مذاکرات اثربخش

آکادمی مذاکره ایران آکادمی زبان بدن ایران آکادمی مذاکره و فروش

body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن

آکادمی مذاکره ایران آکادمی زبان بدن ایران آکادمی مذاکره و فروش سلام و درود بر شما همراهان گرامی. با تشکر از شما که یک دهه در کنار ما و همراه ما در آکادمی مذاکره ایران بودید. ما افتخار این را داشتیم که خدمتگزار شما باشیم. ما را در صفحه اینستاگرام کانال تلگرام و شبکه ها و کانال های داخلی دنبال کنید. http://negotiationschool.ir http://inegotiate.ir صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران http://instagram.com/negotiation_academy آکادمی مذاکره ایران در تلگرام https://t.me/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران  در ایتا eitaa.com/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران در روبیکا https://rubika.ir/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران  در بله ble.ir/negotiationacademy آکادمی مذاکره ایران  در گپ https://gap.im/negotiationacademy آکادمی ...

ادامه متن »

برخی از دست نوشته ها و مطالب صفحات مجازی علی خویه

علی خویه مشاور مربی کوچ ومنتور کسب و کار مدیریت فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

خنده تلخ اما واقعی. تحقیقات نشان داده ۴۲ درصد نابودی شرکت ها به خاطر مشکلات و مسائل داخلی است. به خاطر تبانی های رفتاری درونی و داخلی کارکنان و مدیران، به خاطر عدم توجه به قوانین و مقررات داخلی، به خاطر تعارض های مختلف درون واحدی. خود زنی ها و نقش بازی کردن های درون واحدی‌ و غیره Khooyeh.ir به همین دلیل همیشه به شرکت ها و سازمان های کشورمان دو پیشنهاد همیشگی و کلی دارم مثل شرکت ها و برندهای بزرگ دنیا؛ 🛎اول آموزش همگانی 🛎دوم آموزش همیشگی و مستمر Khooyeh.com به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم. ...

ادامه متن »

علی خویه در اجرا

دکتر علی خویه مشاور مربی و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی khooyeh.ir

    ادعا نمی کنیم بهترین هستیم اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند   چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است. چرا دکتر علی خویه ۱ چرا دکتر علی خویه ۲ چرا دکتر علی خویه ۳ چرا دکتر علی خویه ۴ چرا دکتر علی خویه ۵ چرا دکتر علی خویه ۶ چرا دکتر علی خویه ۷ چرا دکتر علی خویه ۸ چرا دکتر علی خویه ۹ چرا دکتر علی خویه ۱۰ راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه دکتر ...

ادامه متن »

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش

دوره تکنیکهای فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی- مدرس علی خویه

دوره تکنیک های فروش حرفه ای مذاکره اثربخش و تکنیک های متقاعد سازی در بین پرسنل فروش سن ایچ . ردبول . شریسا.  نستله در استان گیلان رشت

ادامه متن »

اصول وفنون مهارتهای گفتاری

کشف استعدادهای بیان و استفاده از آن در مناسبات اجتماعی آگاهی نسبت به ضعف های گفتاری و رفع آن کاربردهای اصول و فنون مذاکره روشهای مختلف مذاکره برای وصول مطالبات انواع مذاکره روش های جلوگیری از حیله و نیرنگهای مذاکره کنندگان آشنایی با شیوه های فریب گونه و حیله های مذاکره کنندگان نا حرفه ای روش های وصول مطالبات اثربخش به صورت علمی و عملی روش های وصل مطالبات غیر علمی نحوه مذاکره با مشتریان ناراضی تاکتیک های و تکنیک ها و استراتژی های مذاکره ابزارهای وصول مطالبات محیط مذاکره در وصول مطالبات فرایند مذاکره حرفه ای مذاکرات به روش سنتی مذاکرات مبتنی بر موضع گیری مذاکره نرم و ملایم شناخت و اشرافیت به ضعفهای گفتاری تقویت تنفس ...

