به نام او که همه هستی از اوست
لیست کتاب های دکتر علی خویه همراه با شماره ناشر جهت تهیه کتاب ها( اگر در گوکل سرچ بفرمایید خیلی از وب سایت ها به صورت اینترنتی و مجازی به فروش می رسانند)
Khooyeh.ir
۱- کتاب سبک های تبلیغات همراه با دکتر محمود محمدیان – انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴ در بازار به اتمام رسیده در حال چاپ دوم
۲- کتاب تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی همراه با دکتر احمد روستا – انتشارات سیته تهران ۷۷۵۰۹۳۳۹ و ۷۷۶۷۰۱۸۳ تاکنون با افتخار به چاپ پنجم رسیده
۳- کتاب مدیریت استراتژیک تبلیغات به همراه دکتر احمد روستا – انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴
۴- کتاب مهندسی ذهن و ان ال پی در بازاریابی تبلیغات و فروش به همراه دکتر احمد روستا انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴
۵- کتاب تریز و مهندسی خلاقیت در بازاریابی به همراه دکتر احمد روستا انتشارات رسا تلفن تهران: ۶۶۹۰۷۷۱۲ و ۸۸۸۳۴۸۴۵ و ۸۸۸۳۴۸۴۴
۶- کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان و مهندسی فروش تالیف ترجمه دکتر علی خویه – انتشارات دیدآور تلفن تهران ۶۶۹۵۴۷۴۸ و ۶۶۹۶۱۶۴۱ با افتخار به چاپ هفتم رسیده است
۷- کتاب مدیریت بازاریابی املاک و متسغلات ترجمه دکتر علی خویه – انتشارات دیدآور تلفن تهران ۶۶۹۵۴۷۴۸ و ۶۶۹۶۱۶۴۱ با افتخار به چاپ هفتم رسیده است
۸- کتاب مدیریت استراتژیک توزیع و پخش فروش تالیف ترجمه دکتر علی خویه – انتشارات دیدآور تلفن تهران ۶۶۹۵۴۷۴۸ و ۶۶۹۶۱۶۴۱ با افتخار به چاپ دوم رسیده است
۹- کتاب مدیریت و مهندسی برند – تالیف ترجمه دکتر علی خویه انتشارت دیباگران تهران ۶۶۴۱۰۰۴۶
۱۰- کتاب امپراطوری حکومت دیجیتالی تالیف ترجمه دکتر علی خویه انتشارت دیباگران تهران ۶۶۴۱۰۰۴۶
۱۱- کتاب بازاریابی مشتری سازی تالیف ترجمه دکتر علی خویه انتشارت دیباگران تهران ۶۶۴۱۰۰۴۶
۱۲- کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی تالیف ترجمه دکتر علی خویه انتشارت دیباگران تهران ۶۶۴۱۰۰۴۶
۱۳- کتاب بازاریابی و فروش ویروسی مویرگی تالیف ترجمه دکتر علی خویه انتشارت دیباگران تهران ۶۶۴۱۰۰۴۶
۱۴- کتاب اسرار تجارت بین الملل تالیف و ترجمه دکتر علی خویه انتشارات مهربان نشر تهران ۶۶۹۷۸۲۶۷
صفحه اینستاگرام علی خویه
کانال تلگرام
تصاویر و معرفی کتاب های دکتر علی خویه
درباره مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری (برند)
برندسازی، خلق برند و مهندسی برند فقط کار یک گرافیست آشنا به امور گرافیکی نیست. برند فقط یک آرم، لوگو و زیبایی ظاهری یک نشان و داشتن یک ایده خلاقانه در شعار و شیوه تبلیغات نیست. برندسازی و خلق برند، فقط کار یک آژانس تبلیغاتی یا رسانهدار نیست. برندسازی کار یک تیم از متخصصان حوزه مشتری مداری، مدیریت استراتژیک، منابع انسانی، بازاریابی، تبلیغات، گرافیک، فروش، جامعه شناسی، روانشناسی، فلسفه و…. است. امروزه مؤسسات، شرکتها، سازمانها و بنگاههای تولیدی و تجاری بهشدت با مسأله برند و برندسازی درگیر هستند و این موضوع با توجه به محیط رقابتی بازار و پیشرفت علم و تکنولوژی از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار شده است. مدیران بازاریابی، مجریان تبلیغاتی، هنرمندان و تمامی افرادی که بهنحوی با برند سروکار دارند، هر چه از علم و دانش برند اطلاعات بیشتری داشته باشند، می توانند در تدوین و اجرای استراتژیهای برندسازی خود با آگاهی بیشتر و اثربخشی عمیق تری عمل کنند. امید است، این کتاب گامی هرچند کوچک در راه خدمت به دستاندرکاران این حوزهها باشد.
