بازاریابی

قیمت گذاری خدمات

قیمت گذاری خدمات معمولا، هزینه های تولید محصول خدماتی هر موسسه، حداقل قیمت(قیمت کف) و تصور مشتریان از فایده آن محصول حداکثر قیمت(قیمت سقف) محصول آن موسسه را تامین می کند. قیمت خدمات مشابه یا خدمات جایگزینی که رقبا عرضه می کنند، مشخص می کند که قیمت فروش باید در چه سطحی تعیین شود. در اینجا به نقل از هورموند به بررسی بیشتر هر یک از اجزای سه گانه قیمت گذاری می پردازیم. قیمت گذاری بر مبنای هزینه: در قیمت گذاری بر مبنای هزینه، قیمت فروش بر مبنای هزینه های مالی تعیین می شود. مدیران وارد، ابتدا هزینه های کامل ...

ادامه متن »

آکادمی منشی گری حرفه ای آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی

آکادمی منشی گری حرفه ای آموزش به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در محل کار شما برای منشی ها و مسولین دفاتر دوره های آموزشی مهارت های مسولین دفاتر و مهارت های منشی گری مدرن در محل شرکت شما قابل برگزاری است حتما بسیاری از مدیران علاقمند هستند که یک منشی حرفه ای و یک مسول دفتر قدرتمند با مهارت کامل داشته باشند با ما تماس بگیرند تا این دوره ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برای منشی ها و مسولان دفاتر آنها برگزار کنیم نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها آموزش منشیگری و تربیت ...

ادامه متن »

همه جای ایران سرای من است

همه جای ایران سرای من است. مشاوره و آموزش در تمام نقاط ایران. در حال حرکت به سمت حاجی آباد بندر عباس برای مشاوره و آموزش سازمانی و شرکتی   مدرسه فروش ایران، آکادمی مذاکره، و انجمن برند آمادگی دارد تا دوره ها و کارگاه های تخصصی کاربردی در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش ، برند، خلاقیت و مذاکره در  سازمان و شرکت شما به صورت تخصصی و کارگاهی برگزار کند.

ادامه متن »

نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها

  نقش واهمیت آموزش های کاربردی در سازمانها، شرکت ها ونهادها گردآوری و تالیف: استاد علی خویه  www.khooyeh.com  ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و ...

ادامه متن »

چرا مشاوره و آموزش در محل کسب و کار……

چرا مشاوره و آموزش در محل کسب و کار…… فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. Khooyeh.ir اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط  پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به ...

ادامه متن »

دوره ی بازاریابی و فروش حرفه ای و اثربخش در صنعت کاشی وسرامیک

افزایش فروش در صنعت کاشی، سرامیک و سنگ های ساختمانی تزئینی

دوره ی آموزشی بازاریابی و فروش  در صنعت کاشی و سرامیک در جمع کارشناسان فروش و بازاریابی یکی از شرکت های محترم و معظم کاشی و سرامیک     افزایش فروش در صنعت کاشی، سرامیک و سنگ های ساختمانی تزئینی     مدرسه فروش و بازاریابی ایران واکادمی مذاکره ایران وانجمن برندامادگی دارد تادوره های مرتبط با بازاریابی فروش و برند سازی در صنعت کاشی و سرامیک را به صورت تخصصی،کارگاهی و کاربردی برگزار کند برای دانلود سرفصلها به لینک زیر مراجعه کنید دانلود سرفصل های دوره ی آموزشی  دوره ی مربوط به فعالان صنعت کاشی و سرامیک    

ادامه متن »

دوره مدیریت فروش حرفه ای

سرفصل های آموزشی دوره مدیریت فروش حرفه ای شرکت پخش سن ایچ و ردبول و شریستا و ایسی مانکی و نستله و شیبا و شیبابا مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir Www.khooyeh.com: Www.marketingdoctor.ir مهارت های فروشندگان حرفه ای آشنایی با جدید ترین فناوری های فروش حرفه ای تکنیک های مدرن فروش حرفه ای آشنایی با مدل های فروش مدرن و حرفه ای مانند sis مدل کانبان. مدل foa در فروش حرفه ای آشنایی با مهارتها و استراتژی های فروش در شرایط سخت و رکود بازار چگونگی شکستن قفل فروش همراه با اجرایی فیلم  کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس ...

ادامه متن »

مشاوران فروش باید پاسخ دهند

سوالاتی که باید از مشاور فروش پرسید وقتی بخواهید یک مشاور فروش دیجیتال برای شرکت خود استخدام کنید چه سوالاتی را باید از او بپرسید. سوالات مشاور فروش مرور کلی کاری است که از او انتظار داریم. تعداد افراد فعال در اینترنت بیشتر از ۳٫۵ میلیارد نفر به صورت روزانه است. واضح است که شرکتی که می خواهد یک سهم بازار مناسبی داشته باشد باید دارای کمپین بازرایابی دیجیتال قوی ای باشد. کارآفرینان استارت آپی معمولا خیلی خوب با بازاریابی دیجیتال کار می کنند. دلیل آن هم این است که به خاطر ماهیت استارت آپی خود بودجه  کمی دارند. به ...

ادامه متن »

مدیران بازاریابی موفق

مدیران مارکتینگ برای موفقیت به درک چه نکاتی نیاز دارند؟ مدیران مارکتینگ، افرادی هستند که اصلی ترین وظیفه آنها، مدیریت منابع مارکتینگ یک محصول یا یک کسب وکار است.مدیر مارکتینگ می تواند صرفا مسئول یک محصول یا خدمات باشد یا مسئولیت طیف وسیعی از کالاها و خدمات یک برند را به عهده بگیرد. شاید مهم ترین مشکلات مدیران مارکتینگ این باشد که از وظایف خود اطلاع دقیقی نداشته باشند. به گزارش هورموند، وظایف مدیران مارکتینگ بسته به فضای کاری کسب وکار و شرکتی که در آن مشغول هستند متفاوت بوده و ممکن است تغییر کند. در ادامه به بیان فهرستی ...

ادامه متن »

تبدیل فالوور به مشتری

بهترین راه برای تبدیل هواداران به مشتریان امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که با آن روبه رو هستیم روش های تبدیل هواداران به مشتریان است، یعنی وقتی شما هواداران زیادی دارید، چگونه آنها را حفظ و سپس آنها را تبدیل به مشتری کنید. در سال ۲۰۱۴، بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل فیس بوک، مارک زاکربرگ اعلام کرد که ایمیل مرده است. مسلما این باید مربوط به زمانی باشد که این شرکت اپلیکیشن واتس اپ را که براساس متن بود، قبلا فروخته باشد، اما تأیید شد که زاکربرگ فعلا آن را به عنوان فقط یک رسانه زائد می بیند. سه سال ...

ادامه متن »