Test2

برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مشاوره فروش مویرگی

علی خویه مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش – بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها ...

ادامه متن »

بازاریابی محصولات کشاورزی

اهمیت بازاریابی اهمیت شناسایی ساختار بازار محصولات و بازاریابی آن به حدی است که میتوان آن را به اندازه ی تولید محصول دانست. به طوری که در دنیای امروزی با توجه به مشکل تقاضا برای محصولات ،بدون شناسایی و اطمینان از وجود بازار یک محصول ،تولید آن مفهومی نخواهد داشت.لذا لازم است قبل از هرگونه اقدام برای تولید  و سیاست گذاری ،ساختار کلی بازار یابی را مورد شناسایی قرار داده و در جهت تحقق اهداف مورد نظر برنامه ریزی نمود. بازاریابی محصولات کشاورزی بازاریابی محصولات کشاورزی عموماً در بر گیرنده تحرکاتی است که از دیدگاه کشاورز در زمان تصمیم گیری ...

ادامه متن »

بازاریابی محصولات کشاورزی

  بررسی راهکارهای ترویجی در نظام بازاریابی محصولات کشاورزی در کشور ایران     : بازاریابی در اقتصاد امروز دنیا از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است و تحقیقات و بررسی های مختلفی در حوزه بازار یابی به ویژه بازاریابی محصولات کشاورزی انجام می گیرد. شکی نیست که نظام بازاریابی محصولات کشاورزی در کشورمان از وضعیت بغرنجی برخوردار است و عوامل نهان و آشکار زیادی در پیچیده کردن این سیستم دخالت می کنند.در این تحقیق سعی شده است ابتدا به  بیان اهمیت  بازاریابی و نقش اطلاعات و شیوه های جمع آوری آن پرداخته و با مرور مشکلات بازاریابی ،راهکارهایی را ...

ادامه متن »

دوره ی تخصصی MBA

MBA مدیریت اجرایی

Master in Business Administration (MBA) دوره ی تخصصی MBA مدرس: علی خویه   توجه: بنابر درخواست ، این دوره می تواند در محل شرکت شما برگزار شود.   هفته اول • حسابداری مالی Financial Accounting • اقتصاد • روش تحقیق دز کسب و کار  E-Business and E-Commerce • کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیکی • رهبری و توسعه پایدار شرکت، قسمت ۱  – Corporate Sustainability هفته دوم • مدیریت استراتژیک • امور مالی شرکت • مدیریت مشتریان • بازاریابی بین المللی • رهبری، حکومت و توسعه پایدار شرکت، قسمت ۲ – Corporate Sustainability هفته سوم  (وابسته به مساحت تخصص) بازار یابی • اخلاق ...

ادامه متن »

مشاوره ورود به بازارهای بین المللی

بازاریابی بین المللی

مدرس: علی خویه نویسنده ی کتاب پرفروش و مرجع “اسرار تجارت بین الملل”     عناوین و سرفصل هایی که در این دوره  پوشش داده میشود: دامنه و چالش بازاریابی بین المللی. پویایی کسب و کار بین المللی. جغرافیا و تاریخ: پایه های درک فرهنگی. پویایی فرهنگی در بازاریابی بین المللی. آداب و رسوم کسب و کار و شیوه ها در بازاریابی بین المللی. فضای سیاسی و حقوقی بین المللی. تحقیق بازارهای بین المللی. بازارهای نوظهور و رفتار بازار بازار چند ملیتی و گروه های بازار استراتژی های بازاریابی بین المللی. استراتژی ورود به بازار بین المللی. صادرات، مدیریت و تدارکات. ...

ادامه متن »

فرآیند مدیریت سازمانی

  رفتار سازمانی موضوع: فرهنگ در رفتار سازمانی     فهرست: بخش اول: فرهنگ و انواع آن *  نقدی گذرا بر سیر تطور و تحول تاریخی فرهنگ   بخش دوم: فرهنگ سازمانی * تعاریف و ویژگی ها * مدل فرهنگ سازمانی شاین * چگونگی، شکل گیری ، تداوم و تغییر فرهنگ سازمانی * فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی * رابطه فرهنگ سازمانی و ساختار اجتماعی سازمان   بخش سوم: فرهنگ در رفتار سازمانی تفاوت ها و تنوع های فرهنگی در سازمان ها *  سازمان های چند ملیتی و مدیریت سازمان های چندفرهنگی *  مدیران بین المللی *  رفتار فرد در یک ...