درباره کتاب اصول بازاریابی توزیع پخش و فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی ترکیبی دکتر علی خویه
برندسازی را با فروش شروع کنید.
Khooyeh.ir
در دنیای امروز اگر کالا و خدمات شما دست مشتری و مصرف کننده نهایی نرسد انتظار برندسازی و موفقیت در کسب و کار نداشته باشید.
((شعری که دست مخاطبش نرسد، شعر نیست.))
محصول و خدمات هم اگر دست مشتری نرسد نمیتواند رشدی داشته باشد.
به گفته کاتلر پدر بازاریابی دنیا، بهترین روش رشد ارتقا برند و برندسازی؛ بازاریابی و فروش مویرگی است.
پس از سالها تجربه اجرایی در امر بازاریابی و فروش مویرگی، هیبریدی، ترکیبی، پخش گرم و سرد؛ با گردآوری ادبیات این موضوع و تجربیات خود بر آن شدیم تا مجموعه پیش رو را برای خدمترسانی به دستاندرکاران تولید خدمات و محصول و علاقمندان حوزه بازاریابی توزیع پخش و فروش تقدیم کنیم.
Instagram.com/Doctorsales.ir
این مجموعه میتواند برای کلیه کارآفرینان و نقشآفرینان کسب و کار کشور و تک تک کارکنان و علاقمندان حوزه بازاریابی فروش و برند کاربرد داشته باشد.
Mooyragi.ir
Moyragi.ir
Moyragi.blogfa.com
Moyragi.blog.ir
به داشتن همراهانی مثل شما افتخار می کنم.
درباره کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی دکتر علی خویه
اینستاگرام در سطح دنیا کاربران بسیاری دارد و تقریبا یکی از مهمترین و محبوبترین شبکههای اجتماعی محسوب میشود که امکان تعامل افراد را به شکلی سریعتر و موثرتر فراهم آورده است. تقریبا ۴۴% افرادی که از اینستاگرام استفاده میکنند اصلی ترین دلیل خود در استفاده از این شبکه اجتماعی را جستجو کردن برند و محصولات برتر اعلام کرده اند. شبکه اجتماعی اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرمخاطب و محبوب در بین کاربران فضای مجازی به شمار می رود. این شبکه با قابلیت ها و امکانات بروز خود توانسته نظر بسیاری از کسب و کارها را برای بازاریابی اینترنتی، به خود جلب کند. امروزه میبینیم که افراد زیادی با طیف های سنی مختلف از این شبکه استفاده میکنند و نکته جالب اینکه بیشتر کاربران فعال در این شبکه قشر جوان جامعه هستند و از این شبکه استفاده میکنند.البته باید گفت که کشور ما ایران با ۲۴ میلیون کاربر اینستاگرامی جز ده کشور اولی است که از این شبکه استفاده میکنند. با توجه به این نکات باید بتوانیم کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده و مهم تر اینکه بتوانیم کالاها و خدمات خود را به فروش برسانیم. کتاب بازاریابی و فروش اینستاگرامی کمک می کند تا برای خدمات و محصولات خود بازاریابی و فروش کاربردی انجام داده و در دنیای اینستاگرام پول و درآمد کسب کنید.
