برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما
بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی
بازاریابی و فروشندگی لوازم خانگی - یخچال ، اجاق گاز، فر و ماکروویو، لباس شویی، ظرف شویی

افزایش فروش لوازم خانگی

عوامل موثر در وفاداری مشتریان در صنعت لوازم خانگی

سبک تصمیم گیری مشتریان در خرید لوازم خانگی به شکل زیر می باشد

در واقع به این قضیه می پردازیم که مشتریان لوازم خانگی هنگام خرید، بر چه مبنایی انتخاب می کنند و به چه علت هایی خرید می کنند؟

تمرکز روی هر یک از عوامل زیر می تواند موجب افزایش فروش و وفاداری مشتریان شود.

  1. ایده آل خواهی و حساسیت نسبت به کیفیت کالا
  2. حساسیت مشتریان به نام تجاری و برند لوازم خانگی
  3. حساسیت مشتریان نسبت به جدید بودن و مد بودن کالا
  4. لذت گرایی و تمایل به خرید به عنوان سرگرمی
  5. حساسیت نسبت به قیمت و ارزش مورد تبادل
  6. تمایلات بدون برنامه ریزی و قصد قبلی در خرید
  7. سردرگمی مصرف کننده به واسطه ی انتخاب های فراوان
  8. عادت گرایی وفاداری نسبت به یک برند مخصوص

 

علی خویه، مشاور فروش و بازاریابی
بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

علی خویه، مدرس دوره های تخصصی مدیریت، بازاریابی، برندینگ، فروش، تبلیغات و مذاکره

سرفصل های کلی دوره های آموزشی

سرفصل های کلی دوره های آموزشی حسابداری | کسب و کار و ...