دوره آموزشی توانمند سازی مدیران ( ویژه مدیران ارشد)
گروه صنعتی گلرنگ
Khooyeh.ir
ردیف | نام دوره | اساتید | سرفصل ها | دستاوردهای دوره |
۴ | آشنایی با مدل تجاری Business model |
آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir | تقویت مهارت و توانایی تهیه و تدوین مدل و کسب وکار
آشنایی با الگوی مدل کسب و کار(مدل تفکیک شده ،دنباله داریا متنوع ،چند وجهی، مدل باز) |
تقویت نگرش دانش و بینش طراحی تدوین BM
توانایی طراحی مدل کسب و کار برای فعالیت و یا محصول جدید |
آشنایی با دلایل عدم اجرای مدل کسب و کار
آشنایی با موانع تدوین و اجرای مدل های کسب وکار برای محصولات جدید آشنایی با بوم کسب و کار، درک مشتریان، ارزش پیشنهادی، کانال های توزیع، ارتباط با مشتریان، جریان درآمدی ،منابع کلیدی، فعالیت کلیدی، شرکای کلیدی وساختار هزینه همراه با نمونه های عملیاتی و اجرایی |
||||
۵ | آشنایی با مفهوم مدل برنامه ریزی تجاری Business plan |
آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir | تقویت مهارت برنامه ریزی به صورت کاربردی و اجرایی
آشنایی با مفهوم دوره ساخت و دوره بهره برداری |
تقویت مهارت پیش بینی برنامه ریزی و تصمیم سازی و تصمیم گیری
توانایی تدوین “طرح تجاری” برای کسب و کار جدید |
تدوین روش های اجرایی برنامه ریزی تجاری درواحد و سازمان حوزه مدیر درارتباط با کل مجموعه
طراحی مدل فنی، ظرفیت کارخانه، تعیین ماشین آلات، تکنولوژی و مکان یابی و آرایش کارگاه، برنامه ریزی مواد |
||||
آشنایی با مدل های برنامه ریز تجاری
آشنایی با سیستم های برنامه ریزی تجاری تقویت مهارت سیستم سازی در برنامه ریزی تجاری bp تقویت مهارت تصمیم سازی و تصمیم گیری در مدیریت برنامه ریزی تجاری آشنایی با نرم افزارهای پیش بینی و برنامه ریزی تجاری |
||||
آشنایی کلی با نرم افزار کامفار | ||||
۶ | آشنایی با مفاهیم بنیادین بازاریابی و IMC | آقای دکتر علی خویه، دکتری مدیریت از دانشگاه تهران با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir | تقویت مهارت نگرش و بینش بازاریابی بازارسازی بازارشناسی
تقویت مهارت کلیدی بازاریابی نوین و مدرن مفهوم و سابقه تاریخی تولید مبتنی بر مشتری |
توانایی طراحی یک برنامه بازاریابی مدرن و طرح بازاریابی و IMC planبرای شرکت |
آشنایی با مفهوم بخش بندی بازار ،هدفگذاری بازار قیمت: مفهوم،اهمیت،انواع روش های قیمت گذاری محصول: مفهوم ،اهمیت، برندینگ و بسته بندی توزیع: روش های توزیع و نقاط قوت و ضعف هر یک |
||||
تعاریف و مفاهیم IMC پلن در راستای اجرای برنامه های بازاریابی نوین و مدرن
آشنایی با مهارت تدوین و نگارش IMC پلن تقویت مهارت کمپین نویسی برای محصولات جدید و آشنایی با دلایل عدم اجرای کمپین ها درشرکت های بزرگ تقوت مهارت تدوین و نگرش کتابچه برند در ارتباط با کمپین تبلیغات تبلیغات (ارتقا) انواع روش های تبلیغی و کاربردهر یک |
Khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

همایش بازاریابی و فروش هوشمند دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir

دوره آموزشی توانمندسازی مدیران گروه صنعتی گلرنگ، مدرس و مشاور دکتر علی خویه، مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی با ۱۹ سال تجربه اجرایی حرفه ای khooyeh.ir
مدرپ و فارمارپ حرفه ای 🔴مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representativ
مدرپ و فارمارپ حرفه ای 🔴مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representativ
🟣مدرپ و فارمارپ حرفه ای 🔴
🟣🔴🟡سرفصل های کارگاه آموزشی کاربردی
(( دوره تربیت حرفه ای *مدرپ و فارماپ* و مدیریت فروش حرفه ای نمایندگان علمی و فنی فروش دارویی و بهداشتی))
🟡مدرپ (med rep) یا نماینده علمی، اختصار اصطلاح Medical sales representative
🟡 فارمارپ (Pharma Rep) نماینده فروش دارویی و بهداشتی
……..