معرفی کتاب بازارسازی
درباره کتاب بازار سازی
جیم کالینز در کتاب (ساختن برای ماندن) به نکته مهمیاشاره میکند که “رمز ماندن، خوب ساختن است” اگر هر چیزی را خوب بسازید ماندگاری بالایی خواهد داشت. اگر یک ساختمان را خوب بسازید عمر خوبی خواهد داشت. اگر یک زندگی مشترک بین دو نفر خوب ساخته شود، زندگی این دو زوج دوام زیادی خواهد داشت. اگر یک کالایی با کیفیت ساخته شود باعث رضایت مشتریان و برندسازی و عمر طولانی شرکت و برند خواهد شد. “بازارسازی” مقدمهای برای ساختن پی و ستونهای محکم هر کسب و کاری است. اگر مشتری خوبی ساخته باشید میتوانید یک برند خوب ایجاد کنید. اگر مشتریسازی قدرتمندی داشته باشید میتواند یک شرکت موفق پایهگذاری کرده و در کسب و کار خود موفق باشید. در این کتاب مؤلفان با گردآوری برخی از مطالب و تغییر برخی از مفاهیم مهم بازاریابی فروش و برند، سعی در ایجاد یک فرهنگ و کلمه کلیدی بسیار مهم به نام “مشتریسازی” دارند تا با جلب توجه به این مفهوم، زیرساختهای تجارت، بازرگانی، کسب و کار، برند و بازاریابی سرو شکل تازهای گرفته واین موضوع از منظر تازهای دیده شود. امید است این کتاب خدمت کوچکی باشد به تمامیدستاندرکاران رشتههای مدیریت، بازرگانی، بازاریابی، برند، فروش، تبلیغات و تمام کسانی که به هر شکل ممکن با مشتری، مشتریان و مخاطبان خود سر و کار دارند و میخواهند مشتریسازی خوبی داشته باشند تا ماندگار و مانا باشند. خوب بسازید تا بمانید.
در کتاب بازارسازی نوشته دکتر علی خویه و فهیمه احمدی با روشها و فرآیندهای اجرایی مشتریسازی، بازارگرمی، مشترییابی و برندسازی عملی آشنا میشوید.
مجموعه پیش رو، مجموعهای جامع از مباحث بازاریابی و مشـتریسـازی اسـت، کـه حاصل تلاش دکتر علی خویه و همکاران و دانشجویاناش برای خـدمت بـه علاقـهمنـدان ایـن حوزه است. در چندین کلاس و کارگاهی که خویه در حوزه بازاریابی برگزار کـرده، مطالـب زیادی توسط دانشجویان کلاسها گردآوری شده است که دکتر، ترجمهها، جـزوات و مطالـب خـود را نیز به آن افزوده و سعی کرده، تـا تمـام جـزوات و دسـت نوشـتههـا و مطالـب تحقیقاتی و ترجمهای فراگیران خـود را ، در یـک مجموعـه جمـع آوری کند، تـا بـرای علاقهمندان و فراگیران بهعنوان یک کتاب و جـزوه جـامع در حوزه یه بازاریابی و مشتریسازی قابل استفاده باشد.
خواندن کتاب بازارسازی را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم
علاقه مندان به حوزه بازاریابی و برندسازی و دانشجویان و فراگیران این حوزه.
نقد و بررسی کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات
در دنیای امروز تبلیغاتی که در خیابانها نصب میشود یا در تلویزیون و سایر رسانهها به نمایش گذاشته میشود، کارایی خود از دست داده است و نمیتواند بر مخاطب تاثیر قابل توجهی بگذارد. این دسته از تبلیغات مستلزم بودجههای کلان است، اما با این حال بازدهی شایان توجهی نخواهد داشت. دنیای بازاریابی و تبلیغات ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، بنابراین استفاده از برخی تکنیکها به مجریان کمک خواهد کرد تا اثربخشی تبلیغات را افزایش دهند. کتاب «تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات» به مخاطب میآموزد چگونه نگرشی نو نسبت به استراتژیهای متداول بازاریابی داشته باشند و ابزارهای قدرتمند برای تبلیغات استفاده کنند.
دربارهی کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات دکتر علی خویه
کتاب «تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات» برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ توسط انتشارات سیته منتشر شد. این کتاب ابتدا به مهمترین ابزار دنیای تبلیغات یعنی مزیت رقابتی میپردازد. مفاهیم و اصول تکنیکها و تاکتیکهای تبلیغات را مورد بررسی قرار میدهد. از آنجایی که دنیای تبلیغات دائما در حال تغییر و تحول است، این اصول به طور دائم به بهروز رسانی نیاز دارند. نویسندگان نیز برخی از تکینکهای نو و جدید را مطرح میکنند. خلاقیت از دیگر مفاهیمی است که در دنیای تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد و استفاده از برخی تکنیکها میتواند پیروزی آن را تضمین کند.
