خدمات مشاوره، طراحی سیستم های بازاریابی
تعریف مدیریت بازاریابی:
« مدیریت بازاریابی، فرآیند تجزیه و تحلیل، طرح ریزی، اجرا و کنترل برنامه های تعیین شده برای فراهم آوردن مبادلات مطلوب با بازارهای موردنظر، به منظور دستیابی به اهداف سازمان است»
امروزه یکی از دغدغه های اساسی مدیران، تعیین سهم محصولات و خدمات سازمان در بازار هدف است. از طرفی برای ماندگاری در بازار، شناخت ابعاد ۹ گانه بازار (بازارگرایی، بازارشناسی، بازاریابی، بازارسازی، بازارگردی، بازارسنجی، بازارگرمی، بازارداری، بازارگردانی) بسیار مهم است تا بتوانیم با توجه به ابعاد ۸ گانه تقاضا (تقاضای منفی، عدم وجود تقاضا، تقاضای پنهان، تقاضای کندشونده، تقاضای نامنظم، تقاضای کامل، تقاضای بیش از حد، تقاضای ناسالم) تعادل و ماندگاری کالا و خدمات را با کسب رضایت مشتریان فراهم می نماییم.
خدمات:
اصول بازاریابی
• بازاریابی داخلی
• نمادهای بازاریابی
• قانون، توصیه ها، مراحل بازاریابی
• شاخص های سازمانی
• ایده های بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
• تحقیقات بازاریابی
• سنجش افکار
• بسته بندی کالا و بازاریابی
اصول مشتری مداری
• جایگاه مشتری مداری در سازمان
• عوامل موثر در رضایت مشتری
• انگیزه و روانشناسی مشتریان
ارتباطات بازاریابی
• روشهای ارتباط موثر با مشتریان
• رازهای موفقیت فروشنده
• مذاکرات تجاری
تبلیغات و روابط عمومی کارآمد
• روابط عمومی اثربخش
• روش های تبلیغات
• آمیخته بازاریابی
• امور فرهنگی و نمایشگاه ها
بازاریابی الکترونیکی
• اصول بازاریابی الکترونیکی
• طراحی بازاریابی الکترونیکی
• هفتاد نکته بازاریابی الکترونیکی