آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش salesacademy.ir سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://doctorsales.ir http://alikhooyeh.blogfa.com ✅صفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش http://instagram.com/doctorsales.ir 🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، دکتر علی خویه
مدیریت تحول، مدیریت بحران، مدیریت بهبود سازمانی، مدیریت پیشبرد و توسعه، مدیریت تغییر و بهبود سازمانی – دکتر علی خویه بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان اصول . فرایندها . عملکرد بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان چیست؟ بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان به چه چیزی می پردازد؟ تغییر و پیشبرد سازمان همانند مدیریت تحول است؟ شرایط لازم برای انجام دادن کار بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان مدلهای اجرای بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان برای بهبود تغییر و پیشبرد سازمان و شرکت بهتر است مشاور داخلی داشته باشیم یا خارجی یک سازمان چرا و چه موقع از بهبود، تغییر و پیشبرد سازمان ...
ادامه متن »فیلم های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه
در این صفحه سعی کرده ام تا تمامی فیلم های مرتبط با دوره های آموزشی و مشاوره ای دکتر علی خویه را یک جا جمع کنیم به کلیک برروی لینک های زیر می توانید این فیلم های را تماشا کنید ۰۳:۵۶ مدیریت منابع انسانی دکتر علی خویه ۵ بازدید۱ هفته پیش ۰۷:۲۳ معرفی کتاب اسرار تجارت بین الملل دکتر علی خویه khooyeh.ir ۱۳ بازدید۲ هفته پیش ۱۵:۰۲ هوش مالی- هوش کارآفرینی – دکتر علی خویه مدیریت کسب و کار khooyeh.ir ۱۰ بازدید۳ هفته پیش ۱۳:۵۷ برنامه پولدار شو ۱- دکتر علی خویه -موفقیت در کسب و کار khooyeh.ir ...
ادامه متن »قمار باز و قمار بازی در کسب و کار و مدیریت رفتار سیاسی در سازمان
قمار باز و قمار بازی در کسب و کار و مدیریت – برداشتی از واژه قمار باز و قماری بازی و ارتباط آن با رفتار سیاسی در سازمان قمارباز خوب یا بد؟ قمار خوب یا بد؟ چند نکته مهم از کلید واژه بالا توضیح می دهم تا در مدیریت کسب و کار و استراتژی های مدیریتی استفاده کنید. قمار بازها کسانی هستند که ریسک پذیری بالایی دارند و اصول و فنون و مهارت پیش بینی بسیار خوبی دارند فعال کاری به خوب و بدش نداریم چون قمار یک بازی شرطی است که این بازی شرطی در بسیاری از ورزش ها ...
ادامه متن »برندسازی بازاریابی و فروش در تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی و بیمارستانی
دوره آموزشی و کارگاه آموزشی مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی تکنیکها و تاکتیک های بازاریابی و فروش بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی راهکارهای علمی و عملی در بازاریابی، فروش و تبلیغات صنعت محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مدرس : استاد علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ مدرس دانشگاه، مولف ومترجم کتاب مدیریت بازاریابی محصولات تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، عضو انجمن های ملی و بینالمللی تخصصی، دارای بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، مهمان و کارشناس برنامه های ...
ادامه متن »برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه
فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...
ادامه متن »سرفصل های کلی دوره های آموزشی
سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و محیط زیست | کسب و کار و روابط دولتی | کارآفرینی | مالی | مدیریت عمومی | بهداشت و درمان | مدیریت منابع انسانی | بین المللی کسب و کار | بازاریابی | رفتار سازمانی | فروش | اجتماعی شرکت | استراتژی | مدیریت زنجیره تامین Accounting | Business and Environment | Business and Government Relations |Entrepreneurship | Finance | General Management | Health Care | Human Resource Management| International Business | Marketing | Organizational Behavior | Sales | Social Enterprise |Strategy | Supply Chain Management حسابداری بر ...
ادامه متن »دوره ی آموزشی اصول بازاریابی
اصول بازاریابی پوشش اصول اساسی و مفاهیم بازاریابی، در این دوره نشان میدهد که چگونه بازاریابان می توانند موفقیت شرکت را با جذب مشتریان وفادار را تحت تاثیر قرار دهند. با بررسی نظریه اساسی بازاریابی، به بررسی مطالعات موردی از موفقیت در بازاریابی پرداخته می شود. همچنین نکات طراحی برنامه ی بازاریابی به شرکت کنندگان در این دوره آموزش داده می شود که می تواند تفاوت فوری در شرکت های خود را ایجاد نمایند . این دوره علاوه بر بازاریابان تازه کار به بازاریابان با سابقه نیز توصیه می شود، می توان با بهره گیری از مطالب این دوره نگرش جدید ...
ادامه متن »کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه
کارگاه اموزشی اصول و مهارت های غرفه داری و مدیریت غرفه و نمایشگاه مدرس : علی خویه www.khooyeh.ir سرفصل های دوره: غرفه داری چیست؟ هدف از برگزاری نمایشگاه چیست؟ بایدها و نبایدهای غرفه داری اهمیت و ضرورت مدیریت اثربخش غرفه وظایف غرفه داران ویژگیها و شایستگی های حرفه ای غرفه داران ویژگیهای مدیر غرفه ویژگیهای کارشناس پاسخگویی (راهنمای بازدیدکنندگان) ویژگیهای پوشش غرفه داران اطلاعات غرفه داران (اطلاعات عمومی نمایشگاه، اطلاعات تخصصی غرفه) اصول ارتباطات صمیمانه ارتباطات حرفه ای در غرفه اصول گوش کردن به بازدیدکنندگان کلیدهای طلایی پاسخگویی حضوری (مثبت) روشهای فعال کردن غرفه (مسابقه، هدایا و …) مخاطب ...
ادامه متن »