از دیگر تکنیکهایی که میتواند اثربخشی تبلیغات را افزایش دهد، پرداختن به مسائلی است که مخاطب با آنها ارتباط نزدیک دارد، مثلا الهام گرفتن از آثار و سبکهای هنری یا ورزش میتواند توجه مخاطب را به خوبی جلب کند. سایر تکنیکها نیز از سایر علوم مرتبط مانند مدیریت و بازرگانی استخراج میشود. آینده پژوهی و استفاده از مدلهای آن از دیگر راهکاری تاثیرگذار مضاعف بر مخاطب از طریق تبلیغات است.
فصلهای کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات
فصل ۱: مزیت رقابتی تبلیغات
فصل ۲: مفاهیم و مبانی
فصل ۳: تاکتیکها و تکنیکهای نوین (رایانههای و اینترنتی)
فصل ۴: تاکتیکها و تکنیکهای خلاق در تبلیغات
فصل ۵: تاکتیکهای مبتنی بر ورزش
فصل ۶: تاکتیکها و تکنیکهای مبتنی بر هنرهای تجسمی, سینما و ادبیات
فصل ۷: تاکتیکهای مدیریتی و بازرگانی در تبلیغات
فصل ۸: مدلها و تاکتیکهای مدیریتی و مهندسی در تبلیغات
فصل ۹: تاکتیکها و استراتژیهای آیندهپژوهی در تبلیغات
فصل ۱۰: تاکتیکها و تکنیکهای روانشناسی در تبلیغات
فصل ۱۱: راهی به سوی آینده
دربارهی نویسندگان کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات
نام احمد روستا برای افرادی که در رشتههای مدیریت و بازاریابی تحصیل میکنند، اسمی آشناست. دکتر احمد روستا عضو هیات علمی دانشکدهی مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی است. او در سال ۱۳۲۷ به دنیا آمد و تحصیلات خود را در تا مقطع کارشناسی ارشد در ایران ادامه داد و دکترای خود را در رشتهی مدیریت از دانشگاه برادرفورد انگلیس اخذ کرده است. دکتر روستا آثار متعددی را به زبان فارسی برگردانده است و یکی از چهرههای سرشناس رشتهی بازاریابی در ایران به شمار میآید. او علاوه بر تدریس در دانشگاه دورهها و سمینارهای اموزشی متعددی را در دانشگاههای صنعتی شریف، علامه، دانشگاه تهران ودانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار کرده و به عنوان مشاور پروژههای مختلف در وزاتخانهها، نهادها و شرکتهای دولتی و خصوصی حضور داشته است. از آثار دکتر احمد روستا میتوان کتابهای «بازاریابی صنعتی»، «انقلاب شبکههای اجتماعی» و «شکستهای نامهای تجاری» اشاره کرد.
دکتر علی خوبه یا دکتر خویی نیز برگزار کننده و مدرس دورههای برندینگ، فروش و مدیریت است و بیش از ۱۹ سال فعالیت اجرایی داشته است. او همچنین ترجمهی ۱۲ اثر تخصصی در این حوزه را بر عهده داشته که از میان آنها میتوان به کتابهای «مدیریت و مهندسی نام و نشان تجاری»، «امپراطوری و حکومت دیجیتالی – بازاریابی دیجیتال» و «مدیریت استراتژیک توزیع و پخش» اشاره کرد.
در بخشی از کتاب تاکتیکها و تکنیکهای تبلیغات میخوانیم
به نظر برخی از صاحب نظران، تبلیغات علم تشخیص آینده است و با تبلیغات باید بتوان آیندهی یک کمپین فروش را پیش بینی کرد. به همین علت مستلزم استفاده از تکنیکهایی برای پیش بینی آیندهی تبلیغات است. آینده یک امر تبلیغاتی ذاتا غیر قابل شناخت است..
ما میتوانیم رخدادهای تبلیغات آینده را به صورتهای غیرمتحمل و محتمل و همچنین مطلوب و نامطلوب تقسیمبندی کرده سپس اقداماتی انجام دهیم تا احتمال رخدادهای مطلوب تبلیغات افزایش یابد. یا برعکس از ظهور رخدادهای محتمل اما نامطلوب جلوگیری کنیم.
