برگزاری دوره های آموزشی در سازمان شما

مهندسی فروش

 

استقرار مهندسی فروش

استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با ۱۶ سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم ۱۲ عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از ۲۰۰پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازارگانی ایران و….  www.khooyeh.ir  ۰۹۱۲۲۹۹۱۶۰۸   

مشاوره فروش،
مشاوره راهکارهای افزایش فروش،
مشاوره مهندسی فروش،
تشکیل دپارتمان فروشو بازاریابی،
اجرای پروژه های مهندسی فروش،
راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی،
راه اندازی و استقرار فروشگاه،
اجرای پروژه های چیدمان فروش،
تربیت فروشنده و ویزیتور،
استخدام فروشنده و بازاریاب،
راه اندازی پخش و توزیع مویرگی،
استقرار نرم افزارهای فروش،
مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش،
فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی،
مشاوره ارتقا فروش،
مشاوره ترفیع فروش،
اجرای جشنواره های فروش،
مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژیهای هدفگذاری در فروش و برنامه های زمانبندی اهداف فروش وبازاریابی
نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،
تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روشهای حرفه ای و علمی،
تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش،
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهتسازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری وفکر افزاری افزایش فروش،
استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش،
به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی،
بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش ودلایل نارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش.
شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان وتکنیک های وفادارسازی مشتریان،
بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش 
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش،
پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،
طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،
تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران،
بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش،
تحقیقات رفتار مصرف کنندگان،
اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذبمشتریان جدید،
بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش وایجاد جریان درآمد اضافی،
ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت وسازمان ،
شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنهابرای خرید،
آموزش تیم فروشدر جهت بهبود عملکرد،
تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش،
طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها،
طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش،طراحی عملیات ستادی فروش،
اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش وبازاریابی،
مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
·        مشاوره در زمینه افزایش و بهبود فروش شرکت
·        مشاوره در زمینه بازاریابی بازارسازی بازارسنجی بازارگردی بازارگرمی کلیه محصولات و خدمات شرکت
·        مشاوره در زمینه های مدیریتی به مدیران
·        مشاوره در زمینه منابع انسانی شرکت
·        مشاوره در زمینه پیشرفت و پیشبرد اهدافشرکت
·        مشاوره در زمینه های تبلیغات روابط عمومی برند و پروموشن پلن
·        مشاوره در زمینه مهندسی فروش
·        آسیب شناسی و عارضه یابی شرکت درتمامی زمینه های علمی عملی و تخصصی
·        پیش بینی مسائل آینده شرکت و ارایه مشاورههای لازم جهت آینده شرکت
·        در صورت صلاح دید مدیران مشاوره درزمینه های تخصصی به پرسنل
·        ارایه راهکارهای لازم جهت کنترل و نظارتو پیگیری موارد مختلف به مدیران و پرسنل
·        برنامه ریزی جهت اجرای سیستم های فروش وبازاریابی با کمک مدیران
·        انتقال دانش و تجربیات مختلف به مدیران وپرسنل
·        انتقال مشکلات سازمان به مدیران و ارایهراهکارهایی برای رفع آنها
·        نظارت کامل به کلیه عملیات پروژه های مطرح شده
·        آموزش های لازم به مدیران و پرسنل
·        توانمندسازی مدیران و پرسنل جهت رسیدنبه اهداف شرکت
·        پیگیری و ارایه مشاوره های لازم برای پیشبرد و بهبود شرکت و سازمان
·        اصلاح دیدگاه های اشتباه در سازمان
·        تشکیل یک دپارتمان بازاریابی و فروش حرفهای
·        اصلاح و استقرار نرم افزارها و سختافزارهای لازم برای پیشبرد اهداف شرکت
·        نظارت بر امور استانداردسازی هویتسازمان هویت برند و …
آسیب شناسی و اصلاح سیستم بازاریابی و فروش
·        بررسی و ارزیابی وضعیت موجود
·        بازبینی و تحلیل فعالیتها و خط مشی بازاریابی
·        بررسی سوابق و مستندات بازاریابی، فروش وتبلیغات
·        تعیین و تحلیل شاخصهای استاندارد بازاریابی و فروش
·        تعیین نقاط قوت و ضعف سیستم بازاریابی
·        شناسایی فرصتها
·        هدف گذاری و برنامه ریزی
·        اجرای برنامه های اصلاحی سیستم بازاریاب

 

پاسخی بنویسید

ایمیل شما منتشر نمی شود.