برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

بازاریابی و فروش املاک برج اداری تجاری مسکونی

واحد مهندسی بازاریابی و فروش املاک شرکت جهان فکر افزار،
کارگزار فروش و بازاریابی علمی عملی و حرفه ای املاک و مستغلات در ایران،
تیم فروش و بازاریابی ملک به صورت کاملا علمی پیشرفته حرفه ای و اجرایی بر اساس متدهای روز دنیا،

با مدیریت مهندس علی خویه

-www.khooyeh.ir

 ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸


اولین مترجم و مولف کتاب تخصصی مدیریت بازاریابی و فروش املاک و مستغلات در ایران و مهندسی فروش املاک و مستغلات،
مدرس دانشگاه،
با بیش از ۱۸ سال تجربه اجرایی،
عضو انجمن هاو اتحادیه های بین المللی،
مجری فروش چندین پروژه مختلف،
مشاور و مجری فروش بازاریابی بازارسازی برندسازی پروژه های مختلف در ایران و خارج از ایران،
مشاور و مجری مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات،
اجرای بیش از ده ها پروژه مهندسی فروش و بازاریابی املاک مختلف تجاری مسکونی اداری و …در داخل و خارج از کشور،
مشاور چندین شرکت معتبر در زمینه بازاریابی و فروش املاک و مستغلات،
مشاور و مجری مدیریت برند و برندسازی در حوزه ملک و ساختمان،
مشاور و مجری پروژه های مختلف ساختمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی، بازارشناسی، مشتری یابی، مشتری سازی، فروش، برند، تبلیغات، کاربری سازی، پیشبرد فروش
مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش ملک و ساختمان ، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش ملک و ساختمان، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش در زمینه ملک و ساختمان،
تیم مشاوره آموزش تحقیق و اجرا – بازاریابی فروش تبلیغات خلاقیت و ارتباطات
مشاوره فروش املاک و مستغلات، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش ملک و ساختمان، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی املاک و مستغلات، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مدرن املاک و مستغلات ، راه اندازی و استقرار بنگاه مشاور املاک، اجرای پروژه های فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور املاک و مستغلات، استخدام فروشنده و بازاریاب، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،