افرادی که داراییهای خود را بیمه می کنند و کسانی که هنگام رانندگی از کمربند ایمنی استفاده میکنند. عملا از این الگوی فکری بهره میجویند. روشها و تکنیکهای مختلفی دربارهی آیندهپژوهی ابداع شده است و در علوم مختلف به کار برده میشود.
روش برنامه ریزی برپایهی سناریو برخلاف برخی روشهای آینده پژوهی هیچ ادعایی درباره پیش بینی قطعی و مطمئن آینده نمیکند. در عوض در برنامهریزی بر پایهی سناریو، با استفاده از اطلاعات موجود و همچنین واقعیتهای برگرفته از علوم طبیعی، جامعه شناسی, اقتصاد و غیره چندین داستان منطقی و منسجم دربارهی آینده تبلیغات تدوین میشود.
با استفاده از این سناریوها می توان استراتژیها و تاکتیکهایی پابرجا را پیدا کرد؛ استراتژیهایی که صرف نظر از اینکه کدام یک از داستانهای مذکور در آینده رخ خواهند داد، عملکردی خوب و رضایت بخش به دنبال داشته باشند. پابرجایی استراتژی ها فقط در صورتی محقق میشود که هریک از سناریوها با دیگر سناریوها تفاوت اساسی و چشمگیر داشته باشند.
به کمک سناریوهایی اساسا متفاوت و مکمل میتوان به تقریب خوبی از آیندهی واقعی تبلیغات (یعنی چیزی که نهایتا اتفاق میافتد) دست یافت. الزام تدوین سناریوهای اساسا متفاوت گاهی اوقات موجب میشود که برخی داستانهای «ناخوشایند» و حتی اغراق آمیز دربارهی آیندهی تبلیغات نوشته شوند. اما باید توجه کرد که با کاربرد این سناریوها میتوان هنگام تدوین استراتژیهای پا برجا فرضیات کلیدی و تاثیرگذار بر تبلیغات و اثربخشی آن را بهتر و عمیقتر آزمود. علاوه بر این، از طریق سناریوسازی برای تبلیغات میتوان عوامل کلیدی و تاثیرگذار در آیندهی تجارت و سود و زیان ناشی از تبلیغ را شناسایی کرد. به طور خلاصه، برنامهریزی بر پایهی سناریو شامل چند مرحله است. نخست موضوع تصمیم گیری تبلیغات شفاف میشود. موضوع تصمیم شاید محدود و نسبتا کوچک باشد. مثلا تصمیمگیری دربارهی تبلیغات بازاریابی برای یک محصول خاص و شاید بسیار گسترده و بزرگ یا تصمیمگیری استراتژیک دربارهی جایگاه تبلیغات آتی یک سازمان، یک شرکت یا حتی یک کشور.
درباره ما
بخش اول : معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه
- مدرس دانشگاه،
- دارای بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
- مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
- عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
- دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
- دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
- مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
- ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
- سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
- مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
- عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
- دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره
- گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …
برخی از خدمات گروه:
- ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
- اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
- مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
- مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی
- دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
- اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب،
- راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،
- بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید،
- بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی،
- ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادیفروش،
- اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
و ….
هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
- سیسستم های مدیریتی، ایزو ، برند، بازاریابی و فروش
- فکرافزار سازمانی ، منابع انسانی و رفتار سازمانی
- سیستم سازی و مدیریت سیستمی سازمان
- روانشناسی صنعتی و فروش
- آزمون DISC و MBTI و آزمون های استخدامی و روانشناسی و حل مسائل روانشناسی پرسنل، مذاکره و فن بیان
- مدیریت استراتژیک. تدوین برنامه استراتژیک و تقویت تفکر استراتژیک پایه ای در تمام سطوح سازمان
- مارکتینگ پلن، بیزنس پلن، سیلز پلن و IMC و IBMCو SP و …
- تدوین برنامه افزایش فروش و ارتقا بهره وری و برندسازی حرفه ای و برنامه های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی و SEO و …
- سازماندهی سیستم فروش و استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش از صفر تا صد به طور کاملا علمی و حرفه ای
- رصد و تحلیل بازار و رقبا و تحقیقات بازار
- برگزاری کارگاه های آموزشی همایش و سمینارهای تخصصی در محل شرکت
- چیدمان فروش و طراحی ساختار فروش و فروشگاه
- اجرای سیستم های کنترل کیفیت، مدیریت تولید و محصول و R&D
- مشاوره تخصصی در زمینه خرده فروشی و کانال های توزیع و پخش، فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی
سوابق آموزشی
در حوزه مدیریت،بازاریابی،فروش، تبلیغات،برندو خلاقیت
- مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران، اقتصاد و …
- موسس و مجری مدرسهبازاریابیوفروشایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی وبازاریابیایران
- موسس و مجری آکادمی مذاکره ایران
- مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
- تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آکادمی توف ایران-آلمان، موسسه مشاوران، آموزشگاهEMBUمالزی ، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و …
درباره ما
درباره ما
بخش اول : معرفی مدیر عامل
استاد علی خویه
- مدرس دانشگاه،
- دارای بیش از ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای از فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت
- مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
- عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
- دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
- دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
- مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
- ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
- سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
- مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
- عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
- دارای تجربه فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش
بخش دوم: معرفی گروه آموزش و مشاوره
- گروه آموزش و مشاوره مدیریت gmas.ir ، متشکل است از اساتید برتر ، باتجربه و حرفه ای، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ، با سرپرستی استاد علی خویه www.khooyeh.com و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه مدیریت بازاریابی، برند، مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(crm) در سازمانهای ملی و بین الملی و صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و … از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و …
برخی از خدمات گروه:
- ارایه بیش از ۵۰۰۰ ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
- اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی،
- مدیریت برند و برندسازی حرفه ای اصولی علمی
- مشاور بازاریابی مدرن، دیجیتال مارکتینگ شبکه های مجازی و اجتماعی
- دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
- اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب،
- راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،
- بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید،
- بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی،
- ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادیفروش،
- اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
و ….
هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (crm) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.
- سیسستم های مدیریتی، ایزو ، برند، بازاریابی و فروش
- فکرافزار سازمانی ، منابع انسانی و رفتار سازمانی
- سیستم سازی و مدیریت سیستمی سازمان
- روانشناسی صنعتی و فروش
- آزمون DISC و MBTI و آزمون های استخدامی و روانشناسی و حل مسائل روانشناسی پرسنل، مذاکره و فن بیان
- مدیریت استراتژیک. تدوین برنامه استراتژیک و تقویت تفکر استراتژیک پایه ای در تمام سطوح سازمان
- مارکتینگ پلن، بیزنس پلن، سیلز پلن و IMC و IBMCو SP و …
- تدوین برنامه افزایش فروش و ارتقا بهره وری و برندسازی حرفه ای و برنامه های بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی و SEO و …
- سازماندهی سیستم فروش و استقرار دپارتمان بازاریابی و فروش از صفر تا صد به طور کاملا علمی و حرفه ای
- رصد و تحلیل بازار و رقبا و تحقیقات بازار
- برگزاری کارگاه های آموزشی همایش و سمینارهای تخصصی در محل شرکت
- چیدمان فروش و طراحی ساختار فروش و فروشگاه
- اجرای سیستم های کنترل کیفیت، مدیریت تولید و محصول و R&D
- مشاوره تخصصی در زمینه خرده فروشی و کانال های توزیع و پخش، فروش مویرگی شاهرگی هیبریدی
سوابق آموزشی
در حوزه مدیریت،بازاریابی،فروش، تبلیغات،برند و خلاقیت
- مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران، اقتصاد و …
- موسس و مجری مدرسه بازاریابیوفروشایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی وبازاریابی ایران
- موسس و مجری آکادمی مذاکره ایران
- مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
- تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله سازمانمدیریتصنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آکادمی توف ایران-آلمان، موسسه مشاوران، آموزشگاهEMBUمالزی ، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و …
در حوزه های زیر:
o دوره اصولبازاریابیومدیریتبازار و دروس مرتبط و …
o دوره استراتژیهایبازاریابیو دروس مرتبط و …
o دورهمدیریتخلاقیت و نو آوری و دروس مرتبط و …
o دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری و دروس مرتبط و …
o دوره مهندسیفروشوفروشحضوری و دروس مرتبط و …
o دورهمدیریتامورفروشو فروشندگی حرفه ای و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره ارتباطات یکپارچهبازاریابی(IMC) و دروس مرتبط و …
o دوره طراحی و تدوین طرحبازاریابی(Marketing Plan) و دروس مرتبط و …
o دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار و دروس مرتبط و …
o دورهمدیریتبرندو دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری و دروس مرتبط و …
o دورهمدیریتتبلیغات اینترنتی و دروس مرتبط و …
o دورهمدیریتارتباط بامشتری(crm) و دروس مرتبط و …
o دوره اصول و فنونمذاکرهو دروس مرتبط و …
o و …
سوابق پژوهش، اجرا، مشاوره و آموزش علی خویه (www.gmas.ir)
- ریاست انجمن مشاورهمدیریتبازاریابی
- ریاست انجمن مهندسی فروش
- ریاست انجمن برند
- مشاور مجری و مدرس پروژه های مختلف در حوزه مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، خلاقیت، فروش و مذاکره در
- شرکت های سرمایه گذاری مانند
- شرکت سرمایه گذاری البرز ( پخش البرز، البرز دارو، سبحان دارو و ….)
