اصول اخلاقی حرفه ای در امر مشاوره موضوع رازداری ( confidentiality ) یکی از ارکان مهم مشاوره است. به منظور اینکه مشاور حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشد مراجع باید نسبت به این موضوع اطمینان خاطر پیدا کند که هر آنچه به مشاور میگوید در نهایت رازداری برخورد خواهد کرد. جدا از بحث رازداری مواردی که در ذیل می آیند نیز از اصول حرفه ای مشاوره است: * احترام به مراجع صرف نظر از اینکه مراجع چه کسی ست. در چه صنف و حرفه ای مشغول به کار است. ثروتمند یا فقیر است. تازه کار یا با تجربه است؛ وظیفه ی ...
ادامه متن »مشاوره و آموزش در سازمان و شرکت
فواید مشاوره و آموزش در محل کسب و کار این روزها بازار مشاوره دادن و مشاوره گرفتن در حوزه ی مسایل متنوع شغلی و ارتقای سطح کیفیت و در امد فعالیتهای تجاری بسیتر داغ است. اصولا در دنیای امروز به طور ویژه، در خواست مشاوره در هر زمینه ای چه شغلی، چه تربیتی و چه مسایل میان فردی و غیره از نشانه های عقلانیت و دغدغه مندی درست و پسندیده است. ما انسانها این روز ها با مسایل و شرایط پیچیده ای در زندگی فردی و اقتصادی خود رو به رو هستیم اما نکته ی حائز اهمیت اینجاست که از ...
ادامه متن »پیش از مشاوره بازاریابی
برای درخواست مشاوره در حوزه ی مسایل شغلی، کسب و کار و فروش اولین گام چیدمان صحیحی از مشکلات پیش رو و یا سوالات موجود در حوزه ی کسب و کار ماست. چالش ها. مشکلات. نقاط قوت و به طور کلی چشم اندازی از آینده ی شغل خود را در نظر بگیرید. آنگاه خواهید دانست که قطعا استفاده از دانش، آگاهی و یا تجارب دیگران در کاهش خطرات و تنش های شغلی شما کارساز است. مشاورین حوزه ی کسب و کار میتوانند راهنمای شما باشند . آنها اغلب به طرق مختلفی این کار را انجام میدهند. یکی از این روشها ...
ادامه متن »مشاور بازاریابی و فروش
مشاور و مدرس بازاریابی و فروش
مشاوره بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاوره فروش، مشاوران بازاریابی، مشاور بازاریابی تبلیغات فروش و ارتباطات، مرکز مشاوره بازاریابی، وظایف مشاور فروش، کلینیک مشاور بازاریابی، علی خویه، مشاوره تبلیغات، عارضه یابی در مشاوره بازاریابی، مدرس crm، مشاور ارشد مدیر عامل، مشاوره بازاریابی اثربخش، مشاوره بازاریابی تبلیغات و فروش، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور مدیر عامل، مشاور بازاریابی و تبلیغات، راه اندازی سیستم و سازمان پخش و فروش مویرگی به صور، بازاریابی و فروش در شرایط بحران، مصاحبه با آقای علی خویه مدرس و مشاور در زمینه مدیر، مشاور مارکتینگ، مدر س بازاریابی marketing، مشاور بازاریابی marketing، تدریس بازاریابی marketing، ...
ادامه متن »تبدیل شدن به یک رهبر سازمانی
مترجم: فریبا ولیزاده تغییر موضع از نقشهای مهارتی و تخصصی به موقعیتهای رهبری در سازمان نه تنها شامل تغییر در نوع مسوولیتهای فردی است، بلکه منجر به تکامل ارزشهای فردی و بهبود احساسات افراد میشود. با پروفسور هرمینیا ایبارا از موسسه INSEAD در این خصوص گفتوگو داشتهایم. از نظر شما تعریف رهبر سازمانی چیست؟ من رهبری سازمانی را از نظر رفتاری تعریف میکنم. رهبر سازمانی شخصی است که توان هدایت گروهی را دارد و از عهده بسیج آنها به سوی هدفی خاص برمیآید. مهمترین ویژگی مشترک این افراد تفکر استراتژیک و توانایی تاثیرگذاری بر دیگران است. از نظر نگرشی میتوان ...
ادامه متن »فیلم مدیریت سازمان- علی خویه
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی
مشاوره و آموزش مدیریت منابع انسانی جلسه ۱: مدیریت منابع انسانی جلسه ۲: مشاوره منابع انسانی واحد ۳: طراحی شغل ، تعیین وظایف – ارزیابی منابع انسانی ۱ جلسه ۴: روند استخدام – Recruitment Process جلسه ۵: فرآیند انتخاب و شناسایی افراد با استعداد و کارآمد – Selection Process جلسه ۶: تکنیک های مصاحبه جلسه ۷: آموزش و ارزیابی -ارزیابی منابع انسانی ۲ جلسه ۸: فرهنگ کسب و کار Business Culture جلسه ۹: اخلاق کسب و کار Business Ethics جلسه ۱۰: انگیزه کارکنان جلسه ۱۱: روابط کارکنان جلسه ۱۲: تغییرات مدیریتی -ارزیابی ...
ادامه متن »دوره ی تخصصی MBA
Master in Business Administration (MBA) دوره ی تخصصی MBA مدرس: علی خویه توجه: بنابر درخواست ، این دوره می تواند در محل شرکت شما برگزار شود. هفته اول • حسابداری مالی Financial Accounting • اقتصاد • روش تحقیق دز کسب و کار E-Business and E-Commerce • کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیکی • رهبری و توسعه پایدار شرکت، قسمت ۱ – Corporate Sustainability هفته دوم • مدیریت استراتژیک • امور مالی شرکت • مدیریت مشتریان • بازاریابی بین المللی • رهبری، حکومت و توسعه پایدار شرکت، قسمت ۲ – Corporate Sustainability هفته سوم (وابسته به مساحت تخصص) بازار یابی • اخلاق ...
ادامه متن »فرآیند مدیریت سازمانی
رفتار سازمانی موضوع: فرهنگ در رفتار سازمانی فهرست: بخش اول: فرهنگ و انواع آن * نقدی گذرا بر سیر تطور و تحول تاریخی فرهنگ بخش دوم: فرهنگ سازمانی * تعاریف و ویژگی ها * مدل فرهنگ سازمانی شاین * چگونگی، شکل گیری ، تداوم و تغییر فرهنگ سازمانی * فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی * رابطه فرهنگ سازمانی و ساختار اجتماعی سازمان بخش سوم: فرهنگ در رفتار سازمانی تفاوت ها و تنوع های فرهنگی در سازمان ها * سازمان های چند ملیتی و مدیریت سازمان های چندفرهنگی * مدیران بین المللی * رفتار فرد در یک ...
ادامه متن »