برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

دوره های گروه آموزش و مشاوره دکتر علی خویه ویژه صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه

دوره های کاربردی اجرایی بازاریابی کنترل کیفیت و مشتری مداری در صنعت لوازم خانگی

خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی  نمایندگی ها تولید کنند گان و وارد کنندگان لوازم خانگی

اصول، مبانی، مفاهیم، کاربردها، تکنیک ها، روش ها، سیستم ها

به صورت کاربردی اجرایی

هدف از دوره:

آشنایی کاربردی و کامل مخاطبان با فرایندها اصول مبانی مفاهیم کاربردها و تکنیک های خدمات پس از فروش

استاد دوره:

دکترعلی خویه

مدت زمان دوره آموزشی: ۱۶ ساعته یا ۲۴ ساعته( با توجه به نیاز سازمان)

برنامه زمابندی ۱۶ ساعت

روز اول روز دومی
۹-۱۱ مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

۱۱-۱۳ تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش

ابعاد کیفیت خدمات پس از فروش

خدمات تعمیرات نگهداری آموزش

تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

۱۴-۱۶ تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

کارگاه کارگروهی تکنیک های خدمات پس از فروش
۱۶-۱۸ کارگاه کارگروهی انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

 

 

 

برنامه زمانبندی سمینار ۲۴ ساعته

روز اول روز دوم روز سوم
۹-۱۱ مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش

ضرورت ها اهداف وظایف

بازاریابی خدمات

فروشنده و نمایندگی حرفه ای

ویژگیها، شرایط، وظایف

نمایندگی ها و خدمات پس از فروش

مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
۱۱-۱۳ انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان

روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش

تکنیک های خدمات پس از فروش

انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها

انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

۱۴-۱۶ تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها

تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش

اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش

دام های فروشندگان و کارکنان خدمات

کنترل هزینه های خدمات

۱۶-۱۸ کارگاه کارگروهی

چک لیست بازاریابی خدمات

مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت کارگاه کارگروهی

خدمات تعمیران نگهداری آموزش

 

سرفصل ها و برخی از مطالب دوره ها:

  • مبانی و مفاهیم خدمات پس از فروش – ضرورت ها اهداف وظایف
  • بازاریابی خدمات در صنعت لوازم خانگی
  • چک لیست بازاریابی خدمات و خدمات پس از فروش
  • انواع خدمات پس از فروش، رفتار مشتریان در صنعت لوازم خانگی
  • روانشناسی رضایت مشتریان پس از فروش در صنعت لوازم خانگی
  • تکنیک های جذب مشتری و ارتقا فروش، روشهای افزایش فروش و بهبود خدمات پس از فروش
  • کنترل و نگه‌داری اطلاعات قراردادهای خدمات پس از فروش
  • فروشنده و نمایندگی حرفه ای – ویژگیها، شرایط، وظایف
  • مدیریت نمایندگی ها و خدمات پس از فروش
  • سیستم هاتی خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی
  • نرم افزارهای خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی
  • تکنیک های خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی
  • انواع ضمانتنامه ها- گارانتی و قراردادها
  • کنترل هزینه قطعات مصرفی و تعمیری برای ارایه‌ی خدمات براساس قرارداد
  • مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتباطات بین واحدهای فنی و پشتیبانی، روشها تکنیک ها ابزار و…
  • تاکتیک های ارتباطات خلاق در خدمات پس از  فروش، نمایندگی ها و مدیریت نمایندگی ها
  • تکنیک های مذاکره در خدمات پس از فروش در صنعت لوازم خانگی
  • نگه‌داری صورت‌جلسه‌ی خدمات ارایه شده به مشتریان
  • دسترسی به کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
  • اشتباه های و خطاهای کارکنان خدمات پس از فروش
  • دام های فروشندگان و کارکنان خدمات در صنعت لوازم خانگی
  • کنترل هزینه های خدمات
  • کنترل وضعیت گارانتی، در کلیه مراحل ارایه‌ی خدمات
  • مدیریت کارکنان خدمات پس از فروش ، سیستم های خدمات پس از فروش و کنترل کیفیت
  • جمع‌آوری اطلاعات نمایندگی‌ها در دفتر مرکزی و پردازش آن‌ها
  • ارتباط بین واحدهای فنی و انبار و ردیابی انتقال قطعات سالم و خراب بین این دو واحد
  • ارتباط بین واحد فنی و مشتری و ردیابی نقل و انتقال قطعات جدید، تعمیری، تعویضی و خراب با استفاده از سریال کالا
  • ارتباط بین واحد فنی و امور اداری در زمینه ارسال قطعات برای مشتری در صنعت لوازم خانگی
  • انواع مشتریان و تکنیک های برخورد با آنها در صنعت لوازم خانگی
  • www.khooyeh.com
  • www.alikhooyeh.blogfa.com
  • www.marketingschool.blogfa.com
  • www.saleschool.blogfa.com
  • khoooyehali@yahoo.com
  • khooyehali@yahoo.com