- شرکت سرمایه گذاری الغدیر
- شرکت سرمایه گذاری شستا
- شرکت سرمایه گذاری بانک کشاورزی
- شرکت سرمایه گذاری مسکن
- و…
- شرکت های خودروسازی مانند
- آسان موتور
- شرکت مگا موتور
- شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه های آن
- گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران، فنرسازی زر و …)
- و ….
- شرکت های لوازم خانگی مانند
- گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
- ال جی
- بوش
- سامسونگ
- و…
- بانک های مختلف شامل
- بانک سامان
- بانک ملی ایران
- بانک ملت
- بانک اقتصاد نوین
- بانک صادرات ایران
- بانک پارسیان
- بانک کشاورزی
- و….
- شرکت سرمایه گذاری مسکن
- شرکت های پخش شامل
- البرز
- به پخش
- رازی
- هجرت
- بهستان
- درمان یاب
- عبیدی
- کاله
- سایه سمن
- سینره
- پگاه
- و ….
- شرکت های بیمه ای مختلف
- بیمه شهر
- بیمه ملت
- بیمه آسیا
- بیمه البرز
- بیمه ایران
- بیمه پاسارگاد
- بیمه پارسیان
- و….
- شرکتهای مخابراتی و ارتباطی مانند
- مخابرات استان تهران
- ایرانسل
- همراه اول
- مخابرات استان قم
- مخابرات مشهد
- رایتل
- شرکت های فولادی مانند
- شرکت فولاد مبارکه
- شرکت فولاد خوزستان
- شرکت ذوب آهن اصفهان
- و ….
- شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مانند
- شرکت نفت و پتروشیمی عسلویه
- شرکت نفت آبادان
- شرکت نفت ملی ایران
- شرکت گاز استان های مختلف
- پارس جنوبی
- و…
- شرکت های لبنیاتی مانند
- کاله
- میهن
- پگاه در استان های مختلف
- پاک
- هراز
- و….
- روزنامه های و نشریه های مختلف مانند
- روزنامه ایران
- دنیای اقتصاد
- همشهری
- پیک برتر
- پزشکی نوین
- خانواده
- خلاقیت
- موفقیت
- و…
- شرکت های صنایع غذایی با برندهایی مانند
- شیرین عسل
- مهنام
- زرماکارون
- یک ویک
- چی توز
- و …
- شرکت های شوینده و بهداشتی و آرایشی مانند
- گلرنگ
- تولی پرس
- صحت
- پنبه ریز
- مای
- داروگر
- اتوسا
- پرژک
- و…
- شرکت های نوشیدنی مانند
- کوکا
- پپسی
- هایپ
- عالیس
- زمزم
- هافنبرگ
- ایستک
- و…
- شرکت مپنا
- شرکت راهور
- شرکت سیما گستر
- شرکت پیشتاز طب
- پوشاک هاکوپیان
- و …
- شرکت های سرمایه گذاری مانند
و شرکت های
- مخابرات استان تهران و شهرهای مختلف
- همراه اول
- وزارت تعاون
- وزارت کار و رفاه اجتماعی
- سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
- سازمان تامین اجتماعی
- شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی در شهرهای جنوبی مانند پتروشیمی آبادان، عسلویه، پارس و …
- گروه خودروسازی سایپا وایران خودرو
- ماشینسازی اراک
- تراکتورسازی تبریز
- بانک ملت
- بانک گردشگری
- آژانس های مختلف مسافرتی
- شرکت های مبلمان مانند ایران، خلیج فارس، خاورمیانه و ….