مدرس: دکتر علی خویه
DrKhooyeh.ir
Khooyeh.com
۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸
🚨سرفصل ها…
📌مدرپ کیست و چیست؟ فارمارپ کیست و چیست؟ چرا چگونه چه کسی
📌ویژگی های و خصوصیات ظاهری درونی روحی و رفتاری یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای
📌ارتقا دانش بینش مهارت و نگرش
📌 چرایی و چگونگی استخدام مدرپ و فارمارپ حرفه ای
📌مهارت های رفتاری ارتباطی و دانشی یک مدرپ ها و فارمارپ های حرفه ای
📌 تکنیک های و مهارت های مذاکره یک مدرپ و فارمارپ حرفه ای
📌آشنایی با مدل های متقاعدسازی مدرن و حرفه ای ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها
📌تکنیک ها و مهارت های ویزیت و برخورد با انواع پزشکان و مشتریان دارویی و بهداشتی
📌بیش از ۱۵۰ تکنیک مذاکره چانه زنی و متقاعد سازی ویژه مدرپ ها و فارمارپ ها
📌آشنایی با مهارتها و استراتژی های ویزیت فنی و علمی در شرایط سخت و رکود بازار
📌 چگونگی شکستن قفل جلسات ویزیت فنی و علمی مدرپ ها و فارمارپ ها
Moyragi.ir
Mooyragi.ir
📌مهارت های نفوذ، مشتری سازی مشتری شناسی مشتری داری و مشتری سنجی
📌تعاریف و مفاهیم ویزیت علمی و فنی فروش و خواندن ذهن مشتری
📌موضوعات اخلاقی مدرپ ها و فارمارپ ها و *دام های مذاکرات*
📌مدیریت منطقه فروش یک مدرپ و فارمارپ
📌 هفت ۷ گام برنامه ریزی ویزیت موثر و اثربخش یک مدرپ و فارمارپ
Med rep , pharma rep.
📌ده گام بازاریابی ویزیت و فروش تلفنی برای یک مدرپ و فارمارپ
📌مهارت های برنامه ریزی و آماده شدن برای ملاقات مشتری و اخذ سفارش یک مدرپ و فارمارپ
📌مراحل فالواپ و فالوینگ حرفه ای یک مدرپ و فارمارپ و شبکه سازی
📌تیپ شناسی مشتریان و روش های مذاکره و متقاعد سازی انواع مشتریان بر اساس تیپ شخصیتی
✍
🟢مدرس و مربی: دکتر علی خویه مشاور و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی با ۲۱ سال تجربه اجرایی و حرفه ای مولف و مترجم دوازده کتاب تخصصی مرجع کاربردی
🥇
مدت دوره: ۳۲ ساعت
.
همراه با نمایش فیلم رول پلی و تمرین به شکل کارگاهی
دکتر فروش doctorsales.ir
دکتر بازاریابی marketingdoctor.ir
صفحه اینستاگرام
Instagram.com/khooyeh.ir
.🍁 همراه با اجرایی فیلم کارگاه آموزشی و کار عملی در کلاس و کیس استادی
Www.doctorsales.ir
آکادمی مذاکره ایران
💙💜❤️💚 با افتخار بیش از یک دهه همکاری دکتر علی خویه با ده ها شرکت و برند های دارویی بهداشتی آرایشی
گروه کوبل، عبیدی، نخبگان دارو، پخش دارویی البرز و رازی و هجرت، kmt، ابوریحان، اهورادارو، سبحان دارو، البرز دارو، دانا، شفا، پاکنام، داروگر، داروپخش، هولدینگ گلرنگ، طبیعت زنده، دی دارو، درمان یاب، یونیلور، داروک، اکسیر، گروه مای و آوندفر و پاکسان، و ده ها شرکت ملی و بین المللی …
برچسبها: med rep, یا نماینده علمی
+ نوشته شده در ساعت توسط مدرس فروش، مشاور بازاریابی، علی خویه | نظر بدهید