  • مزیت رقابتی فروش املاکی
  • اصل تضاد در املاک، مستغلات و ساختمان ها
  • ۶ نکته مهم در بازاریابی ساختمان ها مستغلات و املاک
  • تکنیک آیدا در بازاریابی، خرید و فروش ساختمان و ملک
  • پنج تکنیک مهم در فروش و بازاریابی املاک و ساختمان
  • خرید و فروش املاک مشارکتی
  • تاکتیک و استراتژی جودویی در فروش املاک و ساختمانها
  • فروش املاک چند بعدی
  • فروش املاک مفهومی
  • بازاریابی و فروش ویروسی در صنعت ملک و ساختمان
  • تکنیک های بازاریابی تلفنی املاک و ساختمان
  • خطاها و دام­های خرید و فروش ساختمان و ملک
  • تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در فروش املاک، مدل الگوبرداری در فروش املاک
  • مهندسی ارزش در بازاریابی و فروش  املاک و ساختمان
  • ارزش در بازاریابی و فروش املاک
  • مفهوم مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک
  • واژه های کلیدی در مهندسی ارزش بازاریابی و فروش ملک
  • مراحل اجرای مهندسی ارزش بازاریابی و فروش املاک..
  • مطالعات میدانی و اخذ مدارک املاک پیشنهادی
  • تعیین نقاط قوت و ضعف ، فرصت و تهدید ( swot ) پروژه ها
  • اجرای مشتری سنجی املاک پیشنهادی
  • تعیین بازار هدف ( target market ) هر پروژه با بررسی منطقه ای و شناسایی مشتریان احتمالی ( prospect client )
  • تقسیم بازار املاک
  • قیمت گذاری واحدهای پروژه ها از طریق اعمال ضرایب مرغوبیت بسته به نوع کاربری املاک ( تجاری ، اداری ، مسکونی و زمین )
  • تهیه چک لیست فروش و بازاریابی
  • تهیه لیست قیمت ( price list  ) پیشنهادی و جدول نحوه پرداخت هر پروژه
  • اجرای روانشناسی ملک با استفاده از نرم افزارهای تخصصی
  • روانشناسی مشتریان املاک
  • تهیه و تکمیل بانک اطلاعات جهت بازاریابی و فروش پروژه ها
  • ارائه راهکارهای فروش ( action plan  ) به صورت جداگانه برای هر پروژه
  • تعیین جایگاه پروژه در حال فروش به لحاظ فنی و مهندسی هر شهر
  • تهیه بانک اطلاعاتی
  • اجرای تکنیک های مدرن بازاریابی و فروش املاک
  • ارائه گزارشات جامع از پروژه های بازدید شده و ارائه پیشنهادات و نظرات جهت تسریع و تسهیل امور فروش
  • اخذ قیمت های منطقه ای پروژه های مشابه و تنظیم جدول مقایسه ای و ارائه تحلیل های اقتصادی در جهت ارتقاء کیفی و کمی عملیات فروش
  • اجرای تکنیک های بازاریابی مدرن فروش املاک و مستغلات
  • تهیه نقاط بالقوه و بالفعل املاک پیشنهادی جهت سرمایه گذاری
  • انجام مراحل مختلف انتقال سند شامل اخذ کد رهگیری و تهیه مدارک مورد نیاز از ادارات ذیربط و طرفین قراردادها
  • تهیه انواع قراردادهای پیش فروش ، فروش ، مشارکت ، اجاره به شرط تملیک
  • تهیه فرم مشخصات فنی ، تخصصی و عمومی هر پروژه و فرم های اعلام آمادگی خرید
  • جستجو و انتخاب بازارهای هدف
  • اندازه گیری و پیش بینی تقاضا
  •  تقسیم‌بندی بازار در ساختمان و ملک
  • تقسیم بازار براساس متغیرهای جغرافیایی
  • تقسیم‌ بازار براساس متغیرهای جمعیت‌شناختی
  • هدف گیری در بازار املاک و ساختمان
  • جایگاه یابی در بازار املاک و ساختمان
  • تعیین استراتژیهای بازاریابی
  • برنامه های پیشنهادی تیم بازاریابی و فروش
  • سازماندهی، اجرا و کنترل فعالیتهای بازاریابی
  • تحقیقات ساختمان و  ملک و تحقیقات بازاریابی ملک
  • فرایند تحقیقات بازاریابی در بازار ملک و ساختمان…
  • یکی از بزرگترین دلایل موفقیت سازمانها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در صنعت ساخت و ساز، ایجاد گردش مالی و تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیتهای ساختمانی (تکمیل پروژه های قبلی یا اجرای پروژه های جدید) می باشد که در بازار کنونی و با توجه به رکود بازار، این عامل تبدیل به بزرگترین دغدغه این بخش از سرمایه  گذاران در اقتصاد کشور گشته است.
  • در شرایط کنونی بعضاًََ علی رغم تعاریف صحیح انتخاب زمین و رعایت سایر آلترناتیوهای مؤثر و اثربخش در اجرای پروژه های ساختمانی، شرکتها با مشکل فروش و به تبع آن  دشواری تامین منابع مالی و ایجاد گردش پول می شوند؛ چرا که سطح توقعات، انتظارات و خواسته های ذینفعان (اعم از سرمایه گذاران خرد و کلان و مصرف کنندگان) به سرعت درحال تغییر می باشد. لذا بکارگیری تجربه در مباحث مشاوره و اعتمادسازی با مشتریان و نزدیک شدن به سطح انتظارات و توقعات آنها و نیز استفاده بهینه از فرصت ها دارای اهمیت  فراوانی می باشد .بدین منظور نگرش حرفه ای و تخصصی به حوزه بازاریابی و مهندسی فروش در بخش ساختمان و مسکن و جذب و ترغیب و تشویق مشتریان، امروزه مورد توجه بسیاری از فعالان این حوزه قرار گرفته است.
  • مدیریت بازاریابی و فروش www.khooyeh.com با بهره گیری از توانمندی کارشناسان خبره، تجربه طولانی در بازاریابی و فروش واحدهای مسکونی، تجاری و … ، دسترسی به بانک اطلاعاتی بازارها و مشتریان هدف و ترکیبی از دانش، تجربه، هنر و مهارت، آمادگی دارد تا بصورت علمی و عملی درحوزه های اجرایی و مشاوره ای به کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای پروژه های ساختمانی تکمیل شده و یا در دست تکمیل و یا کلیه متقاضیان خرید واحدهای ساختمانی با هدف بهره برداری از واحدها و یا اهداف سرمایه گذاری ارائه خدمات نماید.

 

کلمات کلیدی:

