چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟ Khooyeh.ir Khooyeh.com چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟ به چند دلیل خیلی ساده صرفه جویی در وقت و هزینه های ...
ادامه متن »کتاب های دکتر علی خویه، دکتر خویی
به نام او که همه هستی از اوست لیست کتاب های دکتر علی خویه همراه با شماره ناشر جهت تهیه کتاب ها( اگر در گوکل سرچ بفرمایید خیلی از وب سایت ها به صورت اینترنتی و مجازی به فروش می رسانند) Khooyeh.ir ۱- کتاب سبک های تبلیغات همراه با دکتر محمود محمدیان – انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴ در بازار به اتمام رسیده در حال چاپ دوم ۲- کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی همراه با دکتر احمد روستا – انتشارات سیته تهران ۷۷۵۰۹۳۳۹ و ۷۷۶۷۰۱۸۳ تاکنون با افتخار به چاپ پنجم رسیده ۳- ...
ادامه متن »انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی
انتخاب مشاور فروش مشاور برند مشاور بازاریابی یک مشاورفروش و بازاریابی، شخصی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری است که در زمینه های مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، فروش تبلیغات و برند تحصیل کرده و دارای تجربه اجرایی است. دقت کنید حتما مشاور فروش هم تحصیلکرده مرتبط باشد هم تجربه اجرایی داشته باشد چون در کار فروش و بازاریابی تا شخصی تجربه اجرایی نداشته باشد نمی تواند یک مشاور خوبی برای شما باشد و ممکن است شما را با یک سری کاغذ و تئوری سرگردان کند حتما سوابق مشاورفروش را بررسی کنید. شما در زمینههای مختلفی میتوانید از کمک های یک مشاور ...
ادامه متن »مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه
باز تعریف و مهندسی مجدد مدرس فروش مشاور فروش دکتر فروش – دکتر علی خویه خصوصیات یک مشاور فروش خوب و حرفه ای چیست؟ ویژگی های یک مدرس فروش و بازاریابی خوب و حرفه ای چیست؟ شاید این سوال را خیلی از شما پرسیده باشید یک مدرس و مشاور فروش حرفه ای باید چه خصوصیتی داشته باشد؟ ویژگی های مدرس و مشاور فروش حرفه ای از چهار منظر قابل بررسی است. اول شخصیت مشاور ومدرس فروش، دوم نگرش و بینش یک مشاور و مدرس فروش، سوم مهارت یک مشاور و مدرس فروش و چهارم دانش یک مشاور و مدرس فروش ...
ادامه متن »مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی
مدرس و مشاور بازاریابی صنعتی برندسازی صنعتی مهندسی فروش صنعتی امروز با توجه به رشد صنایع در کشور ما به خاطر توجه به توان داخلی و به دلیل سرعت بیش از اندازه رشد صنایع در کشور ما به خاطر تحریم ها بسیاری از صنایع به تکنیک ها و روش های مدرن برندسازی بازاریابی و مهندسی فروش صنعتی توجهی نداشته و این اصول را سنتی پیش می برند و چون مشاوران و مدرسان با سابقه تجربه ای در این زمینه خیلی محدود است این شرکت های صنعتی گاهی دچار شکست های زیادی در فرایند ها و برنامه های بازاریابی ...
ادامه متن »۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی
افزودن نظر ۲۶ بازدید ۴ گام اصلی تحقیقات بازاریابی شکست در مورد استارتآپ ها امری و رایج و معمول است. عموما از هر ۱۰ استارتآپ ۹ تای آنها شکست می خورند. در واقع ۴۲ درصد شکست ها به این خاطر بوده که کسی محصول ساخته شده توسط آنها را نمی خریده است. به همین خاطر ما تاکید داریم پیش از ارائه محصول یا خدمت، حتما تحقیقات بازار را انجام دهید و فارغ از اینکه ایده شما چقدر خوب است دریابید که آیا کسی برای این برنامه و طرح شما اهمیتی قائل می شود یا نه. به همین دلیل در این ...
ادامه متن »خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه
خدمات و برنامه های جدید گروه مشاوره و آموزش دکتر علی خویه www.khooyeh.com www.khooyeh.ir برای شرکت ها و موسسات طرف قرارداد همکاری در سال ۱۳۹۵ خدمات گروه مشاوره و آموزش استاد خویه به شرکت های طرف قرارداد در سال ۱۳۹۵ ۱٫ تدوین و تبیین ساختار شرکت مبتنی بر مشتری . ۲٫ آموزش فروشندگان . ۳٫ طراحی سیستم نظارت بر کار فروشندگان . ۴٫ تعیین مشتریان هدف . ۵٫ تعیین مشتریان بالقوه . ۶٫ تدوین استراتژی برخورد با مشتری . ۷٫ طراحی و تدوین سیستم نظام مند خدمات قبل از فروش .رسیدگی به شکایات مشتری .سنجش رضایت مشتری . ۸٫ ...
ادامه متن »دوره های تخصصی بازاریابی، فروش ، مدیریت ، برندینگ ، تبلیغات و خلاقیت
مدیران و علاقمندان محترم برای هماهنگی ها و اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷ و ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ و ۰۹۳۷۲۹۹۱۶۰۸ تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل های khoooyehali@gmail.com, khooyehali@yahoo.comدر ارتباط باشند. در صورت درخواست تماس مستقیم با مهندس علی خویه، شماره ایشان ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸ می باشد. برای آموزش، بهتر است درست هزینه گردد. همیشه ارگان ها و سازمان ها از اثربخشی آموزش بسیار ناراضی هستند به نظر شما اثربخش ترین آموزش چه نوع آموزشی است که بتواند تغییر در رفتار فردی و گروهی سازمانی داشته باشد و بهره وری یک سازمان را افزایش دهد؟ آقای علی خویه خود یکی از محققین متدهای ...
ادامه متن »کتاب اسرار تجارت بین الملل
فهرست مطالب فصل ۱ – مدیریت و مهندسی عوامل تجاری بیش از تجارت بینالملل ۱-۱- تصمیمگیریهای اصلی ورود به بازارهای خارجی ۲۱ ۱-۱-۱- اول این که چرا باید شروع به تجارت بینالملل نمود؟ ۲۱ ۱-۱-۲- دوم این که چگونه وارد بازارهای بینالمللی شد؟ ۲۱ ۱-۱-۳- سوم این که به کدام بازارها وارد شوند؟ ۲۲ ۱-۱-۴- چهارم این که در چه زمانی وارد شوند؟ ۲۲ ۱-۱-۵- پنجم این که در چه مقیاس یا اندازهای وارد بازار خارجی گردند؟ ۲۲ ۱-۲- بازاریابی بینالملل و راهکارهای ورود به بازار بینالمللی ۲۲ ۱-۲-۱- تعریف بازاریابی بینالملل ۲۳ ۱-۲-۲- چند روش تجارت ...
ادامه متن »کتاب دکتری بازاریابی و فروش
دکتر بازاریابی دکتر فروش دکتر تبلیغات بدن ما برای سلامتی نیاز به مراقبت دارد و کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند دائما تحت نظر پزشک هستند. نظارت و تحت کنترل بودن یک پزشک موقعی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که بدن دچار یک شک یا اضافه کم شدن یک عامل دیگر یا نفوذ یک ویروس و … می شود. شرکت ها و سازمان ها هم مانند بدن انسان دارای سیستم های مختلفی هستند که نیاز به مراقبت کنترل و سازماندهی می باشند همانطور که پزشکان برای حفظ سلامتی خود آزمایش هایی را به طور سالیانه یا ...
ادامه متن »