برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

کارآفرین ها بخوانند

۱- ریچارد هاروک، یک سرمایه‌گذار خطرپذیر، این توصیه را برای کارآفرینان آینده دارد و می‌گوید: «افزایش سرمایه همیشه بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که شما می‌اندیشید و معمولا زمان بیشتری می‌برد. پس برای آن برنامه داشته باشید»

۲) اهداف خود را بشناسید. رایان آلیس، یکی از ‌بنیانگذاران iContact اشاره کرده است که هدف نهایی در ذهن شما، هر روز تضمین می‌کند که با کار و تلاش کردن به سمت هدف خود رفته و به آن برسید. هر روز باید اهداف خود را در ذهن مرتب کرده و مدام آنها را به خود یادآور شویم.

۳) از اشتباهات درس بگیرید. بسیاری از کارآفرینان به این اشاره دارند که اشتباهات ما بهترین معلم برای ما هستند.  زمانی که شما از اشتباهات خود درس بگیرید حتی اگر در ابتدا شکست خورده باشید به موفقیت نزدیک‌تر و به سوی آن حرکت می‌کنید.

۴) مشتری خود را بشناسید. دیو توماس، بنیان‌گذار Wendey شناختن مشتری را یکی از سه عامل موفقیت از نظر خود می‌داند. آنهایی را که بهتر می‌توانید به آنان خدمت دهید را بشناسید و سپس شما قادر به ارائه راه‌حل‌هایی که آنان نیاز دارند، خواهید بود.

۵) از شکایات بیاموزید. بیل گیتس گفته است که ناراضی‌ترین مشتری شما بزرگ‌ترین منبع یادگیری برای شما است. اجازه دهید که مشتریان ناراضی به شما یادآور شوند که حفره‌های خدمات شما چیست.

۶) برای پولی که مشتریان می‌دهند از آنها بپرسید.  شما باید به‌طور مستقیم از مشتریان خود بازخورد بگیرید و سپس به آنچه آنها می‌گویند با دقت گوش کنید.

۷) عاقلانه خرج کنید.  وقتی که شما پولی را درکسب‌وکار خود خرج می‌کنید مراقب باشید که این خرج کردن عاقلانه باشد. خرج‌کردن سرمایه‌ها برای کارهای احمقانه و تمام کردن پول‌ها بسیار ساده است.

۸) صنعت خود را بشناسید.  تونی هسیه، بنیانگذار زاپوس می‌گوید: «بازی‌هایی که آنها را نمی‌فهمید انجام ندهید حتی اگر ببینید که افراد زیادی مشغول پول درآوردن از آن هستند. به راستی که درک شما از صنعت، کلیدی برای داشتن موفقیت است.»

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas

بوم مدل کسب و کار Business Model Canvas  گردآوری و تهیه : ...