- کلینیک های پزشکی و مطب های مختلف پزشکان مشهور مانند دکتر دادور ، دکتر زمانی، دکتر روحبخش و …
- شرکت های ساختمانی و ساخت وساز مانند عمران و مسکن راهیان، سازه پایدار، سرمایه گذاری مسکن، آ اس پ، کیان، برج تهران، توسعه بین المللی ساختمان و ….
- رستوران ها و فست های مختلف در سراسر کشور مانند آتیشه، سوران، کلبه، جیسا و …
- شرکت های تولیدی و صنعتی مختلف در سراسر کشور مانند هپکو، افق سازه، پالمر،
- مراکز خرید مختلف در سراسر کشور مانند لاوین، خلیج فارس، دارکوب و …
- و …
تماس با مدیر برنامه ها:
۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
تلفن دفتر ۲۶۷۱۱۲۷۱
شماره همراه استاد علی خویه:
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
ادعا نمی کنیم بهترین هستیم
اما بهترین ها، ما را انتخاب می کنند
چرا گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه را انتخاب می کنید در لینک های ذیل برخی از توضیحات ارایه گردیده است.
چرا دکتر علی خویه ۱
چرا دکتر علی خویه ۲
چرا دکتر علی خویه ۳
چرا دکتر علی خویه ۴
چرا دکتر علی خویه ۵
چرا دکتر علی خویه ۶
چرا دکتر علی خویه ۷
چرا دکتر علی خویه ۸
چرا دکتر علی خویه ۹
چرا دکتر علی خویه ۱۰
راه های ارتباط با گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه
دکتر علی خویه
مشاور و مدرس شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی عملیاتی حرفه ای
برای ارتباط با مدیر عامل گروه می توانید به نشانی های ذیل مراجعه فرمایید.
-
صفحه اینستاگرام دکتر علی خویه
instagram.com/khooyeh.ir -
کانال تلگرام دکتر علی خویه شامل کانال جامع مدیریت بازاریابی و فروش و برند
https://telegram.me/dr_khooyeh
———————————————————— -
کانال تلگرام دکتر برند
اصول و تکنیک های برندسازی- دکتر برند انجمن برند
https://telegram.me/branddoctor -
صفحه اینستاگرام انجمن برند دکتر برند
- https://www.instagram.com/anjoman_brand/
- ———————————————————-
-
کانال تلگرام دکتر مال اولین مرجع مدیریت و مهندسی فروشگاه، کانال فروشگاه داران، مدیریت فروشگاه
-
صفحه اینستاگرام دکتر مال مرجع مدیران و کارکنان فروشگا ها
- https://www.instagram.com/hypermarketing.ir
-
کانال آموزش مذاکره، فن بیان و زبان بدن، آکادمی مذاکره ایران
-
صفحه اینستاگرام آکادمی مذاکره ایران
- https://www.instagram.com/negotiation_academy
- ————————————————
مدرسه ی بازاریابی و فروش ایران
https://telegram.me/sales_technic
—————————————————-کانال پخش و توزیع مویرگی، ویزیتوری
https://telegram.me/moyragi
———————————————-کانال آموزش دکتری فروش و بازاریابی
-
کانال تلگرام crmمدیریت ارتباط با مشتری
https://telegram.me/crmcc
———————————————————- -
شماره تماس با مدیر برنامه استاد خویه
- ۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷
- ۰۹۰۳۴۹۹۱۱۹۴
- ۰۲۱۲۶۷۱۱۲۷۱
- تهران ، خیابان نیاوران ( باهنر)، بعد از پمپ بنزین، کوچه رفیعی، پلاک ۵
-
شماره تماس مستقیم با دکتر علی خویه:
- ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
- وب سایت های ذیل
- www.drkhooyeh.ir
- مشاور فروش بازاریابی و برند www.khooyeh.com
- دکتر بازاریابی www.marketingdoctor.ir
- دکتر فروش www.doctorsales.ir
- دکتر برند www.branddoctor.ir