مدرس: دکتر علی خویه  www.khooyeh.com

www.marketingschool.blogfa.com
www.khooyeh.ir
www.khooyeh.com
-مدرس دانشگاه،
-دارای بیش از ۱۸سال تجربه اجرایی و حرفه ای از کارشناسی فروشندگی و ویزیتوری تا مدیریت و عضو هیات مدیره
-مولف و مترجم ۱۲ کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی
-عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،
-دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفرساعت دوره و کارگاه های آموزشی و کاربردی  به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی
-دارای سابقه همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی،
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر و  شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی
-ارایه دهنده بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی
-سخنران بیش از صدها سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار
-مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما،
-عضو هیات تحریریه نشریات مختلف
-دارای تجربه در کارگاه های تولیدی، فروش، تبلیغات و بازاریابی از دوران کودکی در مغازه پدرش

تماس با ما:
مدیر برنامه ها
۰۹۱۲۳۹۹۸۰۲۷

تماس با استاد علی خویه  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

 

دوره های آموزشی ویژه شرکت های لوازم خانگی و آشپزخانه

مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه

مدرس: دکتر علی خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

 

حوزه آموزشی محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی –    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

–    اصول مدیریت بازاریابی

–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

–    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

–    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

ارتقای بینش و نگرش –    مدیریت آمیخته بازاریابی

–    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

–    اصول سرپرستی و مدیریت بازاریابی

–    اصول و تفکر مشتری مداری

ارتقای مهارت و تکنیک –    مهارتهای مدیریت بازاریابی علمی و حرفه ای در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای سرپرستی کارکنان در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای انگیزه در کارکنان و روش های آن در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    روش بهینه تفویض اختیار و اصول آن در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در زیردستان در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت مدیریت مشتریان در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت های ارتباطی با مشتریان در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای گزارش نویسی فنی و مدیریتی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت های رفتاری مدیران بازاریابی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت قیمت گذاری و چانه زنی حرفه ای در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت تبلیغات و روابط عمومی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت تعامل با زیردستان (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات)

–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های ارایه پروموشن در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت های جذب و حفظ مشتری در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت بازارگرمی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت بازارسازی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت بازار سنجی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت بازاریابی مویرگی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت ایجاد انگیزه در مشتری در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در ویزیتورها در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارتهای نظارت و کنترل در بازاریابی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت مدیریت زمان در بازاریابی

–    مهارت ارائه مؤثر مطالب در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    مهارت های رفتاری

–    مهارت تعامل با مشتریان (صدور سفارش، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات،گزارش دهی، انتقادات، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)

–    مهارت های تحقیقات بازاریابی

–    شناخت بازار مورد نظر به لحاظ میزان خرید و مصرف محصولات یا خدمات تولید شده

–    ·        شناخت تقسیمات بازار در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    ·        شناخت جایگاه یابی  بازار در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    ·        شناخت رفتار مخاطبان و مصرف کنندگان

–    ·        شیوه مطالعات میدانی طرح ها و امور سیستم فروش، بازاریابی

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

–    ·        شیوه تهیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی در صنعت لوازم خانگی  و نمایندگی ها

 

کارگاه –    کارگاه کاربردی مدیریت بازاریابی محصول مورد نظر

 

دکتر علی خویه مدرس و مشاور بازاریابی برند و فروش لوازم خانگی و آشپزخانه khooyeh.ir

