آکادمی مذاکره ایران آکادمی زبان بدن ایران آکادمی مذاکره و فروش سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. http://negotiationschool.ir http://inegotiate.ir صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران http://instagram.com/negotiation_academy آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران در ایتا eitaa.com/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران در بله ble.ir/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران در گپ https://gap.im/negotiationacademy آکادمی ...
ادامه متن »برخی از دست نوشته ها و مطالب صفحات مجازی علی خویه
خنده تلخ اما واقعی. تحقیقات نشان داده ۴۲ درصد نابودی شرکت ها به خاطر مشکلات و مسائل داخلی است. به خاطر تبانی های رفتاری درونی و داخلی کارکنان و مدیران، به خاطر عدم توجه به قوانین و مقررات داخلی، به خاطر تعارض های مختلف درون واحدی. خود زنی ها و نقش بازی کردن های درون واحدی و غیره Khooyeh.ir به همین دلیل همیشه به شرکت ها و سازمان های کشورمان دو پیشنهاد همیشگی و کلی دارم مثل شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا؛ 🛎اول آموزش همگانی 🛎دوم آموزش همیشگی و مستمر Khooyeh.com به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم. ...
ادامه متن »علی خویه در اجرا
ادعا نمی کنیم بهترین هستیم اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ چرا دکتر علی خویه ۱۰ راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه دکتر ...
ادامه متن »دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش
دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا. نستله در استان گیلان رشت
ادامه متن »اصول وفنون مهارتهای گفتاری
کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن کاربردهای اصول و فنون مذاکره روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات انواع مذاکره روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان آشنایی با شیوه های فریب گونه و حیله های مذاکره کنندگان نا حرفه ای روش های وصول مطالبات اثربخش به صورت علمی و عملی روش های وصل مطالبات غیر علمی نحوه مذاکره با مشتریان ناراضی تاکتیک های و تکنیک ها و استراتژی های مذاکره ابزارهای وصول مطالبات محیط مذاکره در وصول مطالبات فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس ...
ادامه متن »اصول مذاکره موفق
در مذاکرات باید به منافع موجود در موضوعات توجه کرد و تمرکز خود را بر وضع عنوان شده و گفتارها و خواستههای ظاهری طرف معطوف نکنیم، به عبارت دیگر، در مذاکرات باید به آنچه موجب ایجاد منافع برای دو طرف میشود، توجه کرد و تمرکز بر موضع، الزاما موجب یک توافق منطقی نخواهد شد. هدف مذاکره درگیر کردن طرفین مذاکره کننده با بخشی از منافع موجود در مذاکره نیست، بلکه هدف مذاکره درگیر کردن طرفین مذاکره با حداکثر منافع مشروع موجود در مذاکره است. به عبارت دیگر، هدف مذاکره سازش یا حد وسط چیزی را گرفتن نیست، هدف مذاکره، بازی ...
ادامه متن »استراتژیهای چهارگانه مذاکره
فرو کردن سر در برفاجتناب و دوری گزیدن، نخستین استراتژی از استراتژیهای مذاکرهای است که در اینجا به آن میپردازیم اما باید دانست که این استراتژی را تا آنجا که ممکن است باید به تعویق انداخت و بهعنوان آخرین راه حل بهکار گرفت؛ چرا که یک استراتژی باز فعالانه و با رویکردی مملو از همکاری کم است و استراتژی اجتناب کمک چندانی به مقابله با مذاکره هراسی نمیکند و کسانی که دچار این مشکل هستند، به دفعات از آن در جریان مذاکراتشان بهره میبرند.کبک، حیوانی است که مظهر و نماد استفاده از این استراتژی در برخورد با عوامل بیرونی است ...
ادامه متن »روش و استراتژی مذاکرهکننده
واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره بهگونهای رفتار میکنند که افکار درونیشان بهراحتی قابل شناسایی است و در نتیجه میتوان واکنشها و تصمیمگیریهای بعدیشان را تا حد زیادی پیشبینی کرد، همانطور که یک شطرنجباز حرفهای، هر چقدر هم تلاش کند تا نیت و هدف اصلی از حرکت دادن مهره را پنهان کند، باز هم این امکان وجود دارد که دست او را خواند و فهمید که او چه استراتژی و هدفی را دنبال میکند. بنابراین شما هم میتوانید بر اساس گفتهها و واکنشهای طرف مقابلتان در مذاکره، به تمایلات و استراتژیهای مورد استفاده او ...
ادامه متن »مزیت طولانی شدن یک مصاحبه کاری
به عنوان بخشی از تحقیقات میدانی برای کتاب ما با عنوان « به رشد آنها کمک کنید و شاهد موفقیت آنها باشید»، از کارمندانی در آمریکای شمالی در مورد آخرین مکالمه شغلی فوقالعاده خود با مدیرشان پرسیدیم. پاسخها بهطور قابلتوجهی قابل پیشبینی بود و چیزی بین «هرگز» و «آنقدر دور بوده که اصلا یادم نمیآید» میشد. مدیران استعدادیابی باید پس از مصاحبه اولیه با کارمندان به پرسش و گفتوگو با آنها تا مدتها ادامه دهند تا اطمینان یابند که آنها در محیط کار شاد و بهرهور هستند. یکی از این افراد گفت: «مکالمه فوقالعادهای بود. رئیس من بسیار بهکار ...
ادامه متن »چگونه باید در مذاکره امتیاز داد و امتیاز گرفت؟
در این قسمت لازم است که دوباره بحث درباره استراتژی امتیاز دادن را پیش کشید و یادآوری کرد که امتیاز دادن، فقط زمانی بهترین و معقولترین استراتژی قلمداد میشود که شما در موضع ضعف آشکار قرار دارید، به نحوی که طرف مقابل شما کاملا از این ضعف شما آگاه است و میداند که گزینههای چندانی پیش روی خود ندارید. با این همه، بر این موضوع تاکید میکنم که تصمیمگیری در این مورد و اینکه میزان ضعف شما چقدر است بسیار حساس است و شما باید در این زمینه بسیار محتاطانه عمل کنید. شما به هیچ عنوان نباید به گونهای عمل ...
ادامه متن »