بازاریابی املاک و مستغلات بازاریابی ملک بازاریابی ساختمان بازاریابی املاک ومستغلات ، علی خویه مدیریت بازاریابی املاک بازاریابی فروش ملک پیشنهادیه پیش فروش واحد بازاریابی و فروش ساختمان کتاب بازاریابی املاک و مستغلات علی خویه بازاریابی درراستای فروش املاک نکات مهم در خرید ملک بازاریابی املاک و مستغلات خویه چک لیست خرید ملک بازار یابی املاک بازاریابی املاک بازاریابی املاک و مستغلات، علی خویه نکات مهم در خرید و فروش ملک مدیریت فروش املاک روشهای نوین بازاریابی املاک روزنامه همشهری بخش رهن و اجاره مرداد و شهریور ۹۰ فرمول به دست آوردن مشاعات بلوک های ساختمانی مهندسی ارزشی درفروش ساختمان استراتژی بازاریابی املاک مستغلات کارشناسی املاک ومستغلات خرید و فروش زمین و مستغلات بین المللی چک لیست خرید خانه نکاتی در مورد بازار یابی برای فروش برج بازاریابی فروش املاک بازاریابی و فروش املاک خویه چیدمان اداری در یک ساختمان ۶در ۸ بازاریابی فروش واحد تجاری بازار یابی املاک و مستغلات روش بازاریابی فروش واحدهای تجاری فروش و بازاریابی واحدهای تجاری قواعد خرید ملک تجاری کتاب بازاریابی املاک ومستغلات ترجمه علی خویه انبوه سازان ساختمان ورفتار فروشندگان باآنها بازاریابی ملک املاک مهندسی فروش واحدهای تجاری بازاریابی املاک و مستغلات آموزش فروش املاک بازاریابی ملک آموزش فروش ملک اموزش فروش املاک wwwامدیریت بازاریابی مسکن آموزش فروش املاک اموزش فروش ملک www مدیریت بازاریابی مسکن بازاریابی ملک برای بنگاهها اموزش بازار یابی املاک ماهنامه املاک و مستغلات کتاب بازاریابی املاک ماتریس تصمیم گیری خرید مسکن پذیرش بازاریابی تلفنی املاک بدون تجربه کاری مقاله لاتین با ترجمه در مورد مسائل بازارشناسی و بازاریابی نشریات اموزشی خرید و فروش ملک مقالات صنعت املاک و مستغلات بازاریابی املاک وساختمان وزمین تاکتیک فروش املاک خوشه ای طریقه گذاشتن ملک برای فروش کتاب مهارتهای خرید وفروش املاک مقاله علمی مربوط به نحوه تحلیل تغییرات قیمت زمین و املاک در سیستمهای سازمانی تبلیغات بازاریابی مشاورین املاک بازاریابی تبلیغات مشاورین املاک مدیریت فروش و بازاریابی املاک و ساختمان مدیر املاک چگونه باشد قوانین بازاریابی املاک حق الزحمه باراریابی کارگراری فروش ملک کتاب بازاریابی در زمینه پیشبرد فروش نمونه class diagramمدیریت فروش وبازاریابی نمونه class diagram مدیریت فروش و بازاریابی بازلریابی و فروش املاک کتابهای مشاور املاک دکتر خویه اوزش ارتباط ا مشتری خرید فروش ملک تکنیک های فروش در صنعت املاک و مستغلات شیوه مدیریت املاک استراتژی های قیمت گذاری کالا با یک رفرنس معتبر تکنیک های فروش حرفه ای املاک بازاریابی املاک و مستغلات مدیریت بازاریابی مسکن ملک ساختمان و مستغلات بازاریابی فروش ملک بازاریابی و فروش ملک بازاریابی و فروش املاک فروش املاک و مستغلات فروش و بازاریابی املاک و مستغلات تکنیکهای مذاکره در املاک نحوه فوش وبازاریابی املاک و مستغلات معادل انگلیسی صاحب امتیاز آپارتمان املاک و مستغلات بازاریابی و فروش ساختمان فنون بازاریابی املاک فردریک تیلور صفحه ۱۰۰ مقالات مقررات بیع ساختمان ماهنامه و هفته نامه تخصصی املاک ومصالح ساختمانی املاک اوقافی و خریدو فروش املاک ومستغلات کتاب راهنما برای خرید خانه خرید اینترنتی کتاب مدیریت بازاریابی مسکن ملک ساختمان و مستغلات نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و فروش املاک و مستغلات به همراه نمایشگاه جانبی اصول تبلیغات موثر املاک و مستغلات هکاری در فروش ملک فسخ خرید ملک حق تحریریه بازاریابیخریدوفروش املاک بازاریابی املاک و فروش اخبار املاک شرکت هدایای تبلیغاتی دوره های فروش ملک ایجاد انگیزه خرید ملک در مشتری بازاریابی برای ساختمان برای فروشنده جملاتی زیبا درمورد بازار یابی املاک پرداخت حق اشرافیت ساختمانهای بلند مرتبه روش های بازار یابی املاک بازاریابی فروش املاک درایران بازاریابی خریدو فروش ملک سازمان فروش املاک علی خویه نحوه خردی کتاب بازاریابی املاک و ساختمان استراتژی های موثر در پیش فروش برج ها بازار یابی املاک

درباره مشاور فروش و بازاریابی

علی خویه مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش – با بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از ۲۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از ۳۵۰۰۰۰ نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از ۱۰۰ ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی …….

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.

x

این مطلب را نیز بخوانید

ویژگی‌های لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفه‌ای

ویژگی‌های لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفه‌ای

ویژگی‌های لازم مشاوران بازاریابی و مشاوران فروش حرفه‌ای مشاوران بازاریابی و مشاوران ...