بازاریابی لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

بازاریابی، فروش و برندسازی لوازم خانگی
تکنیک های بازاریابی و فروش لوازم خانگی | روش های افزایش فروشساخت ، توسعه و تقویت برند در صنعت لوازم خانگی | وفادارسازی و افزایش مشتریاندوره های آموزشی مخصوصی مدیران فروش لوازم خانگی | مدیریت ارتباط با مشتریان
مشتری شناسی و مشتری سازی در صنعت لوازم خانگی | مدیریت برند در لوازم خانگی

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع

سه شنبه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۲۱:۱۳ – مشاور و مدرس بازاریابی و فروش مویرگی –

دکتر علی خویه مشاور مدرس و مربی شرکت های معتبر ملی و بین المللی فروش بازاریابی برند khooyeh.ir

سرفصل دوره آموزشی کاربردی مدل های فروش و توزیع
مدرس: علی خویه
www.khooyeh.com

حوزه آموزشی  محتوای آموزشی
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی  –    مفهوم مدل فروش و جایگاه آن در بازاریابی
–    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و …
–    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار فروشنده
–    اصول فروشندگی و مدل های فروش و توزیع
– مفهوم توزیع و روش های مدرن توزیع در کنار فروش
ارتقای بینش  –    مدیریت و سرپرستی  در مدل فروش
–    تفکر خلاق و سیستمی
–    مهندسی توزیع و لجستیک در فروش
– انواع توزیع در کنار فروش
ارتقای مهارت  –    مهارت مهندسی مدل های  فروش( هدفگذاری، مهندسی منطقه، مهندسی مشتریان و…)
–    فرایند مدل فروش و تصمیم گیری برای تکنیک ها توزیع
–    مهارت نظارت کارکنان مدل فروش
–    مهارتهای ویزیتوری مویرگی و توزیع نفر به نفر  و سرپرستی مدل فروش حرفه ای
–    مهارتهای مدیریت انگیزه در سیستم های فروش و توزیع
–    مهارتهای ایجاد هماهنگی در عوامل مدل فروش و توزیع
–    مهارتهای نظارت و کنترل موثر در مدل های فروش و توزیع
–    مهارت مدیریت زمان در سیستم های توزیع در کنار فروش
–    مهارت ارائه مؤثر مطالب برای فروشندگان توزیع محور
–    مهارت های رفتاری برای فروشندگان توزیع محور
–    زبان بدن برای فروشندگان توزیع محور
–    مهارت تعامل با مدیران مافوق (گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
ارتقای فن و تکنیک های کاربردی  –    برقراری تماس با مشتریان و راههای ایجاد آن
–        فرآیند خاتمه مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
–        انواع سوالات در مدل فروش وتکنیک های سوال کردن از مشتری
–        مدیریت و سرپرستی  اعتراضات مشتریان در سرپرستی مدل فروش
–        نکات مهم برای جذب مشتری در سرپرستی مدل فروش
–    مدیریت و سرپرستی  ارتباط با مشتری (CRM در مدل های فروش و توزیع
–    ۱۰ نقطه کور در مدل فروش و توزیع
–    ۱۰ اشتباه در انواع مدل های  فروش   و توزیع
–    ۱۰ تکنیک خلاق جذب مشتریان در مدل فروش و توزیع
–    دام ها و کابوس های فروشندگان و ویزیتورها
–    تکنیک های مدل فروش تلفنی
–    پیگیری و ارزیابی مدل فروش
–    جلوگیری از حیله گری های مدل فروش و ویزیت در سرپرستی مدل فروش
–    چاشنی های مدل فروش
–    مدل فروش خلاق
کارگاه  –    کارگاه اجرای و کاربردی استراتژی های مدل فروش حرفه ای و نقش های وظیفه ای و اجرایی
این  دوره در ۲۴ ساعت و به شکل خصوصی و عمومی در موسسه شما قابل برگزاری می باشد
استاد : علی خویه www.khooyeh.com
www.khooyeh.ir
همراه با ارایه مدرک معتبر
استاد علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰ پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸

 

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

جزوه و اسلایدهای سخنرانی دکتر علی خویه در همایش مدیران طلایی با موضوع سبک ها و مهارت های نوین مدیریت khooyeh.ir

سخنرانی در همایش بین المللی مدیران طلایی

لطفا برای دریافت جزه سخنرانی لینک زیر را دانلود کنید فیلم کامل ...