سمینار تخصصی، کاربردی و کارگروهی

مشتری شناسی، مشتری سازی

در صنعت پخش و توزیع  فروش مویرگی  تولید کنند گان و وارد کنندگان پخش و توزیع

سبک ها و شیوه های برخورد با مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی

همراه با تکنیک هایی از مهندسی ذهن وان ال پی

با متدهای جدید آموزشی و اساتید مجرب گروهی

هدف از دوره:آشنایی مخاطبان با موثرترین و خلاق ترین تکنیک های ارتباطی با دیگران، ذهن خوانی مشتریان، مشتری شناسی، مشتری سازی، مشتری مداری، روشهایی برای ارتباطات و مهندسی عوامل ارتباطی برای هر چه بهتر شدن ارتباطات فردی، سازمانی و شرکتی

اساتید دوره: علی خویه

مدت زمان سمینار:

برخی از سرفصل های دوره:

  • تیپ شناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
  • روانشناسی مشتریان در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
  • شیوه شناسایی افراد در هنگام ارتباط در صنعت پخش و توزیع  و فروش مویرگی
  • روش های ارتباط بهتر با افراد در صنعت پخش و توزیع    و فروش مویرگی
  • انواع مشتریان و روشهای برخورد با آنها
    • مشتریان بد اخلاق و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان و افراد مغرور و روش برخورد با آنها
    • مشتریان و انسان های احساسی و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان سردرگم و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان با هوش و شیوه برخورد با آنها
    • مشتریان یک دنده و شیوه معامله با آنها
    • مشتریان پرحرف و روشهای برقراری ارتباط با آنها