به نام او که همه هستی از اوست ۱۵۰ روش تکنیک و تاکتیک بازاریابی ۱۵۰ مدل بازاریابی واحد استراتژی و تحقق و توسعه دکتر علی خویه drkhooyeh.ir Khooyeh.com دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir مدل ها روش ها تکنیک ها و تاکتیک های بازاریابی دکتر علی خویه ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ khooyeh.ir ۵۱۴ تکنیک ساده و کاربردی بازاریابی، افزایش فروش، مذاکره، چانه زنی، متقاعد سازی و مدیریت تعارض بخش دوم مدرس مشاور و مربی: دکتر علی خویه drkhooyeh.ir @ مدرس مشاور و مربی بیش از صدها شرکت و برند معتبر ملی و بین المللی ، بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی از کارشناسی ویزیتوری فروشندگی ...
ادامه متن »آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش
آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش salesacademy.ir سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که بیش از یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما همچنان در وب سایت اصلی، کانال های داخلی و صفحه اینستاگرام زیر در خدمت شما عزیزان هستیم. مطالب آموزشی ما را در کانال های و پیام رسان های داخلی و خارجی دنبال فرمایید. http://doctorsales.ir http://alikhooyeh.blogfa.com ✅صفحه اینستاگرام آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر فروش http://instagram.com/doctorsales.ir 🟢آکادمی فروش مدرسه فروش ایران دکتر ...
ادامه متن »بازاریابی خدمات service marketing کتاب بازاریابی خدمات مدرس بازاریابی خدمات خویه
دانلود کتاب بازاریابی خدمات علی خویه مشاور و مدرس دوره های بازاریابی خدمات سرویس مارکتینگ http://khooyeh.ir/wp-content/uploads/%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AAkhooyeh.ir_.pdf علی خویه مدرس دانشگاه با ۲۱ سال تجربه اجرایی مولف و مترجم ۱۴ کتاب تخصصی کاربردی www.khooyeh.ir www.khooyeh.com ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ صفحه اینستاگرام Khooyeh.ir در فرهنگ لغت آکسفورد “کیفیت به عنوان درجه مناسب بودن یا ارزش” تعریف شده است. در بحث مدیریت کیفیت فراگیر، کیفیت به معنی برآوردن خواستههای تصریحی یا صنعتی مشتریان به طور کامل ذکر شده است. در اینجا بهبود کیفیت مستمر، یک سفر است نه یک مقصد. آنچه مهم است برقراری رابطه متناظر میان کیفیت ورضایت مندی مشتریان است. به عبارت دیگر اگر ...
ادامه متن »مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی
مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی امروز با توجه به رشد صنایع در کشور ما به خاطر توجه به توان داخلی و به دلیل سرعت بیش از اندازه رشد صنایع در کشور ما به خاطر تحریم ها بسیاری از صنایع به تکنیک ها و روش های مدرن برندسازی بازاریابی و مهندسی فروش صنعتی توجهی نداشته و این اصول را سنتی پیش می برند و چون مشاوران و مدرسان با سابقه تجربه ای در این زمینه خیلی محدود است این شرکت های صنعتی گاهی دچار شکست های زیادی در فرایند ها و برنامه های بازاریابی ...
ادامه متن »مشاور و مدرس برندینگ و برندسازی
مفاهیم و تعاریف برخی از واژگان برند BRAND برندسازی Branding می توان برندسازی را اینگونه تعریف نمود؛ فرآیندی منظم است که برای ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهای سطوح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است. اعتماد به برند Brand trust عبارت است از درجه توانایی و ظرفیت برند در برآوردن وعده ها و قول های داده شده. ...
ادامه متن »برخی از فیلم های آموزشی استاد علی خویه
فیلم های آموزشی بازاریابی و فروش و مدیریت استاد علی خویه https://www.aparat.com/drkhooyeh علی خویه، اصول مدیریت، مدرس مدیریت، مشاور مدیریت، علی ۱:۰۳ علی خویه مدرس و مشاور مهندسی فروش و بازاریابی حرفه ای، ۳۱ بازدید ۵:۴۴ علی خویه. مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی. ۲۲۳ بازدید ۴:۲۳ روش های افزایش فروش، فروش حرفه ای، علی خویه مدرس فروش ۱۰۳ بازدید ۱:۳۰ مدرس و مشاور تکنیک های بازاریابی مدرن، تکنیک های نوین ۱۲۰ بازدید ۳:۴۴ مدیریت فروش، مهندسی فروش، فروشنده و ویزیتور حرفه ای، ۲۵۵ بازدید ۵:۱۰ استاد علی خویه، مدرس و مشاور مدیریت، برند، بازاریابی ۸۴ ...
ادامه متن »فروش موفق به سبک جک ولش
فروش موفق به سبک جک ولش جک ولش طی ۲۰ سال، شرکت جنرال الکتریک را به شرکتی با سرمایه بازار ۴۵۰ میلیارد دلاری و به یکی از تحسین برانگیزترین برندهای جهان تبدیل کرد. به گزارش هورموند، با گسترش دادن و استفاده کردن از سامانه کیفیتی شش سیگما تمرکز کردن بر بازار جهانی و پایبندی به اصل ثابت کن، بفروش یا کسب و کارت را تعطیل کن، از جهات بسیاری به شکل دهی مدرن امروزی کمک کرد. از روی دیدگاه اصلی ولش که در هشتم دسامبر ۱۹۸۱ بیان کرد، رئیس شرکت قدرت رهبری درون به بیرون را حداقل به سه روش ...
ادامه متن »عوامل موثر در افزایش فروش لوازم خانگی و آشپزخانه
با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا بر وفاداری مشتریان ـ توجه به خواسته مشتری و تولید کالا های با کیفیت ، ـ ارائه ضمانت نامه معتبر به مشتریان که حتی در صورت خرابی نیز فروشگاه پاسخگو است ، ـ نظر خواهی دوره ای از مشتریان قبلی در خصوص کیفیت کالاهای خریداری شده ، ـ ارائه تبلیغاتی که بیانگر کیفیت بالای محصولات باشد ، ـ سنجش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان ورفع نواقص و کاستی ها ، با توجه به تایید تأثیر سبک تصمیم گیری حساسیت نسبت به نام ...
ادامه متن »نکات مهم در فروش لوازم خانگی
سبک تصمیم گیری مشتریان و مراحل خرید لوازم خانگی ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا حساسیت نسبت به نام تجاری کالا حساسیت نسبت به جدید بودن و مد روز بودن . لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی . حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل . تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی . سردرگمی مصرف کننده به واسطه انتخاب های فراوان . عادت گرایی و وفاداری به یک نام تجاری .
ادامه متن »مدیریت فروش محصولات صنعتی
مدیریت فروش محصولات صنعتی . نقش فروش شخصی استراتژی بازاریابی صنعتی بطور عمده از طریق کارکرد فروش شخصی تحقق می یابد. توان مؤسسه فروشنده برای برآوردن نیازهای مؤسسات خریدار تا حد زیادی بوسیله نیروهای فروش تأمین می شود. در نتیجه فروش شخصی دو نقش اساسی را ایفا می کند: ۱- بعنوان بخشی از توانمندی هایحل مشکل مؤسسه۲- بعنوان بخشی از آمیخته ارتباطی. نمایندگان فروش بعنوان بخشی از توانمنئی های حل مشکل کار مهم نماینده فروش کمک به مشتریان برای تعریف مشکل خرید است. اگر جنبه فنی کالاها بسیار پیچیده باشد، فروشنده باید در مورد کالاها و مسائل فنی انها آشنایی ...
ادامه متن »