ادامه متن »

مدیریت تعارض و مذاکره

دیدگاه‌های متفاوتی در مورد تعارض وجود دارد و محققان در مورد آن پژوهش‌های زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند راهنمایی‌های خوبی برای مدیران اجرایی فراهم کنند. هر چند که هنوز باید در جوامع مختلف پژوهش‌های مربوط انجام گیرد. در یک پژوهش از مدیران خواسته شده است که مهم‌ترین عامل موثر در موفقیت خود را بیان کنند، اکثریت بیان داشته‌اند که توانایی برخورد با تعارض مهم‌ترین نقش را در موفقیت آنان داشته است. روان‌شناسان بیشتر تضادهای درونی و جامعه‌شناسان بیشتر به جنبه اجتماعی تعارض یعنی تضادهای میان افراد و گروه‌ها پرداخته‌اند. نظریه‌پردازان مدیریت بیشتر به تعارض‌های میان‌فردی و میان‌گروهی پرداخته‌اند. صاحبنظران معانی ...

ادامه متن »

مذاکره ناب

 مفهوم ناب (lean) به معنای عاری از هرگونه اتلاف است و این مفهوم اولین بار در شرکت «تویوتا» با واژه «تولید ناب»(lean Production) مطرح شد، تولیدی که ضایعات و تلفات در آن صفر است. در علم ارتباطات و بهتر بگوییم «مهارت‌های ارتباطی» (Communication Skills) موضوع ارتباط ناب و مذاکره ناب می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. ارتباط و مذاکره‌ای که عاری از هرگونه اتلاف هزینه‌های زمانی، مالی، نیروی انسانی و… باشد می‌تواند منجر به سود و افزایش کیفیت شود. اگر فن مذاکره را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فنون ارتباطات انسانی فرض کنیم به صورت ساده می‌توانیم برای آن سه مرحله در ...

ادامه متن »

قوانین طلایی در مذاکره

قوانین طلایی در مذاکره  قبل از هر چیز به خاطر داشته باشیم که هیچ قانون مطلقی در مذاکره وجود ندارد. به عبارتی باید به یاد داشته باشیم که تمام قوانین مذاکره، قوانین «مرتبه دو» هستند. به معنای اینکه مطلق نیستند اما در مجموع رعایت آنها منافع بسیار بیشتری را در مقایسه با ضررها و هزینه‌های احتمالی ایجاد می‌کند. در ادامه تعدادی از این قوانین را مرور می‌کنیم. • مواجهه با دروغ در مذاکره؛ از جمله قوانین توصیه شده در مذاکره این است که اگر کسی در مذاکره به شما دروغ گفت و شما متوجه شدید که او دروغ می‌گوید، نباید ...

ادامه متن »

اصول مذاکره موفق

در مذاکرات باید به منافع موجود در موضوعات توجه کرد و تمرکز خود را بر وضع عنوان شده و گفتارها و خواسته‌های ظاهری طرف معطوف نکنیم، به عبارت دیگر، در مذاکرات باید به آنچه موجب ایجاد منافع برای دو طرف می‌شود، توجه کرد و تمرکز بر موضع، الزاما موجب یک توافق منطقی نخواهد شد. هدف مذاکره درگیر کردن طرفین مذاکره کننده با بخشی از منافع موجود در مذاکره نیست، بلکه هدف مذاکره درگیر کردن طرفین مذاکره با حداکثر منافع مشروع موجود در مذاکره است.  به عبارت دیگر، هدف مذاکره سازش یا حد وسط چیزی را گرفتن نیست، هدف مذاکره، بازی ...

ادامه متن »

استراتژی‌های چهارگانه مذاکره

فرو کردن سر در برفاجتناب و دوری گزیدن، نخستین استراتژی از استراتژی‌های مذاکره‌ای است که در اینجا به آن می‌پردازیم اما باید دانست که این استراتژی را تا آنجا که ممکن است باید به تعویق انداخت و به‌عنوان آخرین راه حل به‌کار گرفت؛ چرا که یک استراتژی باز فعالانه و با رویکردی مملو از همکاری کم است و استراتژی اجتناب کمک چندانی به مقابله با مذاکره هراسی نمی‌کند و کسانی که دچار این مشکل هستند، به دفعات از آن در جریان مذاکراتشان بهره می‌برند.کبک، حیوانی است که مظهر و نماد استفاده از این استراتژی در برخورد با عوامل بیرونی است ...

ادامه متن »