ادامه متن »

دوره تحقیقات بازار و رفتار مصرف کننده

تحقیقات بازار و رفتار مصرف کننده ۴ هفته، ۱۰ ساعت / هفته مدرس: علی خویه khooyeh.ir در مورد دوره این دوره به دو بخش اصلی جدا شده و به طور کلی برای به دست آوردن ابزارها و تکنیک هایی برای ایجاد سوالات هوشمندانه در  تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل داده های حاصل از تحقیقات برای پیشبرد اهداف سازمان می پردازد. در این دوره همچنین به نحوه طراحی یک طرح تحقیقاتی، تجزیه و تحلیل داده ها،  تفسیر صحیح و دقیق، ارتباط گزارش های حاصل از بررسی تحقیقات و عملکرد سازمان و در نهایت ارائه ی نتایج به مدیران سازمان پرداخته می شود. قسمت دوم به ...

ادامه متن »

نحوه ی حفظ مشتریان جدید

همیشه و در همه حال از مشتریان قدردانی کنید، حتی زمانی که از شما خرید نمی‌کنند. «دوستان جدید پیدا کنید اما دوستان قدیمی را نیز حفظ کنید. دوستان جدید نقره هستند و قدیمی‌ترها، طلا». این یک نقل قول قدیمی است که می‌تواند در مورد مشتریان نیز صدق کند. یک مشتری قدیمی، بسیار ارزشمندتر از کسی است که تنها یک بار از شما خرید کرده است. به‌علاوه، هزینه‌ جلب یک مشتری جدید، بسیار بیشتر از هزینه حفظ یک مشتری فعلی است. این به این معنا نیست که نباید به دنبال جلب مشتریان جدید باشیم اما اگر بتوانیم درصد بیشتری از مشتریان ...

ادامه متن »

دوره ی تدوین استراتژی بازاریابی | برنامه بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی

با درک به اهمیت و کاربرد استراتژی های بازاریابی، بازاریابان قادر به تصمیم گیری های بهتری در مورد محصولات، خدمات، مشتریان، نام تجاری، و آینده ی سازمان خود هستند. این دوره به تشریح اهمیت تمام مراحل در فرآیند برنامه ریزی بازاریابی، از جمله تصمیم گیری، اجرا، مدیریت و نظارت بر عملکرد سازمان خواهیم پرداخت. پس از اتمام این دوره شما را قادر به تدوین و دستیابی به اهداف استراتژیک خود هستید. مدرس: علی خویه توجه: این دوره به درخواست مدیران سازمان ها می تواند در محل سازمان شما برگزار شود.  محتوای دوره بخش اول : تحلیل وضعیت کنونی – Situation analysis درک چگونگی تجزیه و ...

ادامه متن »

دوره ی آموزشی مدیریت استراتژیک برند

مدیریت استراتژیک - برنامه ریزی استراتژیک strategic

مدیریت استراتژیک برند ساخت و حفظ  ارزش برند در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه در راستای توسعه یک استراتژی برند گام بردارید و عملکرد برند خود را اندازه گیری کنید.  این دوره به پوشش مسائل مدیریتی و بازاریابی پرداخته و برای مدیران شرکت ها ، صاحبان مشاغل، کارآفرینان،  دانشجویان و… توصیه می شود محتوای دوره شامل ۱٫ چگونگی توسعه استراتژی و موقعیت برند برند و مدیریت برند: برند چیست و چرا باید برندسازی کنیم چالش ها و فرصت های تجاری حاصل از برندسازی (مطالعات موردی مرتبط) branding challenge and opportunities مفهوم ارزش ویژه برند – Brand Equity concept شناسایی و ایجاد موقعیت تجاری و ارزش دهی به ...

ادامه متن »