت. مبادله: باید بدانیم هر انسان ...

ادامه متن »

دوره های بازاریابی، ارتباطات، فروش، تبلیغات و خلاقیت

دوره هایی آموزشی استاد علی خویه نام دوره آموزشی دوره های زیرمجموعه کارگاه عملی متد آموزش ارتباطات فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومی و برنامه های ارتباطی  خلاق با مشتریان ارتباطات بازاریابی بین الملل تکنیک های روانشناسانه برای برقراری ارتباطات  تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات موفقیت درارتباطات سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق بازاریابی مهندسی بازار تکنیک ...

ادامه متن »